- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Videós, mozgóképes topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- RAM topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- E-book olvasók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jumbozorz
senior tag
Szia,
Először engem is meglepett a manuális váltás, de már meg van a "nyííítja". Amikor számol vissza 3-tól a verseny elején a játék 2-1 másodperc között elérhető lesz jobb oldalt, hogy sebességbe tedd az autót és utána gyorsan jobb oldalt, pedig az eddig megszokott gáz kart nyomkodhatod, hogy a megfelelő állásba tartsad a fordulatszámot (good,perfect shift, etc..). Próbáld ki...nekem már sikerült rá éreznem.
Live race nagyon jó. Mindig a saját autóm típusával megegyező autót hívok ki(vagy olyat, amit már egyszer megismertem, milyen ellene menni), ha saját autó ellen mész, akkor nézni kell még a reputaiton (talán, de nem biztos)számot, ami fent van a pénz előtt. Ha 2-3000 különbség van az én javamra, akkor általában nyerek(T2 divízióból vannak a tapasztalataim és 70%-os a nyerési arányaim) Eddigi nyerési láncom maximum 18 volt. Semmi értelme a tapasztalatom szerint gyűjtögetni, mert ha eléred a 10 ezüst kulcsot, akkor megint 15 bronz kulcsot kapsz(majd 30-at,45-öt és megint 10 ezüstöt..emlékezetből írom szóval nem biztosak a számok).A lényeg, hogy a jutalom repetatív.Tapasztalatom szerint érdemes a T1-es autót maxra fejleszteni, mert mindig a saját autódhoz képest kapsz ellenfélt és a T1-es autó fejlesztései a legolcsóbbak, tehát ugyanabból a pénzből a T1-es autót magasabb szintre fejleszted, mint egy T2-est(evidens).
A tuningra (váltó,guminyomás,nitro) nem éreztem rá még, hogy mikor jó és melyik..valaki írhatna egy gyorstalpalót...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- LEGO klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Háztartási gépek
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen