Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Habugi #31169 üzenetére

    Szerintem túlbonyolítjátok a dolgot, pedig a funkció nevéből is kiderül minden: virtuális felbontás. Van egy virtuális nagy felbontású monitorod és egy kisebb felbontású valódi. Minden szoftver azt hiszi, hogy nagy felbontású monitorod van, de a lánc legvégén a VGA visszaméretezi a valódi felbontásra. Így nem okoz semmi bug-ot, egyedül arról a két dologról van szó, hogy
    1: hogy kezei a játék az XY felbontást, amit virtuálisan használsz (de abszolút függetlenül attól, hogy ez virtuális vagy valós, ugyan így viselkedne egy valódi nagy felbontású monitorral is, ő ezt nem tudja, hogy ez kamu és nem fizikailag is valós, neki ez a "valós"...)
    2: milyen minőségben és "ízben" kicsinyíti le a hardware scaler a nagy virtuálist kis valós felbontásra (azért írom így, hogy "ízben", mert ahány algoritmus/keverék, annyi féle hatása/benyomása lesz a képnek: szintetikusa éles, ridegen zajos, homályos, netán maszatosan kásás ha pl. elmossák a végén a zajt egy de-ringing filterrel egy olyan skálázó után, ami ringing jelenséget okoz, stb, stb).

    Nem kell olyasmit keresni, ami nincs ott. A screenshot-oknak pedig 0 értelme van, de azt már leírtam épp előtted.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • lowzor

    veterán

    válasz Habugi #31169 üzenetére

    Próbáld meg, hogy GTA-zol mondjuk 10 percet 1440p-ben, majd visszarakod FHD-ba és hogy nem-e látod úgy élesebbnek a képet. Lehet, hogy ezt csak én beszéltem be magamnak.

Új hozzászólás Aktív témák