- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- OLED TV topic
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Apple notebookok
- TCL LCD és LED TV-k
- ASUS ROG Ally
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz radi8tor #128992 üzenetére
Nem nekem kellene itt telefonálgatnom!
Az eMAG ügyintézőnek is elmondtam, hogy bocsánat, de ha a raktáros Pista bácsi elvágja reggelizés közben az ujját, és emiatt csúszik a szállitás 2 hetet !!! , akkor hívjam fel Pista bácsi orvosát, hogy miért van még mindig táppénzen?
Nem, nem tartozik rám!
De az sem, hogy az eMAG nem éri el a szállító cégét és arra hivatkozik, hogy ők nem, hanem a partnerük hibázik, és próbáljam meg én keresni a Sameday-t.
Én az eMAG -osnak is mondtam, hogy én az eMAG-gal állok jogviszonyban, de erre sem tudott mit mondani, csak azt, hogy ők nem tehetnek róla, hogy nem szállítanak időben.
Viszont már arra nem tudott mit mondani, hogy akkor ezt tessék kiírni a weboldalra a szállítási feltételekhez, hogy önök semmit sem garantálnak, és szíveskedjenek a “talán” szót használni az oldalukon.
Eszünkbe nem jutott volna, ha ezek így ki vannak írva, hogy tőlük rendelünk. Ez szó szerint a vevők megtévesztése, mert ha ezeket a “feltételeket” tudjuk nem rendelünk.Ráadásul az egész net, közösségi média tele van ugyan ilyen probléma miatti felháborodással, tehát nem egyedi esetről van szó.
További gond az, hogy semmilyen megoldást nem tudnak felajánlani, és az ember mit mondjon a hozzátartozójának szent estén, hogy bocs, de nem hozta ki a futár?
Nyilván ez a szituáció igen kínos mindenkinek, szóval arra akarok kilyukadni, hogy az ajándékozási időszakban 1000x bosszantóbb a dolog.
Nincs igazuk egyáltalán, hogy ezt a helyzetet meg kell értenünk, mert tényleg 2 hete várjuk azt a francos csomagot, és a csomagkövetésnél többször jelezték hogy most már kiszállítás az automatába állapotban van, majd a következő bejegyzésnél meg vissza a raktárba… tehát joggal gondoltuk, hogy hamarosan kiszállítják. Ráadásul autómatába kértük, vagyis nem is kell a futárnak alkalmazkodnia senkihez, csak be kell tenni a megfelelő fiókba a dobozt és kész.
Napok óta keressük őket még személyesen is, de mindenki csak hárít, sunyít… szerintem a mai világban ez nem megengedhető!
Soha többet eMAG !ui: Nem tudom, hogy mi miben hibáztunk, mit kellett volna nekünk máshogy csinálnunk. Véleményem az, hogy mi mindent megtettünk, sőt még azt is kértük, hogy mondjak meg hogy hova kell mennünk és értemegyünk a depóba, de ezt sem engedték…
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Milyen autót vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- OLED TV topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- LEGO klub
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MILC felhasználók szakmai topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs