Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz DeadMeat #206 üzenetére
ez azé nem semmi, és alaphangon mentem volna vissza vonattal, és odahívtam volna ahola kocsimegállt és a fejét beletörlöm az eladónak
Vangi:
te már nyert ügyben vagy, csak légy türelmes, ami persze ilyen esetben nem egyszerű dolog."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz DeadMeat #5642 üzenetére
Nem tudom, nekem ez az etalon. Számomra itt kezdődik, a szép, nyers motorhang. Ez tipikus F1 -es autó hang, akiknek nem tetszik, azoknak azért mert félelmetes, az ember bele borzong. Legalábbis én így is libabőrös lettem a gép előtt.
SpeedR: Ezt mondtam én is, értelmetlen hasonlítgatni. Csak Dragon -nak válaszoltam, hogy egy ilyen "kis" ferka is elgyepálja az M6 -ot is, akármilyen útszakaszon.
És igen, nem kényelmes, nem is arra lett tervezve. Ez nem luxus sportkupé, hanem vérbeli hardcore sportkocsi, ami egy etalon. Bárhova mész vele, nem tudod eldugni a kíváncsi szemek elől. Még az öreg mamák is megbámulják.
Don't Tread On Me
-
-
_Blank_
aktív tag
válasz DeadMeat #6889 üzenetére
Keresztapám '98-as 750i-je 13-14 körül kajálgat, igaz a vezetési stílusa megváltozott egy ideje, ezzel a bálnával már csak vonulgat..
Főúton 90-110, max 120, kevés várossal.Persze néha odalép neki de csak mikor az idióták felkúrják az agyát.. akkor viszont mindenkinek szevasz van
Hatalmas fíling ebben a kocsiban utazni[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #6939 üzenetére
engedélyzet, akkor ha:
-abban a kasztniban volt a másik motor
-ha pozitív irányba változik a környezeti osztályod
-bizonyos CCM tartományt nem léphetsz át (minimális, utána ugyan úgy csengetni kell a regadót)
-tisztának kell lenni minden papírnak
-kell hozzá némi kapcsolati tökeAF:annak idején lehetett kasztnint cserélni hivatalosan, vagy ha lopot volt a kocsi és tudták tisztázni akkor AFxxxx.. alvázszámot kapott. (ma már TSCMxxxx.. van)
BMW001:magas sebesség tartományban már a ccm és a hengerek száma is közre játszik.
dragonfx:kikell sósavazni a motorszámot meg szórni sósavas vas reszerékkel és meg fogják állapítani hogy kirohadt a motor szám, kap egy motorkodot, aztán jó napot kivánok.
a dizeles szőszenetedre: pont hogy a gyáriak fogynak el 3000 felett, az épített-verseny TDi-k 2200-5000 közt mennek .
"a nyomaték lőerőtartományban van a moci" köszi új aláírás
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
SpeedR
őstag
válasz DeadMeat #8678 üzenetére
Jézusom, ezzel hogy lehet közlekedni? Az ötlet nem rossz, de sztem az X széria értelmetlenné teszi egy egyterű kiadását. Nem is tudom hová tudnák árban pozícionálni.
És egyébként sem jó, mert nincs rajta hofmeisterknick.dragon:
Ez egy felújított példány, és 45k $-ért kellette magát.