- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Apple notebookok
Hirdetés
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
-
Íme a Valorant trófea/achievement listája
gp Nem sokkal a hivatalos bejelentés után máris felbukkantak a megszerezhető eredmények.
-
Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
ph A 2 TB memóriát kezelő modell nem csupán a szemnek kellemes, és USB4 Type-C-ből, 10 GbE LAN-ból, illetve hangkodekből egyaránt kettő van rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Rolly Dy07 #187 üzenetére
Én se értem hogy miért ilyen balf*szokat engednek oda..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Akárhogy is lesz, úgy fogom beállítani hogy 90 fps alá ne nagyon essen. Szerencsére a 2010-et 'ATi-ra írták', és fullon viszi 100 fps fölött, reméljük a 2011 is hasonló lesz ilyen szempontból.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
* Audio sounds fantastic this year. Would of been nice to have the aggressive blow-off sounds of the diffusers. The game overall is lovely to listen too.
Sajnos azt nem olvasom hogy van-e szélárnyék, ill. tapadásvesztés egy másik autó mögött
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz werszomjas #524 üzenetére
Remélem ez nem valami hatalmas FAIL lesz a MM-tól..
mondjuk az elődrendelésről semmilyen visszajelzést nem kaptam
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ez a videó szerintem marha jó, HD-ban 'nincs meg valakinek'?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Minden pályára az 1-es hátsó szárny az ideális az F1 2010-ben.
Spa-ban még esőben is fullon lehet venni az orúzst, reméljük ezeket most javították. Meg persze az sem teljesen életszerű hogy a Les Combes előtt 380km/h-s csúcssebességet lehet elérni... ha jól láttam itt 340 körül ment a Lotussal, ami még mindig sok sajnos.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Csütörtök reggel nyitásra megyek MM-ba, nagyon meglepődnék ha lenne nekik...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ezt tényleg jó olvasni
Keresgéltem youtube-on friss gameplay-eket de csak billentyűzetes balf*szkodást találtam, egy olyan sincs ahol normálisan mennek és kormánnyal
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
KERS + DRS teszt: [link]
+ érdemes megnézni, a srác rakott fel pár TT videót, amiből már látszik hogy megint irreálisan tapad az autó ebben a módban
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Első tapasztalatok:
Először is nekem iszonyat tetszik a játék, vigyorogtam végig
KERS + DRS iszonyat jól működik, talán a KERS picit többet dob mint kellene, de a DRS-t nagyon jól megcsinálták, ha korán rakod rá kanyarkijáraton már indul is a segge.Setup: 1-es hátsó szárny az nagyon csúnyán felejtős ebben a játékban, toltam pár kört Spa-ban és egy 4/6-al már stabil volt az autó, és egyenesben még így is leszabályzott 350-nél. Féktávok tényleg mélyebbek, viszont úgy érzem hogy jobban blokkolnak az első kerekek és nehezebb visszahozni egy rontás után az autót.
1680x1050, minden ultra 80-100 fps
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz Steady74 #712 üzenetére
Csúszka 120%, többi mindegy
Jaja, TT-ben de nyilván nagyon sok van még benne.
Front cambert itt már nem csak -1,5-re lehet állítani, hanem -3,5-re, nagyon más változást nem látok. Rugókat próbáltam úgy lőni mint 2010-ben, de kitesztelni még nem tudom, mert egyelőre hibátlanul végig kéne találni a pályán
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Akkor most meg lehet osztani az első tapasztalatokat, benyomásokat egy legálisan megvásárolt játékról vagy nem?
Vagy csak screent és videót nem lehet felrakni?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Steady74 #921 üzenetére
Tegnap sokat toltam Spa-ban és ott valamiért nem tapad annyira beteg módon az autó, mondjuk így is mentem "elsőre" 39 elejét...
Aztán ahogy jött a többi pálya... kb. 3-4mp-el lehet jobbat menni mint 2010 TT-ben. Az viszont nagyon sok, gondolj bele Hungaroring 1:11, vagy a Vixen által linkelt Barcelona 1:13... Suzukában is simán lehet menni 1:23-at.
És ahogy észrevettem GP módban kisebb a különbség tapadásban TT-hez képest mint a 2010-ben. Szóval tegnaphoz képest nekem is kicsit visszaesett a lelkesedésem
arról meg nem is beszélve hogy megint ott van a hab idő TT-ben:
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ajjjaj, vannak itt bajok rendesen.
A Suzukában futott legjobb időmet berakta Spa Leaderboardra: [link]
Na jöhet majd a csíterezés
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Steady74 #940 üzenetére
steering linearity: 30%
steering satuarion: 1%
brake saturation: 5%többi 0%, deadzone-ok is
autóra szinte minden beállt úgy használok mint 2010-ben (grisfiske és vixen setupjai vegyesen ), annyi hogy az első és hátsó szárny ugyanannyi, vagy a hátsó több. pl. Suzuka: 6/8, de ugyanezt használom Interlagosban is
Hungaroringen 4. mért körömben mentem egy 1:12-es időt, nem lesz ez így jó..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Köszi, ezt próbáltad de ezzel az a baj, hogy ilyenkor a 'default' G25 beállt rakja be, tehát nem custom-öt.
Ma egész nap nyomtam és egyre többször csinál olyan, hogy "laggol" az kanyarodás, tehát késve reagál a kormánymozdulatkora
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Igazad van, működik (legalább ez )
D.Orion: én is ott vettem, 7K-t sokallod? szerintem megér ennyit, illetve megérne ha működne rendesen
Trihorn: látom nekem mind1 hogy milyen bughalmazt raknad alád hihetetlen!!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Az össze-vissza laggoló irányítással mentem Ringen 1:11.1-et
Úgy érzem mintha egy tankert irányítanék
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bontatlan Új BOSE QuietComfort Ultra Headphones, bézs-aranyLimitált kiadás
- ASUS TUF Gaming FX505DU Ryzen 7 3750H GTX 1660 Ti 6GB 16GB DDR4 512GB SSD + 1TB HDD 120Hz Full HD
- ASUS TUF F15 FX516PE 11th Gen intel i7 RTX 3050 Ti 4GB 16GB DDR4 ram 512GB NVME SSD 144Hz Full HD
- Dell XPS 15 9570 Notebook/Laptop, 15,6" 4K Touch, I7-8750H CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050 TI, W