- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steelmanus
addikt
Szervusztok!
Azert ha mar egy driverrel foglalkozo topikba irsz, es azt mondod hogy nem mukodnek az alapfunkciok, legalabb ird le hogy Nalad melyek azok. Megneztem a videot amit linkeltel, a legfrissebb Flash-el XP es W7 64 bit alatt is mindketton frissitve van a driver 10.6-ra + CCC + ShoutBridge (csak XP-n) + ATI HDMI (csak XP-n) alaplapi Realtek ALC 889A chip-el. Nem akad 1080-as felbontasban sem bongeszon (FF&Opera) belul, es teljes kepernyon sem.Ottoka Ismet sikerult egy igenyes, am egypolusu hozzaszolassal emelned a hozzaszolasaid szamat.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #17944 üzenetére
Ha észrevetted, akkor a híreimben mindig kiemelem, hogy a post-process AA-k nem csodaszerek. Driverből nem lehet tökéletesen alkotni. Ez általános szabály és sosem változik meg. Egyszerűen a végső képkocka nem elég arra, hogy abból teljes értékű AA legyen kreálható. Ha túlléptünk ezen az általános jellemzőn, akkor előkerülnek azok, hogy a különböző post-process algoritmusok közül melyik a legjobb. Jelenleg az MLAA egyelőre jobb algoritmus. Az MLAA2.0 a subpixel pozíció keresésével csak jobbá tette.
Itt egy összehasonlítás (még nem a 2.0-val):
MLAA - FXAA ... eredeti kép
Alkoss te véleményt, hogy melyik mossa jobban a képet.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #17977 üzenetére
Távolról sem tökéletes. Ismét nagyon rosszul látod az egészet, bár ezt már megszoktam. A driveren belül egyetlen post-process AA sem lehet tökéletes, mert nincs meg az az extra információ, ami ezt lehetővé teszi. A temporális zavarok eltüntetése és a betűk élességének tökéletes megőrzése lehetetlen olyan post-process AA-val, ahol csak a végső képkocka alapján lehet számolni. Az MLAA 2.0 egyszerűen csak a legjobb driveres megoldás teljesen post process AA-ra. Ennél több viszont sosem lesz. Amint kiléptünk, de driveres megoldások korlátjaiból, már teljesen más a helyzet. A motorba beépítve a fejlesztőnek megvan az esélye, hogy extra információkkal táplálja az adott AA-t. Irányítsa a szűrést, vagy konkrétan hagyja ki egyes területeken. Ez gyökeresen eltérő eredményt adhat, hiszen az extra adatok sokat számíthatnak a post-process AA-knál.
Tökéletes megoldás pedig sosem lesz. Ha lenne, akkor mindenki azt használná. A különböző algoritmusoknak megvannak a pró és kontra érvei.Nem kell ezekhez az AA-knál gyártóhoz kötődni. Ezek szabványos algoritmusok. Bármin futnak, ami megfelel a leprogramozott kód igényeinek. Az MLAA tökéletesen működik GeForce-on, és az FXAA is fut Radeonon. Intel IGP-n is fut mindkettő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #17980 üzenetére
A driveres MLAA-t nem tudod kipróbálni, ahogy a Radeonosok sem a driveres FXAA-t. Ettől függetlenül a játékokban ki lehet próbálni az MLAA-t és az FXAA-t. Igaz ezek nem driveres implementációk, de futnak. Vannak inject implementációk is. SMAA és FXAA. Ugye mondtam, hogy az MLAA 2.0 az lényegében SMAA algoritmus. Persze ezek sem driveresek ez kétségtelen.
Az MLAA 2.0 már jóval gyorsabb a legelső algoritmusnál. Ráadásul a H-s teszt nem is tudta a GeForce driveres FXAA-ját tesztelni, mert az csak most jelent meg. Jelenleg olyan 1-4%-os deficitet jelent az MLAA 2.0 aktiválása. Mindez ugye attól függ, hogy az adott képkockán hány él feleltethető meg az algoritmus mintáinak. Sok alakzat megtalálása mellett sok a számolás, kevés alakzattal kevesebb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #18440 üzenetére
Az FXAA fejlesztése leállt. Nem fog megjelenni a 4-es verzió. Szóval nem lenne jó, ha terjedne, ugyanis azért állt le a fejlesztés, mert a post-process AA-k közül ez adja a legrosszabb minőséget. Hiába kicsi az erőforrásigénye, ha ennyire elmossa a textúrákat: - [link]
A 4-es verzió javított volna rengeteg hiányosságot, illetve az FXAA-t kifejezetten érintő temporális zavarokat jelentősen csökkentette volna, de már sosem fog megjelenni. Az újabb verziójú MLAA algoritmusok elhúztak a minőség szempontjából. Lehet, hogy többet igényelnek a teljesítményben, de kevésbé mossák a képet és a temporális zavar is jóval barátibb szinten marad.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #18573 üzenetére
Ha nincs UVD, vagy stage 3D terhelés, akkor 2D módban megy a VGA. Radeonon legalábbis így van. UVD-nél megy köztesen, és stage 3D/WebGL-n megy 3D-ben. De a stage 3D is kérdéses. Az AMD már profilozza a facebook alkalmazásokat. Például az Angry Birds esetében 2D-re visszaáll.
A szétkenést nem értem. Ha a képminőségre gondolsz, akkor az megfelelő DirectDraw és Direct2D használat mellett megegyezik CPU-s és GPU-s módban. Arról nem a gyártók tehetnek, hogy csak az IE csinálja ezt tökéletesen. De minőségben a Firefox és az Opera is elég jó. A böngésző fejlesztője felel a gyorsítás beépítésért. Bármikor megtudják úgy csinálni, ahogy az MS teszi az IE esetében.
Fermi mellett egyébként lehet, hogy low-3D az alapértelmezett. Ott nagyon alacsony a 2D órajel, így nagyon magas lesz a DPC latency. A Keplernél ez már nem lehet probléma.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #18579 üzenetére
Az NV számára a webes GPU-s gyorsítás nem a legkedveltebb terület, mert ez inkább az IGP-knek kedvez. A Tegránál például nagyon gyúrnak rá. PC-n később érdekelni fogja őket, amint lesz APU-juk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Yettel topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Háztartási gépek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Crypto Trade
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 100.000.-
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)