- iPad topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy Tab S6 - letett valamit az asztalra
- Mini PC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
ph Az Aorus 14000 Gen5 széria 1 TB-os kapacitástól indul, és mérettől függően 14 GB/sec körüli olvasási sebességet kínál.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
modder
aktív tag
válasz Zoli133 #2140 üzenetére
Mit értesz szinkronizáció alatt?
Mondjuk nem írtam még több szálú alkalmazást C++-ban, csak Javában, de én úgy tudom, hogy egy több szálú alkalmazásnál alapvető, hogy nem szabad feltételezni semmiféle sorrendiséget szálak között. Valami olyasmit tudok elképzelni, hogy éheztetés lép föl azért, mert valamelyik szál olyan lassan hajtódik végre, hogy az OS ütemezője lelépteti, mielőtt befejezné a feladatát. De ha alapvetően azt nézzük, hogy minden szál egyenlő eséllyel egyenletes eloszlásban kap futási időt, akkor nem értem, hol lehet a probléma. -
modder
aktív tag
válasz Zoli133 #2144 üzenetére
én is csináltam ilyet, hogy az egyik szál loggolt fájlba, a másik szál pedig gyártotta a log üzeneteket, de én az üzeneteket blocking queue-ba tettem, így ha a loggoló szál lassabban loggol (a queue megtelik), a másik szál is lassabban fut, mert a lista blokkol. Bármelyik szál belassulhat, akkor is helyes eredményt fog produkálni.
Ha te kitesztelted, hogy 2mp-enként kell takarítani ahhoz, hogy a többi szál ne terhelje túl a heap-et, de ráteszed egy másik gépre, környezetre, ahol gyorsabban termelődnek az objektumaid, akkor már egyből módosítani kell a takarító szálat is, ez így nem fasza. Legalábbis ez jött le eddig, de korrigálj, ha tévedekszerk.: bár én javaban csináltam de a blocking queue koncepciója C++-ban is létezik
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- iPad topik
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Vicces képek
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Ingatlanos topic!
- Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- További aktív témák...
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!