Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Mercutio_ #28942 üzenetére

    Bocs hogy csak most de a tnap délután/estét a lemerelüt akksi miatt az útszélen tölöttem.

    ASX-et pont kb két hete néztem meg a szalonban, keresgélem a mostani ótóm utódját és vmi emlet hasú japóban gondolkozom.

    Outlander padlólemezére épül tehát elég tágas, hátul is a nagy tengelytáv miatt. A csomija átlagos (kategóriatársaihoz mérve), sok zseb van benne meg tároló hely, a kesztyűtartó is hűthető. 4 ember belefér kénylemesen, a lábtér nagy a fejtér nem annyira mert az ülés magasan van hátul (egy 63 literes tankot dobtak be alá ami ekkora méretű/fogyasztású autónál tök felesleges szvsz). A benzines a szó pozitiív értlemében szögegyszerű, nem romlik el. Az 1,6-os nem lesz egy rízsrakéta de elevickélsz vele, a ha pörgeted akkor történik vmi de egy sportkocsira számíts, leve 1260kg üresen tehát van súly arra a 117 pacira meg 150Nm-re (ami amúgy elég magas fordulaton jön elő mint a japó mocik többségénél).
    A bele is japános, ha nem a krómra meg a puha műanyagra buksz (ami amúgy szétmálik kb 8 év után) akkor nem lesz bajod vele. 7 légzsák alapból jár meg esp/asr/abs kombó meg hill-holder.Tartós vasdarabka ez. A rádió fos hangzású mint minden japó kocsiban (jó Lexus kivétel).
    Ha egy jó árat kitaposol belőlük akkor jó választás.

    Azért nézél rá egy kifutó mk1-es Qashqai-ra is (én XV-t szeretnék de az atomdrága). S-Cross-t csak a kinézete miatt nem ajánlom (amúgy jó, azt is próbáltam 1,6-os benyóssal).
    Dákó Dászter meg... Vágod kb japó autóban nőttem fel nincsnek nagy igényeim de annak a bele borzadáj. Viszont ha mégis rákívánnál akkor csaki is az 1,6-os motorra vedd az 1,2 TCe nem egy el 10 évet anélkül hogy ne verjen nagy költségekbe és önmagában a kocsi se... Ismerősnek 60k km-ernél kellett váltót cserélni. Az mi???? :(

    Kia Sportage 1.6 GDI?

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák