Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz ADAM1337 #26207 üzenetére
Szerintem nézz szét pár helyen, mindenhol azt fogják mondani, hogy a 4 hengeres BMW, nem BMW.
Én is azt mondanám, hogy 2 liter alatt ne vegyél. A kisebb motoroknak van pár betegsége (pl eszik az olajat, meg állítólag láncszakadás), a 6 hengereseknek viszont isteni hangjuk van, nagyon finomam járnak és ha kicsit is figyelnek rájuk, akkor örökéletűek.
Amire érdemes figyelni, hogy amikor hidegen indítod, akkor ne csattogjon, meg az olajat/vizet ne egye, de ezeket úgye látod meg egy tesztút alatt.Tehát a benzineseknél inkább apróságok jöhetnek elő, viszont egy díznelnél már drága javításokra is KELL számítani.
Amúgy én is kis motorral szerelt e46-osokat nézegettem, mert azt gondoltam, hogy azokat nem gyilkolják szét. De megláttam egy 2 literest, amibe beleszerettem, mostmár inkább 330-at szeretnék
De elvagyok ezzel a 150Le-vel is, ráádásul olcsóbb átíratni, meg fele annyi az adó rá...A tankolás meg nem attól függ, mekkora motor van előtted, hanem hogy milyen nehéz a lábad. Eleinte 9 liter alatt is eljártunk vele, amíg meg nem szoktam, mostanában van 14 literes fogyasztásom is
-
aktív tag
válasz ADAM1337 #26215 üzenetére
Mennyit mész vele városban, mekkora utakat? Egy évben mennyit tervezel menni? Mennyit városban, mennyi pályán?
Az én kis 2 literes motoromat (M52TUB20) nagyon tudom tanácsolni mindenkinek, aki az alapvető sebességkorlátozásokat betartva, de sportosabban akar menni. Tehát 150-ig jól megy, de a német autópályára nem ez való. 1-2x el lehet tenni keresztbe, de nem drifelni van.
A 170Le-s 2 literes jobban megy, de kétszer annyi az éves adó. (20.500.- Ft helyett 44.000.- kb.)
A 2.5, 2.8 vagy 3 literesek meg kb. ugyanannyit fogyasztanak, ha ugyanúgy mész velük (értelemszerűen a 330-nak jobban lehet nyomni, akkor többet fogyaszt).
Én mondjuk akkor már áldoznék rá és 330-at vennék, de drágább lesz a kocsi is, átiratni is, adózni is, és tankolni is.Az alkatrésszel nem lesz gond! Nagyon olcsó minden, akár gyári, utángyártott és bontott is. Szinte mindenkinek az udvarán áll 1-2 bontani való e46.
Peszre megint itt jön ki a benzines előnye: Dízelhez nyilván új porlasztó, turbó, meg kettőstömegű kell, ami nem lesz olcsó...
(#26217) MPeter87 Igen, szinte mindegyik benzinesben van kettőstömegű, ez igaz. Viszont a benzinesekben sokkal többet bírnak, mivel a dízelben több a vibráció, és nagyobb a nyomaték, ezért halnak meg 200eKm körül. Sokan ezért inkább egytömegűre cserélik.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz ADAM1337 #26219 üzenetére
Ha jól számolom, akkor ez évi 16eKm körül van. Ez már talán határeset.
Ha naponta 10km oda, 10km vissza, az a dízelnek nem tesz túl jót, mert be sem fog melegedni, viszont autópályán ki tudod majd kormolni.
Dízellel 7 literes fogyasztással számolva (mivel szerintem a hideg motor a városi araszolásban nem fog ennél kevesebbet fogyasztani) a havi városi 400km-t megjárod 10.640.- ft -ból (380Ft /l)
Benzinnel 10 literes fogyasztással (ha araszolgatsz még ennyit sem fog enni) 15.200.- FtSzóval havont városban 4 - 5.000.- Ft-al lesz olcsóbb dízellel közlekedni napi 20km-t! EZ SEMMI!
Autopályán BudaPest - Debrecen benzinnel 150km/h-val fog enni 10 liter körül, így azzal 19eFt-ot számolhatsz, míg dízellel megvan 11-12eFt-ból is (6 literes fogyasztás). Szóval 6-7eFt-al olcsóbb megjárni Debrecent.
Tehát durván havi 10eFt-al lenne olcsóbb dízellel járni. Ez évente 120eFt. Abból se a turbó, se a kettőstömegő, se a porlasztó nem fog kijönni.... nemhogy mondjuk mindhárom.
A lényeges kérdés még: Hány évre tervezel a kocsival? Mert ha 1-2, akkor szorítsd össze a farpofákat, aztán reménykedj, hogy nem alattad áll meg az autópályán a kocsi és kell rá többszázezret kifizetned. Ha szerencséd van, akkor olcsóbb lesz a dízel... ha nem, akkor nagy szívás lesz...
Én nyugodtabban indulok el Pestre, csak tankolni kell, nem kell nézem, hogy milyen színűt füstöl
-
aktív tag
válasz ADAM1337 #26221 üzenetére
Nagyon szívesen!
MPeter87 jól mondja: a dízel hosszú utakra való, vagyis autópályára. Ahol neki is ideális körülmények között akár fele annyit tud fogyasztani, mint egy benzines.
De minimum évi 20, de inkább 30eKm-től fog megtérülni (kivéve, ahogy írtam, ha csak 1-2 évre veszed és nem költesz rá) -
kenguru99
aktív tag
válasz ADAM1337 #28209 üzenetére
A szokasos dolgokra kell figyelni. Rozsda a sárvédőíveknél, küszöbnél ajtók alján, plusz az esetleges korábbi sérülések mellett. Sok a lengőkar, szilent és nem olcsóak. Ha kopog valami azt le kell alkudni. A motor hosszú életű de érdemes átvizsgáltatni mert ha például hengerfejet kell felújítani az olcsó nem lesz. Inkább a 23i-t javaslom a 20i (m52 2000ccm picit gyenge lesz) Minden elektromos kütyüt végigpróbálni, ha nem jó valami, alkudni.
Vásárlás és átírás után 2-300 ezer tartalékod legyen.
.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #28209 üzenetére
Szia. A linkelt leiras az nagyon jo, olvasd el. Ami meg beszokott dogleni, es nem lattam, hogy emlitik, az az ABS computer, es a szervoszivattyu. Mindegyik koltseges dolog.
Es mivel ez mar egy regi, premium auto, mindig lesz vele baj.Milyen idoset szeretnel? Bar ha 23i-t nezel, akkor gondolom, 99, es az elottiek vannak a porondon. Mire, hol akarod hasznalni? En a 23i-t az elvetnem, a koztes dolgok soha nem jok. Akkor vagy 20i, ami varosban azert sokkal kevesebbet eszik, mint a nagyobbak. Ehhez a kasznihoz mara mar keves az a 150 lo, az uj 1.6 dieselek, es 1.4 tubo benzinek is siman megviccelnek. Autopalyan/autouton pedig alig-alig fogyaszt kevesebbet, mint a tobbi. A 28i a masik veglett. Varosban 13 liter, de meg azert kelloen eros, hogy az ujabb 2.0TDi-k se tudjanak bealazni.(azokbol is van ugye mar 170 lovas, kis kaszniban, amik nagyon mennek) Orszaguton/palyan elmegy lazan 7-8,5l kozott. Ennel a 20-as sem fog kevesebbet enni.
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz ADAM1337 #28344 üzenetére
F01 750i . Nem éri meg cserélni persze.... Főleg,hogy akkor van értelme ha egy rendesen megcsinált motort raksz be.
A G11 brutális Mellette az F01 egy gagyi kis szar kocsinak tűnik. Hatalmasat fejlődött.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Tálydi
senior tag
válasz ADAM1337 #28413 üzenetére
Lehet, tűt is a széna kazalban, de lehet, inkább 523-at.
Sajnos az olcsóbb regadó miatt pont az 523-as piac van tele és annyi szenny és rom között találni egy normálisat, legalább akkora feladat mint jó e46 320d-t találni. Idővel könnyebb, én is lassan 6 hónapja hajtok, és 1 gyöngyszemről meg egy csiszolatlan gyémántról csúsztam le 10 perccel, és egy nappal. Ha kivárod találsz, de ha türelmetlen leszel csak befürdesz.(#28414) joamilestoné :
Valóban, gyakorlatban sokkal kevesebb az esély, éppen annyi, hogy drágábban nézelődjünk vagy letegyünk róla.(#28417) BMW001:
Jó áron adtad Annyit minimum de lehet még többet is megér ma...
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #28413 üzenetére
Szerintem talalsz. En 2 eve adtam el a 99-es 28i -met 750k -ert, meg meg 80k -t kaptam a 17" -os Rondell garnituraert.
Nem volt hibatlan, ellenben rendszeresen szervizelve volt. Ugy adtam el, hogy tudattam a tulajjal, valtonal a tomiteseket ki kell cserelni, meg a sarvedoknel a kabelezes csatlakozoit.(1800 FT volt...)Nem vicc, de ezt megneznem. Kipufogot barmikor lerobbanthatod rola, mert az eleg igenytelen. Rovidebb krom vegekkel viszont meg azzal sem lenne gond.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz ADAM1337 #28416 üzenetére
Ha 5 után már elment a kedved ott b*******a meg az egészet a dolog. Simán elképzelhető, hogy 15 után se látsz majd jót. Ebben pl elég furcsa a fl-es orr 96-os széria eleji modellhez. Úgy gondolom érdemesebb lenne későbbi évjáratot nézni 98-99 pl, valahonnan rémlik, hogy az első éves modellek bajosabbak, persze javítsatok ki ha hülyeségre emlékszem.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
KINKY_007
aktív tag
válasz ADAM1337 #28419 üzenetére
Én is olcsón akartam e36-ot, de már bőven sikerül ezeknek a vételárát meghaladni...
323i sedan
Regadós I
Titkos kedvenc
1,6-ról engedték le nemrégA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz ADAM1337 #28424 üzenetére
Az e39 is nagyon jó lehet, de az e36 igazi virgonc (és az e30 még inkább-néztem abból is jópárat, de a jókat már nem nagyon adják el). Napi használatra mondjuk mondjuk jobb a nagyobb, mert hangosabb, kényelmetlenebb az e36. Nálam rövid távokon a 2.5-es több, mint 13l-t kér 100 km-en, országúton 8 alatt...
Ha csak közlekedni akarsz, akkor egy fiatalabb japánt javasolnék.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Skimaster
senior tag
válasz ADAM1337 #28480 üzenetére
Tudom minden a matekon múlik,de amiket linkeltél,az utolsó kivételével,szerintem felejtős.....az utolsó jobb,de ha kell a nagyobb kerék plusz 70 és akkor vannak még vele dolgok.....
Nekem ez lenne szimpi,kis alkuval beleférnél a keretedbe,és ezen látszik,hogy törődtek vele,pár százzal többért többet kapsz,mint párszáz....ha az előző 23-ast fel akarod hozni erre a szintre,akkor az nem 200 ezer lesz.
Vagy még ezt is meg lehet nézni:Olcsóbb 528i automata
Itt is lehet alkudni,biztos!
[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #28535 üzenetére
Attol fugg, hogy van beallitva a korrekcios tenyezo. Nekem anno azt magamnak kellett megcsinalni, utana mar pontos volt. Ezt ki kell tapasztalnod. 3 telitank, majd mikor ratolt, kiszamolod, hogy mennyi volt a fogyasztasod. Ha tul nagy az elteres a board -hoz kepest, akkor lehet rajta allitani.
Don't Tread On Me
-
-
#56573440
törölt tag
válasz ADAM1337 #28557 üzenetére
ill a fényszóróházhoz is kell legyen erre jóváhagyás. cimbora végigjárta anno már nem tudom melyik skodájával talán, annak volt xenon-os gyári variációja.
legálisan szerintem kb lehetetlen a tiédbe hergelni, ha barkács akkor meg vagy jól van beállítva és nem vakul meg a szembejövő vagy de, vagy lebuksz vele vizsgán, ellenőrzésen vagy nem, utána meg jöhet a szívás ha mégis...
-
Anubris
őstag
válasz ADAM1337 #28567 üzenetére
Értem köszi. Elsősorban város, illetve néha majd tavasszal munkahelyre ami kb 50km-re van.
A 320d fogyasztásban jobb lehet, mint a 318i?Dízelből van valami meghatározás, hogy kb hány km-ig érdemes vásárolni?
2010-11 körüli évjáratokat nézek és azért van már bennük rendszerint 150 ezer km, nem tudom ez dízelnél mennyire gáz. -
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #28588 üzenetére
Az teljesen normalis azzal az autoval. Nekem a 28i, de sedan evett kb. annyit varosban.
Nem csak a mamik csinaljak ezt. A nonemu egyedek nagy resze detto.mas: Megkaptam a 2016-os Pro Nav terkepet, mind a 3db DVD-t. £18 volt, fostam, hogy nem original lesz. De az lett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz ADAM1337 #28594 üzenetére
He?
Az biztos nem fóliás? Az e39nek szinte alig szinezett gyárilag az összes üvegfelülete.Amúgy B oszloptól hátrafelé olyan az üveg amilyennek akarod, csak a szélvédő és az első ajtó ablakainak kell beengedni a fény 70(?) %-át. Amit szokszor egy laza zöldes árnyalattal is elintézik a gyárban,hogy már ne lehessen fóliázni azt.
Ha mégis akkor azt fusiban rakták rá pár mátyás felárral, de az első KPM/műszaki vizsgán elkaszálják a gépet.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz ADAM1337 #28610 üzenetére
Elég tág a dízel front a 20d-től a 35d-ig.
Titkos tipp a 3 literes 25d. Hat henger, ~200 csataló, így azért megy is, de nincs kihegyezve, valószínűleg nem belsősáv takarításra vették.
És ilyet nem illik kézi váltóval venni: kavargasd a levest egy sportkocsiban, de egy dízel ötös minden, csak nem az. Sokkal jobb automatával.
-
KINKY_007
aktív tag
-
Möhe
addikt
válasz ADAM1337 #28622 üzenetére
H. Ezredest kérdeztem amikor náluk jártam pár hete, akkor ugyan erre kérdeztem rá,és ő pont azért venné a 35d-t (csak a modelfrissítettet verziót) mert hiába a 2 turbó és egyéb többlet ami hibaforrás lehet. A tapasztalat az ,hogy jobban össze van téve a húzott motor mint az alap.
Sajnos nekem még mindig az a benyomásom,hogy így nem M-es külsővel,még mindig sokan megfordulnak utánam. Relatíve kevés szép külsejű/ápolt e39 van a környezetemben,lehet ezért is.
Sok C típusú egyén meg e60ból száll már ki,nem merciből. -
negro
őstag
válasz ADAM1337 #28657 üzenetére
"530i fehér holló számban van már szerintem ami jó is. (és 1,5m körül)"
Tobb lesz az ami igazan jo. Az 1,5m az az atlagos allapot. Egy M csomagos meg 2,3-,2,5 milla.
En se adnam oda az M-es 28i- t 2m alatt hiaba, hogy tul van 300.000km-en. Gyari BMW alkatreszekkel szervizelt 95%-ban. Semmi nem log rajta es minden mukodik benne. Annak ara van.''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!