- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nyomtató topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
it 830 millió dollárnak megfelelő összeget költ a szilárdtest-akkumulátorok fejlesztésére Kína a jelentések alapján.
-
Máris megszületett a Huawei Enjoy 70 utódja
ma Az Enjoy 70s processzorfrissítéssel próbál szerencsét, több változás nincsen rajta.
-
Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
ph Úgy fest, hogy a 27 hüvelykes, Agon szériás képernyő be fog férni a 100 000 forintos összeghatár alá.
Új hozzászólás Aktív témák
-
snowdog
veterán
válasz gipsztigris #272 üzenetére
Nem ő találta ki, minden új gépet így reklámoznak. Aztán hogy semmi valóságalapja nincs már nagyon kevesen tudják.
-
snowdog
veterán
Ha a géppel kapcsolatban valakit érdekelnek egyéni módosítások, pl. SI és egyebek , akkor az látogassa meg ezt a fórumot [link]
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Egy kicsit azért sántít a hasonlat.
Ugyanis a PNA az egy zárt célgép. Normál esetben, főleg a régi gépeknél, amiről a cikk is iródott, nem lehetett kimenni a WinCE felületre, csak ha meghekkelték a gépet. Vagyis belenyúltak a gyári programba. Akkor ez azért járt garanciavesztéssel. De mára már sokat változott a helyzet.
-
snowdog
veterán
Saját felelősségére mindenki azt csinál a gépével, amit csak akar. A gyártó és/vagy a forgalmazó meg úgy határozza meg a garanciális feltételeit, ahogy neki jólesik.
Két eset van:
1. kell a garancia, és tartod magad az előírásokhoz,
2. teszel a garanciára, és azt csinálsz, amit akarsz.Harmadik lehetőség meg nincs.
Megjegyzem ehhez hasonló felvetések számtalanszor elhangzottak az iGO-val kapcsolatban is. Sokan úgy vélték, ha egyszer megvették a programot, akkor azt csinálnak vele, amit akarnak. De ez meg ellentmond annak a jogi nyilatkozatnak, amit a program elindításával mindenki elvállal. Azt hiszem Felhasználói Szerződés a neve, és minden iGO első inditásánál végig kell olvasni, és el kell fogadni. Abban viszont pontosan leírták, hogy a programmal kapcsolatban mihez van, és mihez nincs joga a felhasználónak. Ez így van a garanciával is, kár ezen tépődni.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Igen, de más szempontok is vannak.
És ha vitára kerül a sor, akkor meg jön a kölcsönös szívatás. A gép tulajdonosa feljelenti a forgalmazót, vagy a szervízt. És mit tehet a szervíz? Na nézzük csak. A navi program nélkül vásárolt PNA-k esetében szerintem a 95%-án illegális iGO van. Rendben van, csak a hangszóró romlott el. Megjavítják gariban, közben tájékoztatják az NNG jogi osztályát, hogy itt van egy gép, illegális programmal. Mit tegyenek? Kérik a tulajdonos adatait?
Kinek hiányzik ez?Persze ha a gép még valamennyire működöképes, akkor a javíttatás előtt még le lehet törölni az illegális programokat, akár az eredeti menüt is vissza lehet állítani, és akkor nincs min vitatkozni. De ha befagyott a gép, és a felhasználó nem tud semmit tenni? Újraélesztés után meg ott van a gépen az illegális anyag. ezzel csak azt akartam mondani, hogy sokan már csak ilyen okoból sem szívóskodnak egy szervízben.
Meggyőződésem, hogy egy nyilvánvaló gyári hardver hiba miatt a szervíz sem szívóskodna. Ezen a piacon elég nagy a kunkurencia harc. Az ilyen fórumokon nagyon gyorsan elterjedne, ha az egyik gépcsalád szervízében szívatnák a tulajokat. Szerintem igen erősen visszaesne annak a cégnek a forgalma. Nagyon sokan tájékozódnak vásárlás előtt ehhez hasonló fórumokon. Ez is egy szempont.
természetesen mi most lényegében csak elvi kérdésekről beszélgetünk.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
"Én notebook szervizben dolgozom és ezeket meglepődéssel tapasztalom, hiszen a józan észnek (és a fogyasztóvédelmi törvénynek) ellent mondanak."
Akkor most kérdeznék valamit, ami a szakmádba vág, és kapcsolódik az eddigi beszélgetésekhez.
Az Aldiban vettem egy NetBook-ot, amiben eredetileg egy 250GB-os HDD volt, rajta Windows 7 Starter oprendszerrel. Nekem egyik sem tetszett, ezért vettem bele egy 640GB-os HDD-t, amire XP-t telepítettem (legális). A gép alján van egy cimke, amire rá vannak írva a gép legfontosabb adatai (Oprendszer, HDD méret, memória méret, proci típus). Akkor most mi van a garanciával? Tegyük fel a gépnek lenne egy hardver hibája (persze ne legyen) ebben az állapotában beviszem a kijelölt szervizbe (gondolom nem a tiétekbe), mit fognak ahhoz szólni, hogy nem az eredeti HDD van benne (mondjuk nem az hibásodott meg) ,és nem az eredeti oprendszer van rajta? Hiszen a hardver meghibásodáshoz ezek nem járultak hozzá. Te mit tennél egy ilyen garis géppel?
Most az eddigi hozzászólásaid alapján feltételezem azt fogod mondani, nem törödnél vele, természetesen gariban megjavítanád. De ez mennyire általános hozzáállás a többi szervízben? Nyilván vannak ismerőseid, barátaid más szervízekben is, mint ahogy másnak is vannak a saját szakterületén. Mi az általános vélekedés ilyen esetekben? Mit mondana a Fogyasztóvédelem, ha elé kerülne az eset?
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Ha én hatóság lennék, akkor betiltanám a naviszoftver nélküli PNA gépek árusítását. Ezzel nagy lépést lehetne tenni a hekkelés ellen.
Sajnos ebben tévedsz. Csak bizonyos szoftvergyártó cégeknek kedveznél. Mert mi is történne? Kötelező lenne navi programot tenni a gépre. A gyártók/forgalmazók ezt megteszik, vesznek egy gagyi, filléres navi programot, ráteszik a gépre, és ezért 100 Ft-tal többet kérnek a gépért.
Mi lesz a felhasználók első dolga vásárlás után? Legyalulják a gagyi navi programot, és ráteszik az iGO-t.
DMG
Ami a csere HDD-t illeti a laptopban, amennyiben a fedelet nem védi garanciajegy, akkor cserélheted, és ha eredeti a windows amit fel teszel rá, akkor nyugodtan.Nem védi.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Ez a lassulás más programoknál is jelentkezik?
Gondolok itt videólejátszásra (ez igen csak megterheli a gépet), audió lejátszásra, menü megjelenítésre, és hasonlókra.
Mert ha nem, akkor keress egy másik navi programot. Nálam nincs ilyen probléma. Az igaz, hogy a Primo indulása után kb. 5 mp-ig semmire sem reagál, de aztán feléled, és ezt követően már nincs sebesség probléma.
-
snowdog
veterán
iGO-t legálisan sehol nem fognak rátelepíteni, mert nem lehet. Aki meg feketén teszi rá, és még pénzt is kér érte, az jogsértést, talán még büncselekményt is elkövet (a pénz miatt).
Ha már navi program nélkül vettél egy navigációs eszközt, akkor két lehetőséged maradt:
- telepítesz rá egy legális programot,
- beszerzel a neten egy illegális iGO-t, felmásolod, próbálkozol vele, de tudnod kell, hogy ez viszont illegális.Tehát az első variációt javasolom.
Tompie
Többször vásároltam náluk, garanciás cserém is volt (nem egy esetben), és nagyon korrektül jártak el. Én bátran merem őket ajánlani. Neked milyen jellegű volt a negatív tapasztalatod?
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Csak egy mondat a videó lejátszáshoz.
Bár nem azért vettem a készüléket, hogy videókat nézzek rajta, de vásárlás után minden funkciót kiszoktam próbálni. Csak hogy tudjam rendben van a gép, vagy sem. Tehát fogtam egy xvid filmet (egy sorozat részét, kb. 50 perces lehet), és semmit nem csináltam vele, csak rámásoltam a ResidentFlash-re. A gyári lejátszóval megnézve tökéletesen működik. Semmi akadozás. Ugyan ez a film a korábbi gépemen (Wayteq X920BT bizony kicsit akadozott, bár azon sem volt zavaró). Ha kiakarod próbálni, akkor felteszem neked valahová, és a gyári lejátszóval nézd meg mit csinál.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
A film videó részének adatai:
Format: MPEG-4 Visual
Format profile: Advanced Simple@L5
Format settings, Matrix: Default (H.263)
Codec ID: XVID
Duration: 40 perc
Bit rate: 1 062 Kbps
Width: 624 képpont
Height: 352 képpont
Display aspect ratio: 16:9
Frame rate: 25,000 fps
Bit depth: 8 bit
Writing library: XviD 1.2.1 (UTC 2008-12-04)Nekem akadozásmentesnek tűnik. Most hogy a kedvedért jobban megnéztem lehet hogy apró rángások vannak benne, de az is lehet hogy tévedek. Minden esetre engem nem zavarna, ha így kellene megnéznem. Döntsd el magad! Ha kell küldj egy privit.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
1. Nem próbálkoztam vele, ezért nem tudom.
2. A myradar-t felejtsd el. Korábbi ROM-ban még benne volt a program, az újakból már kihagyták, mert úgysem mennél vele semmire. Ugyanis hell hozzá egy hardver eszköz, maga a radar detektor. Persze olyan, ami kommunikál ezzel a géppel.
3. Az AV felírat téves, mert az nem videó bemenet, hanem egy soros port (COM), oda csatlakozik többek között a TMC vevő.
4. A tálcát úgy tudod előcsalni, hogy kimész a WinCE felületre, és elkezded böködni a képenyő aljának alsó 1 mm-ét. Ha szerencséd lesz, akkor a tálca egyszer csak megjelenik. Ezt követően már a Start menüből vissza tudod kapcsolni, hogy állandóan látszódjon. Ha nem sikerül előcsalni, akkor valahol a neten van olyan progi, amit elindítva megjelenik a tálca (ezt keresd, talán egy Mio segédprogram volt: TaskbarShow.exe).
5. Az előző hozzászólásomhoz tartozó audio adatok, ezzel nem volt gond:
Format : MPEG Audio
Format profile : Layer 3
Mode : Joint stereo
Mode extension: MS Stereo
Codec ID/Hint: MP3
Bit rate mode: Variable
Bit rate: 135 Kbps
Channel(s): 2 channels
Sampling rate: 48.0 KHz[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Sziasztok!
Kedves GlobeHD tulajok, akik használjátok a tmc-t! Mindenkinek megfelelőn műkszik?
Mert nekem továbbra sem lát tmc vevőt, ill. elveszti a vételt, ha az autós töltőre csatlakoztatom. Töltő nélkül jönnek a közlekedési információk. Nem licence, vagy beállítási probléma, mindhárom navi progival ugyanezt teszi.
Kérem akinek van tapasztalata válaszoljon!
üdv.Ma ráértem egy kicsit játszani vele, és mindenkinek igaza van, aki a témában megszólalt.
Az történt, hogy a gép megvásárlása után a kocsiban nem cseréltem le az autós töltőt, és továbbra is a Wayteq-hez kapottat használtam. Már csak azért is, mert annak hosszabb a zsinórja. Bár kipróbáltam a TMC működését, de csak egy rövid úton, ezért nem dugtam a gépre a töltőt. A TMC rendben működött.
Ma egy hosszabb úton voltam, és most a gépet feltettem a töltőre. És valóban azonnal leállt a TMC működése. Nem hagyott nyugodni a dolog, ezért elővettem a CNS eredeti autós töltőjét, és azzal is megpróbáltam. És láss csodát, azzal meg rendben megy a TMC vevő.
Ötször egymás után kipróbálva, Wayteq töltő fel, TMC nem működik, CNS töltő fel, TMC működik. Mind az ötször ugyan az az eredmény!
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Töltő mindenképpen kell az FM transzmitter használatához, mert az tölti be az antenna szerepét.
Nincs ideális frekvencia. Olyant kell keresni, ahol nincs egyetlen adó sem. Budapesten ez nem lesz egyszerű feladat. Ráadásul ha találsz is üres helyet, az csak ott lesz igaz, ahol éppen állsz. Mozgás közben előbb-utóbb belekerülsz egy adó hatósugarába. És akkor bizony a két frekvencia (a földi adó és a transzmitter vivőfrekvenciája) keveredni fog, és abból valamilyen hangzavar lesz. Sustorgás, sipolás, recsegés, és hasonlók. Ezt hívják interferenciának.
"Interferencia a Wikipédiából
Az interferencia egy fizikai jelenség, akkor következik be, ha két különböző forrású, koherens hullám találkozik, azaz olyan hullámok, amelyek fáziskülönbsége állandó. Ekkor létrejönnek olyan pontok a térben, ahol a hullámok maximálisan erősítik, illetve olyanok, ahol maximálisan gyengítik egymást (annak függvényében, hogy az egyes pontokba a két hullám milyen fáziskülönbséggel érkezik).""Interferencia jelentése - Idegen Szavak Gyűjteménye
1, A hullámtalálkozás jelensége a fizikában (hangtanban, fénytanban, stb...)
2, Rádiózásban a nemkívánatos zajok zavaró hatását nevezik így."[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Ezért is használtam a Wayteq töltőt, mert többet bír.
Egyébként nem kapcsol le, mert minden rendben működik, kivéve a TMC vevőt. Az áll le. És szerintem nem a terhelés miatt. Valami különbség a bekötésnél lehet. Írtam a CNS hivatalos fórumba is, hátha ott valaki ismeri a titkot.
Kipróbáltad a Wayteq töltővel, vagy csak adatot egyeztettél?
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz gipsztigris #386 üzenetére
Nem jól emlékszel, illetve csak részben.
Az AS kapcsolat a korábbi ROM-okkal nem működött, de ezt a hibár javították. Amivel keverheted a dolgot, hogy a nem gyári USB kábel használatakor elbontotta az AS kapcsolatot, ezt én is tapasztaltam, írtam is róla. A gyári kábellel viszont valóban nem bont el. Nem hiszem hogy ez a lábkiosztással lenne összefüggésben, inkább a kábelek minőségével.
-
snowdog
veterán
Kifutottam a javítási időből, de annyit még hozzátennék a témához, hogy ezek a dolgok nem különösebben szimpatikusak számomra.
Van jópár USB-s eszközöm (PDA, PNA, telefon), és mindegyikhez ugyan azt a mini USB-s kábelt és ugyan azt a hálózati, illetve autós töltőt használom (autós töltő esetén azt, ami a legnagyobb terhelést bírja), és eddig egyikkel sem volt olyan gond, hogy válogatott volna. A CNS az első ilyen, és ez a válógatós tulajdonsága nem nyerte el a tetszésemet. Mert miatta még egy készlet kábelt, töltőt kell magammal cipelnem.
Ma, amikor minden ilyen egységet uniformizálnak, lásd a telefontöltők esetén szabványt írtak elő, akkor ha valami kilóg a sorból az inkább hátrány, mint előny. Nálam legalábbis mindenképpen. Ettől még a CNS lehet egy jó gép, kis hibával.
-
snowdog
veterán
válasz gipsztigris #390 üzenetére
Nem tudom most mire gondoltál.
A linkelt oldalon azt látom, hogy USB csatlakozóból van vagy 5-6 féle. De mini USB csak egy van (persze külön dugó és aljzat). Ettől a bekötés minden USB csatlakozón azonos. Az hogy fizikailag másképpen néznek ki most mellékes.
The USB Pinout:
Pin...Name....Cable color....Description
1......VCC......Red...............+5 VDC
2......D-.........White.............Data -
3......D+........Green.............Data +
4......GND......Black.............GroundHa egy USB töltőt rádugok bármilyen eszközre, akkor a +5V mindig az egyes lábon megy be. Akkor a CNS-nek miért nem mindegy, hogy milyen USB autós töltővel töltöm? Mi köze van ehhez a TMC vevőnek? Biztosan van rá logikus magyarázat, csak én azt még nem tudom. Remélem ez idővel majd változik.
Ha éreznék némi indíttatást, akkor mindkét töltőt szétszedném, és megnézném mi a különbség. De nem érzek.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz gipsztigris #392 üzenetére
Ha általában beszélünk USB bekötésről, akkor igazad van.
De ha töltőről beszélünk, mint most autós töltőről, akkor mi a fene köze lehet(ne) hozzá az adat bekötésnek? Egyáltalán egy töltő esetében miért kötnék be az adat lábakat? A + és - meg minden csatlakozónál ugyan ott van, különben nincs töltés. Ehhez mi köze van a TMC vevőnek? Én meg erről beszélek.
Továbbá azt fejtegettem, ha 10 gépből 10 rendben működik ugyan azzal az autós töltővel, a 11. meg másképpen, akkor azt nevezem különcködésnek, amit nem igazán értek, és kedvelek. Ezek után szinte biztos hogy a CNS autós töltő csatlakozójában valami különcködés van, és gondolom pont a TMC vevő (és egyéb soros eszközök?) miatt.
Abban is igazad van, ha a működés során rendellenességet tapasztalunk, akkor elsőnek nem árt a gyári kellékeket használni. Egyébként meg nem kiabáltam farkast, csak megválaszoltam egy fórumtársunk kérdését, aki az okot nem tudta megfejteni. Ennyi történt, semmi több.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
...Egyébként meg nem kiabáltam farkast, csak megválaszoltam egy fórumtársunk kérdését, aki az okot nem tudta megfejteni....
Meg aztán Ti sem oldottátok meg a problémáját, mert csak annyit írtatok, hogy nálatok rendben működik. De ez őt nem igazán vígasztalta, ugyanis neki meg nem működött. És nem értette, hogy miért.
Sőt, ha belenézel a CNS hivatalos fórumába, akkor erről a témáról komoly autóelektronikai vita alakult ki, de a megoldást ott sem közölték. Vagyis csak ennyit kellett volna neki mondani: HASZNÁLD A GYÁRI AUTÓS TÖLTŐT!
Feltételezem nem rosszindulatból nem javasolták neki, hanem sokkal valószínűbb, hogy ott sem tudnak erről az összeférhetetlenségről. Ezek után én még a géphez adott manuálba is beleírnám: "TMC esetén javasolt a gyári autóstöltő használata", ha már ez ennyire egyedi!
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Köszönjük az információt, ez is hozzáadott valamit az eddig elhangzottakhoz. Bár így még kevésbé értem a történteket. Azt hittem megtaláltam a valódi okot, ezek szerint viszont nem, csak belefutottam egy lehetséges variációba. Gondolom majd megtalálják a hiba valódi okát, és ki is fogják küszöbölni.
Arra meg meg hogy ilyesmin összevesszünk, nincs semmi esély. Csak vitáztunk egy jót.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
"...Azóta nekem és a rám hallgató ismerősöknek csak wayteq-jük volt, és mindenkinél megy a több évvel ezelőtt vett készülék is, van hogy a harmadik- negyedik gazdánál....."
Kár hogy nem ismerem az illetőt, mert akkor nekem is ajánlhatott volna egy olyan Wayteq gépet, ami több évig működik. Ugyanis az én X920BT-m egész pontosan 1 év 1 hónapig működött, aztán szépen meghalt. Pontosan egy hónappal a garancia lejárta után.
-
snowdog
veterán
Hurrá!
Korábban vettem egy navi nélküli CNS Globe-ot, akkor elmondanád honnan tölthetek le hozzá egy Primo-t, meg térképet, meg mindenféle jót, és leírnád lépésről-lépésre (tudod olyan szájbarágósan, hogy én is értsem) hogyan tudnám rávarázsolni a gépemre? Gondolom most már nyíltan beszélhetünk róla!
Bog Te most ne nézz ide!
Gondolom kitaláltad hogy viccelni próbáltam, de gyanítom a híred ilyen kérésáradatot indít(hat) el.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Akkor rakjuk össze az elemeket.
CNS globe HD PNA+iGO primo EU = 59 990 Ft [link]
Európa térkép = 18.105,- Ft (64,95 EUR / 1 EUR = 278.75 Ft 2010.02.15. OTP) [link]
CNS globe HD = 31 890 Ft [link]Tehát
CNS globe HD 31 890 Ft + Európa térkép 18.105,- Ft = 49.995, - Ft
CNS globe HD PNA+iGO primo EU = 59 990 FtPersze ez csak a térkép ára, a program ára nincs benne, amit azért nem tudunk kiszámolni, mert Primo külön nem kapható. Ezek szerint a program ára: 10.000,- Ft.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Más megközelítésben.
Navon N480 PNA Primo Truck Teljes Európa + Oroszország térképpel = 65.500,- Ft [link]
Navon N480 navigáció + iGO8 Magyarország Navon = 23.400,- Ft [link]
Nav N Go iGO8 Magyarország, 3D térképpel, micro SD kártyán = 15.960,- Ft [link]
Navon N480 = 23.400,- Ft - 15.960,- Ft = 7.440,- Ft (és a 15.960,- Ft-ban még az SD ára is benne van, de legyünk nagyvonalúak).
Primo Truck Teljes Európa + Oroszország = 65.500,- Ft - 7.440,- Ft = 58.060,- Ft
Ha a full EU térkép ára 18.105,- Ft és az előző számítás alapján a Primo program ára 10.000,- Ft, akkor az összesen 28.108,- Ft. Legalábbis a CNS Globe HD esetében.
Akkor a Navon N480-nál ez miért 58.060,- Ft?Azt akartam szemléltetni, hogy a CNS Globe HD esetén a Primo program + full EU térképek 28.108,- Ft-ért rendkívül jutányos ár!
Azok figyelmébe ajánlom a számítást, akik azt szokták hangoztatni, ha normális áron lehetne kapni legális navi programot, akkor megvennék. Ez elég normális ár, úgy hogy csak rajta!
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Aha. Mondjuk egy Citroen Picasso 3,5 milló Ft. De most nincs rá ennyi pénzem, de megvenném a karosszériát, meg a fútóművet 1 millióért, a többit (motor, váltó, stb.) meg majd később, ha lesz elég pénzem. Így gondoltad?
Gondolom azért adják a CNS Globe + Primo + full EU térképet ezen az áron, mert bekalkulálták, hogy a gépet is megveszed, és engedtek az árból. Nyilván ha külön-külön veszed meg, akkor nem ennyibe kerül.
Próbálj meg egy bármilyen gépkocsit alkatrészenként megvenni, add össze az alkatrészek árát, és hasonlítsd össze egy új kocsi árával. Ez van.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
A vizsga elmarad.
Az előzőhöz még egy megjegyzés. Nem egy helyen, és nem egyszer leírtam, ha a Primo-t 1 Ft-ért adnák, akkor is lennének olyanok (nem kevesen) akik azt mondanák, minek adjak érte pénzt, mikor ingyen is letölthetem. És azért ez is jellemző, sajnos. Egyenlőre itt tartunk.
De legalább ne hangoztatnák folyton, ha normális áron lenne, akkor megvenném. Mi a normális ár? Ha ingyen házhoz viszik, és még adnak mellé egy ezrest?
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Azt hiszem a legjobb, ha az elején kezdjük.
Amiről eddig DM43-al beszéltetek, az arra az esetre vonatkozik, mikor magadtól nem tudsz kimenni a WinCE felületre, de mégis szeretnél egy WinCE programot elindítani. Jelen esetben egy SI-t. Hogy mi is az az SI azt itt megtudhatod (SystemInformation fül). [link]
Ha viszont már kint vagy a WinCE felületen, akkor pontosan úgy kell elindítani, mint bármelyik másik programot. Vagy az asztalra helyezett linkkel, vagy egy file manager-ből indítod az exe fájlt, esetleg egy mortsript-et. További információt itt is találsz (és mégtöbbet, ha regisztrálsz) [link]
Akkor most melyik indítás érdekel?
[ Szerkesztve ]
-
-
snowdog
veterán
Rendkívül bölcs döntés.
Korábban közzé tettem egy CNS Globe HD menü módosítást, ahol két menü gombnak megváltoztattam a funkcióját. Az egyikkel ki lehet menni a WinCE felületre, a másikkal meg el lehet indítani az SI-t. Ha letöltöd és felmásolod a gépedre, akkor nagyon kicsi a kockázata hogy valami nem sikerül.
Itt megtalálod (feltételezem már regisztrált tag vagy) a leírással együtt. [link]
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Kicsit érzékenyek vagytok.
Én még Aeromap-el kezdtem (kisképernyősön, vagyis 320x240-en), amit később Destinátorra váltottam. Legálisan, mindkettőt CD-n vásároltam. Ezt követően volt iGO 2006-om (legálisan, ha jól emlékszem a Destinátort cseréltem be egy akció keretében iGO-ra, de talán akkor még nem is ez volt a neve, és még az is lehet, hogy akkor még 2005-nek hívták), majd miután ezt meg szintén akciósan beváltottam iGO8-ra azt hiszem elmondhatom, hogy a kezdetek óta követem a hazai navi programok fejlődését. Természetesen később nagyobb képméretre váltottam, és módom volt jónéhány navi programot kipróbálni, hát elmondhatom láttam már pár működő navigációs programot.
Egyik sem volt tökéletes. Mindegyiken lehetett(volna) valamilyen fogást találni. De sohasem kerestem, nem ez volt velük a célom. A cél az volt, hogy rendesen tudjak navigálni. Ebben 95%-ban a hangnavigáció volt segítségemre, és csak a maradék 5%-ban néztem a képernyőre. Tehát engem speciel nem igazán zavar, ha mondjuk egy körforgalomban az ikon mozgása nem teljesen folyamatos, mondhatnám "szaggat". Megjegyzem ez nekem eddig nem is igazán tűnt fel.
Ennek a mozgáshoz (véleményem szerint) semmi köze a képernyő méretnek. Ilyen a program. Lehet hogy később majd javul a helyzet, lehet hogy így marad. Akit ez zavar, annak azt tudom javasolni, hogy még mielőtt egyetlen Ft-ot is kiad bármire, mindet próbálja ki. El lehet menni a CNS központjába, ki lehet próbálni a gépeket, a programokat, és ha valakinek tetszik, akkor vegye meg, ha meg nem nyerte el a tetszését, akkor válasszon másikat. Széles a választék (szerencsére). De ezen fórumokon összeveszni teljesen felesleges. Bár lehet hogy ebben a témában többen is túlérzékenyen reagáltak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- GTA V
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Vigneau interaktív lokálblogja
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Z690 + i9-12900K + 32GB DDR5 6600MHz + ingyenes országos házhozszállítás + garancia
- SednaEarfit XELASTEC for AirPods Pro! Legjobb gumiharang Airpods pro modellekhez!
- Különböző típusú és méretű illesztékek/gumiharang/ Ha a kényelmet és hangminőség fontosnak tartod!
- Ulanzi FM01 hordozható ködgép, füstgép, ÚJ
- AsRock X570 Phantom Gaming-ITX mini ITX - AMD Ryzen 5800X CPU - Corsair Vengeance RGB PRO 2x16GB RAM
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs