- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Autós kamerák
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
megint én
őstag
válasz kisÁdi #24401 üzenetére
Írd meg megint a configodatl. Egy havernál megoldotta:
Az itt leírtakat írd át a
drive]:\Users\[username]\My Documents\Battlefield 3\settings\Ezt a filet: PROF_SAVE_profile megnyitod, és társítod a jegyzettömbel, word-al mindey. És az alábbiakat átírod:
GstRender.AmbientOcclusion 0
GstRender.AnisotropicFilter 0
GstRender.AntiAliasingDeferred 0
GstRender.AntiAliasingPost 0
GstRender.Brightness 0.500000
GstRender.Contrast 0.000000
GstRender.EffectsQuality 0
GstRender.Enlighten 0
GstRender.FullscreenEnabled 1
GstRender.FullscreenScreen 0
GstRender.MeshQuality 0
GstRender.MeshQualityOld 0.000000
GstRender.MotionBlurEnabled 0
GstRender.OverallGraphicsQuality 5
GstRender.ShaderQuality 0.000000
GstRender.ShadowQuality 0
GstRender.Stereoscopy 0
GstRender.TerrainQuality 0
GstRender.TextureQuality 0
GstRender.TransparentShadows 0
GstRender.UndergrowthQuality 0
GstRender.VSync 0
GstRender.VSyncEnabled 0[ Szerkesztve ]
-
windlord
őstag
válasz kisÁdi #24402 üzenetére
Nekem be is tölti a pályát (loading level), utána be is dob mert Playing van.
Minden rendben van elvileg, csak képet nem kapok.
Alt+tab -al simán vissza is tudok menni a win -be, egyszerűen nem értem...Telepítés javításánál az Origin azt mondja, hogy minden rendben van.
Mit telepítsek újra?
PB? vagy mi lehet a baj? -
-
H.Ezredes
őstag
válasz devilinsid3 #24352 üzenetére
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Algotis
addikt
Aki használta már az action! nevű videofelvevő progit, az esetleg tudja hogy hogyan állíthatnám be, hogyha a video felvevő gomb nyomása közben épp nyomok valami másik gombot akkor is érzékelje?
köszi
Androidos Outlookból küldve
-
kisÁdi
aktív tag
Nem talál ilyen szövegeket.
-
megint én
őstag
válasz kisÁdi #24418 üzenetére
Ez kicsit hosszú lesz, de itt van az enyém...
Arra figyelj, hogy a sensitit majd állítsd be, meg egyéb ilyen marhaságokat, amiket esetleg átkapcsol.
ÍME:
GstAudio.AudioQuality 1
GstAudio.CarRadio 0
GstAudio.DialogueVolume 0.700000
GstAudio.MusicVolume 0.700000
GstAudio.SoundSystemSize 20
GstAudio.StereoMode 0
GstAudio.VOLanguage 0
GstAudio.Volume 0.558140
GstAudio.YourSoundSystem 4
GstRender.AmbientOcclusion 0
GstRender.AnisotropicFilter 1
GstRender.AntiAliasingDeferred 0
GstRender.AntiAliasingPost 0
GstRender.Brightness 0.500000
GstRender.ConsoleAntiAlias 0
GstRender.Contrast 0.000000
GstRender.EffectsQuality 0
GstRender.Enlighten 0
GstRender.FieldOfView 60.000000
GstRender.FullscreenEnabled 1
GstRender.FullscreenRefreshRate 60.000000
GstRender.FullscreenScreen 0
GstRender.MeshQuality 0
GstRender.MeshQualityOld 0.000000
GstRender.MotionBlur 0.000000
GstRender.MotionBlurEnabled 0
GstRender.OverallGraphicsQuality 1
GstRender.ResolutionHeight 1080
GstRender.ResolutionHertz 0
GstRender.ResolutionWidth 1920
GstRender.ScreenSafeAreaHeight 0.950000
GstRender.ScreenSafeAreaWidth 0.950000
GstRender.ShaderQuality 0.000000
GstRender.ShadowQuality 0
GstRender.StereoConvergence 1.000000
GstRender.Stereoscopy 0
GstRender.TerrainQuality 0
GstRender.TextureQuality 0
GstRender.TransparentShadows 0
GstRender.UndergrowthQuality 0
GstRender.VSync 0
GstInput.Deadzone 0.300000
GstInput.HoldButtonToZoom 1
GstInput.HoldForBreathControl 1
GstInput.MouseRawInput 1
GstInput.MouseSensitivity 0.012456
GstInput.MouseSensitivityVehicle 0.111111
GstInput.Scheme0Buttons 0
GstInput.Scheme0FlipCameraY 0
GstInput.Scheme0FlipY 0
GstInput.Scheme0Sensitivity 1.000000
GstInput.Scheme0Sticks 0
GstInput.Scheme1Buttons 0
GstInput.Scheme1FlipCameraY 0
GstInput.Scheme1FlipY 0
GstInput.Scheme1Sensitivity 1.000000
GstInput.Scheme1Sticks 0
GstInput.Scheme2Buttons 0
GstInput.Scheme2FlipCameraY 0
GstInput.Scheme2FlipY 0
GstInput.Scheme2Sensitivity 0.500000
GstInput.Scheme2Sticks 0
GstInput.Scheme3Buttons 0
GstInput.Scheme3FlipCameraY 0
GstInput.Scheme3FlipY 0
GstInput.Scheme3Sticks 0
GstInput.Vibration 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.0.button 42
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.1.button 10
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.0.button 18
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.1.button 7
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.0.button 11
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.1.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouch.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouch.0.button 29
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouch.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouch.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouchOnHold.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouchOnHold.0.button 45
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouchOnHold.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouchOnHold.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.0.button 47
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.1.button 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.0.button 15
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.1.button 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.1.type 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.2.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.2.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.2.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.0.button 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.0.type 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.1.button 14
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.2.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.2.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.2.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.0.button 18
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.1.button 7
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.0.button 5
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.1.button 57
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.0.button 17
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.1.button 33
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.0.axis 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.0.button 60
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.1.button 17
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.2.button 31
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.2.negate 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.2.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.0.button 60
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.1.button 30
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.1.negate 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.2.button 32
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.2.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.2.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.0.button 5
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.1.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.0.button 57
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.1.button 5
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.0.axis 7
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.0.button 60
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.1.axis 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.1.button 8
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.1.type 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.2.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.2.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.2.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.3.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.3.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.3.negate 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.3.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptProne.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptProne.0.button 46
GstKeyBinding.infantry.ConceptProne.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptProne.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.0.button 19
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.1.button 6
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem1.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem1.0.button 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem1.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem1.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem2.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem2.0.button 3
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem2.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem2.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem4.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem4.0.button 4
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem4.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem4.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem5.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem5.0.button 5
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem5.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem5.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem6.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem6.0.button 6
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem6.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem6.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem7.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem7.0.button 7
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem7.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem7.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition1.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition1.0.button 59
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition1.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition1.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition2.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition2.0.button 60
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition2.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition2.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition3.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition3.0.button 61
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition3.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition3.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition4.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition4.0.button 62
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition4.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition4.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition5.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition5.0.button 63
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition5.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition5.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition6.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition6.0.button 64
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition6.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition6.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.0.button 42
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.1.button 10
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.0.axis 13
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.0.button 8
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.0.type 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.1.button 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.2.button 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.2.negate 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.2.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.0.button 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.1.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.0.button 3
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.1.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.0.button 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.1.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.0.button 4
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.1.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToStaticGadget.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToStaticGadget.0.button 4
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToStaticGadget.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToStaticGadget.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.0.button 16
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.1.button 34
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.0.button 20
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.1.button 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.0.axis 6
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.0.button 60
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.1.button 8
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.1.type 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.2.button 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.2.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.2.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.3.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.3.button 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.3.negate 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.3.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.0.button 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.0.type 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.1.button 14
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.2.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.2.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.2.type 0[ Szerkesztve ]
-
devilinsid3
addikt
válasz megint én #24396 üzenetére
ez így van no rules metro-n még megértem (dehogy értem meg, mert szánalmasnak tartom), hogy m320al szaladgál és nincs medic pack.. nekem is volt, hogy jópárszor azért halok meg, mert próbálok a medic után futni, hogy adjon életet vagy éppen lőszert a support, de feleslegesen. természetesen a revive is vicc amit a medicek csinálnak, azért felkelt (ugye 100pont..), hogy azonnal le is lőjenek, mert arra lusta, hogy előtte körbenézzen
nagyon sok agyhalott van sajnos.. ak rushban sokszor csak mennek előre vagy az előző bázison kempelnek, de semmi meg sem próbálják védeni az mcom-ot, de a legújabb amin röhögök az a tank superiority sniper a gyerek ( és nem.. nem soflamozik, szépen lerakva a tugs és félatuomata sniperrel vár, de hoy mire az rejtély)/// Origin: ati07 /// Youtube channel : http://www.youtube.com/user/widow1024/videos?shelf_index=3&sort=dd&view=0
-
megint én
őstag
válasz p0rch_m0nk3y #24422 üzenetére
De...
(#24420) devilinsid3
Nem is az M320-al van baj... Főleg, hogy az nálad is a 2. leggyakrabban használt fegyó
Hanem azzal, hogy csőlátású agyhalott marhákkal van tele a game. Csak a célkeresztet látják, mást már nem! Sajnos...
Szek: Ja, majdnem elfelejtettem, még csak nem is hallanak. (am küldtem a req-t originen.)[ Szerkesztve ]
-
devilinsid3
addikt
válasz megint én #24423 üzenetére
ezt már elmondtam egyszer miért néz ki így most a top fegyverem.. dogtaghez csinálom a cuccokat először letudom a noob fegyókat m320,sotik azután a pdw-r, majd a class fegyverek csak mivel nem sűrűn tdm-ezek így lassan haladok velük
/// Origin: ati07 /// Youtube channel : http://www.youtube.com/user/widow1024/videos?shelf_index=3&sort=dd&view=0
-
p0rch_m0nk3y
senior tag
válasz devilinsid3 #24424 üzenetére
nekem is ez a mániám 34 fegyverrel meg is van
Origin: p0rch_m0nk3y
-
Stunts666
őstag
válasz p0rch_m0nk3y #24425 üzenetére
Legalább nem vagyok egyedül.
Először a 100-as sas volt a cél. Meglett. Most a fegyverek. Már csak az űrshoti kell.
-
kacsyx
aktív tag
Sziasztok!
Tudtok útmutatást adni, hogyan érdemes beállítani a mikrofont, hogy a másik fél lehetőleg jól halljon?
Realtek hangkártyám van, felvétel, lejátszás hangerőt teljesen felhúztam. Zajcsökkentés, akusztikus visszhang csökkentés, sugáralkotásból kell valamelyik?
Battlelogon belül kb. hova érdemes állítani a csúszkát?Bocs az amatőr kérdésért
-
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
http://www.youtube.com/watch?v=nUonwNnj8Eo&feature=related
Páran már lehet, hogy ismeritek, de én jót nevettem rajta!
Live poor, die ritch.
-
Algotis
addikt
válasz devilinsid3 #24413 üzenetére
De ha éppen megyek, és közben nyomom le a gombot akkor nem rögzíti, csak akkor ha az az egy gomb van lenyomva az egész billentyűzeten
Androidos Outlookból küldve
-
p0rch_m0nk3y
senior tag
válasz gyáliSanyi #24429 üzenetére
akkor ezt lesd meg
5 episode van belőle, ajánlom mindegyiket egyre kreatívabb lesz az részek haladtával[ Szerkesztve ]
Origin: p0rch_m0nk3y
-
devilinsid3
addikt
válasz Algotis #24431 üzenetére
nekem az F billentyűk egyikére volt beállítva (1-2-3 stb., de természetesen nem az 1-2 pl. ráteszed az F11-re és kész tudsz rögzíteni, de amúgy, ha van elég szabad hely a gépen és a géped is bírja akkor kör elején kezd el (nem vesz le sok fps-t nálam max 10-15 fpst evett, igaz nagyon sok rögzítés után lehet megtelik a ramod)
/// Origin: ati07 /// Youtube channel : http://www.youtube.com/user/widow1024/videos?shelf_index=3&sort=dd&view=0
-
Stunts666
őstag
válasz p0rch_m0nk3y #24428 üzenetére
Lehetséges. Audi-val mostansáh játszottam párszor.
-
megint én
őstag
válasz p0rch_m0nk3y #24433 üzenetére
Na ezekről beszélek... Hogy lehet, hogy nem hallja, amikor C4 alámegy? Vagy amikor elkezdi égetni a repair toollal 2 sec amíg megha, oké, hogy nem öli meg ilyen hamar, de mi az, hogy még a célkeresztet sem mozdítja meg? Reflex 0??? Toál zéró. Ezeket nem sajnálni kell, meg megadni nekik is a játék élményét. Ezekkel épp így meg kell alázni. Youtubon nézze vissza, amikor aláC4eznek, és utána felveszik friendlisten, és BOOM. Hugyfoslowok!
-
devilinsid3
addikt
válasz megint én #24436 üzenetére
ha tudnád, hogy csináltam meg assigmenthez az EOD BOT killt no expl. metron bementem (igaz 4. próbálkozásra sikerült csak) meghegesztettem 1 palit, jött a medic na mondom vége.. erre felkelti majd mind a 2t megöltem az már más kérdés, hogy a játék csak 1t ismert el a többit beírta "killed" címszó alatt.. a repair tool öléseket meg nem is számolja a játék sajnos elég sok hiányosság van
/// Origin: ati07 /// Youtube channel : http://www.youtube.com/user/widow1024/videos?shelf_index=3&sort=dd&view=0
-
p0rch_m0nk3y
senior tag
válasz devilinsid3 #24439 üzenetére
bf3stats-on megtudod nézni mennyit öltél vele, még a defi killeket is
Origin: p0rch_m0nk3y
-
megint én
őstag
válasz devilinsid3 #24439 üzenetére
WÁÁÁ!
Azen behaltok! A világ talán legbénább playere.
[manufacturer66]
W/L: 0.4 Ez azért ilyen "magas" gondolom, mert a szerencse néha a nyertes csapatba dobta.
K/D: 0.201
Accuracy: 2.5 Kettő egész öt tized... o.O Mivan? Ez létezik?
Felhívnám a figyelmeteket az M60ra!!!!!!!
Shots Fired: 1420 Hith: 1 Kills:0 Accuracy: 0.07
Wáááá... OMG.
Tudom a Supporter class nem a legfaszább, de nekem az M240Bvel volt már 43%os accu is. De még összességében is 26.7% -
devilinsid3
addikt
válasz p0rch_m0nk3y #24440 üzenetére
aha köszöntem ez a report azt jelenti, hogy én kit reportoltam vagy, hogy engem hol reportoltak? + ezek a grafikák randomban generálódnak nem? (statok alapján természetesen)
/// Origin: ati07 /// Youtube channel : http://www.youtube.com/user/widow1024/videos?shelf_index=3&sort=dd&view=0
-
-
megint én
őstag
válasz devilinsid3 #24443 üzenetére
Kb ja. Am nem akarok már tényleg ennyit nagyképűsködni, de az Igla-t leszámítva nincs is 20% alatti accuracy-s fegyverem.
-
p0rch_m0nk3y
senior tag
-
devilinsid3
addikt
válasz p0rch_m0nk3y #24445 üzenetére
már este van ezt benéztem
/// Origin: ati07 /// Youtube channel : http://www.youtube.com/user/widow1024/videos?shelf_index=3&sort=dd&view=0
-
DeadMeat
veterán
válasz megint én #24444 üzenetére
Ezek szerint aki nem pro ne is játszon ugye ezt akarod mondani? Ő így játszik, talán élvezi, talán nem.Semmi közöd hozzá.Rajta kívül senkinek.Ha neki ez jó lelke rajta.
Jöhetsz azzal, hogy nem erről szól a játék, ect, de neki erről szól és pont.Ugyan úgy mint neked a tdm-ről.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
Aktív témák
Bővebb információért olvasd el a téma-összefoglalót!
- Logitech g29 váltóval
- MINI ITX GAMING/STREAMING PC RYZEN 5 7600X RTX 3080TI 32GB RAM MESHLICIOUS
- GAMER PC i5 6600K 16GB DDR4 SSD+HDD GIGABYTE 1070 8GB GDDR5 256BIT WINDFORCE
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs