- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen monitort vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Bluetooth hangszórók
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Projektor topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
elitgamer
tag
Battlefield 2 Topic
Sziasztok! Már a második Battlefield 2 topiknál járunk! Szeretném itt összeszedni azt ,hogy az elmúlt év alatt mi is történt a Battlefield 2 -vel.
Ha valamilyen problémád adódik a játékkal akkor ezt BF2 Help olvasd át utána kérdezz!Patchek Letöltése: 1.41 patch és utána mehet rá az ÚJ: 1.50 patch
Legfrissebb verzió:1.5 (2000 MB)Újdonságok:
* Támogatás a Windows Vista-hoz
* Hozzáadva a Highway Tampa pálya, mint szükséges pálya
* Hozzáadva egy új pálya, ami a Operation Blue Pearl nevet kapjaJátékmenet változások
* Változások a J10-ben és a F35B-ben, amivel sokkal kiegyensúlyozottabb lett a játék, azonban felhívják a figyelmet, hogy a két repülő soha nem lesz azonos súlycsoport, de a mostani változtatással lesz némi javulás
* AA célzás hatékonyabbá téve
* Ellenőrzés hozzáadva, hogy megakadályozzák az úgynevezett „runway grieving"-eket vagyis a kifutópálya blokkolókat
* Több változtatás a csalások megszűrésére
* Javított találatdetektálás, a találat pontosan a modellen fog csak érződni. (A hitbox maga a modell körvonala)
* Euro Force és Armored Fury ingyenes lett a Battlefield 2 tulajdonosoknak.
* Widescreen támogatása
* Új Falcon vezérlő támogatása.
ALT-TAB hotfix
Battlefield 2 Hivatalos Statisztika oldala
Egy másik Statisztika oldal ahol megnézhető ki merre játszik!
Felszeretném hívni a figyelmet ,hogy a WAREZ kérdések a topikban tiltottak! Vedd meg a játékot! Megéri a pénzét a sok hibája ellenére!Jó Játékot és Jó Fórumozást!
[ Módosította: bnss ]
konfig az adatoknal,,,,,ime az en kisci Crysis-es oldalam,csomo letoltes,csomo altalam forditott anyag stb http://crysis.uw.hu/
-
mcmike
őstag
válasz kBagyula #380 üzenetére
Tényleg, nem létezik valamilyen HITBOX leírás a BF2-höz? Akár a simához vagy a POE2-höz? Gondolom azért nagyjából egyeznek. De ha nem akkor jó lenne külön-külön mindkettőhöz egy, mert azért elég hasznos az ilyen dolog...
Pl. én csak tesztelés után jöttem rá, hogy a tank hátulja és a lánctalpa a legsebezhetőbb, oldalról kb ugyanannyi mint elölről... de biztosan vannak egyéb ''érzékeny pontok'' amiket eddíg nem vettem észre.LIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
maskimx
őstag
válasz MATEO6600 #6045 üzenetére
Ja, helinek a hátsó 2/3-ára kell célozni, nekem a farokrotor mindig talál, mozgó kisautóknál meg a seggére. Repcsiknek érdekes módon jóval mögöttük megy a hitbox, így ha a tv fél méterre van a hajtóműtől, az már találat.
Az a lényeg, hogy a mozgó célpontnak a hitboxa kicsit mögötte megy, ezt bele kell kalkulálni a lövésbe.Meg persze mindig elé kell célozni, soha nem rá, ha mozgásban van, mert a tvraksi nem tud úgy manőverezni, ahogy a heli. Ki kell találni, hogy hol lesz 3-4 mp múlva, és oda lőni.
[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz McKennyKe90 #6050 üzenetére
Ha utánalősz, nem szembe, akkor nagyon sokszor hamarabb hal meg, mint hogy a tv ténylegesen elérné a gép testét. Nem sokkal, de olyan, mintha mögötte menne a hitbox. Ha más szögből lősz, és a közepét célzod, akkor ez nem feltűnő. Viszont a repcsik orrán is hajlamos átmenni, főleg ha szemből megy a tvraksi.
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
www.tacticalgamer.com
-
nagash
senior tag
válasz maskimx #6956 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy ez azért mégiscsak a ping-nek tudható be.
Ha LAN-on sikerülne 0 közeli ping-et összehozni, akkor nem lenne ennyire észrevehető. Az, hogy elé vagy mögé kell lőni, az szerintem a kettőtök különbségén múlik. Én játszottam sokat mostanában egy szerveren ahol mindenkinek 150-350 között mozgott a pingje és nem találkoztam hasonlóval, mert egymáshoz képest nem volt nagy különbség (gondolom ez volt az ok).Egyébként már sokan mondták, hogy a repülők és helik is "maguk után húzzák a hitbox-ot", ezért kell a TV-vel is a hátuljára célozni a helinek, mert különben átmegy rajta.
Lehet, hogy ma este lökhetnénk valamit... Lehetnél a pilótám!
Egyébként ez a videó megmagyarázza a Zsuzsi "porzik, de nem hal meg" gondját is.
Knoblauch macht einsam.
-
maskimx
őstag
Sok teórai született ezzel kapcsolatban bf2s fórumon. Az egyik, hogy direkt van a hitbox hátrébb, így kompenzálva a ping okozta késést, tehát szándékos. A másik, hogy a bfnek szar a netkódja, azért, tehát bug. Annyi biztos, hogy bár rengetegen sírtak emiatt különböző fórumokon, megjavítva már nem lesz. Van egy usersettings.con fájl, ahol rengeteg mindent lehet állítani, ott vannak olyan változók, amik állítólag megjavítják a hitboxot. Ezt mindenkinek a saját pingjéhez kell hangolnia, akkor működik. Sokak szerint ez csak placebo, mások szerint igazi megoldás, bizonyítékot még nem láttam.
Ha meg nagy a pingje mindenkinek, akkor egymáshoz képest nagyon is van különbség. Gondolj bele, lősz, azt a server 150ms alatt "fogja fel", ha talál, megöli a célpontot, de újabb 150ms, míg ez nála és nálad is megjelenik. Tehát a lövés és az általad látott halál között eltelt 300ms. Szóval nagyon nem mindegy, mennyi a ping. A hitboxnak ehhez is lehet köze, ha singlebe gyakorlok néha, mindig feltűnik, hogy akárhol talál a tv rakéta. Lanon ugyanez lehet a helyzet, mivel ott is elhanyagolható a ping.
Szóval még mindig kicsit titokzatos ez a hitbox dolog, de vannak rá hihető magyarázatok, és talán megoldás is. Akit érdekel, a bf2s fórumon a latency compensation -re keressen rá.
Ja, csalni nem lehet vele, mivel ha az ellenség hitboxa pontosabb lesz a beállítások miatt, a sajátunk is. Többet lehet ölni, de halni is így.
[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
GameOver
aktív tag
válasz maskimx #6952 üzenetére
Ezért én már csak mosolygok azon a sok nagy tudású játékoson, akik ész nélkül csítereznek le mindenkit, miközben ilyen szar a hitbox, miközben köszönő viszonyban nincs az, amit ők látnak, meg amit a szerver. Komolyan le a kalappal előttük, hogy ilyen körülmények között felelősségük teljes tudatában ki merik jelenteni valakiről, hogy csíter.
Amúgy ez a porzás tank vs. repcsi esetén figyelhető még meg igazán. Arcon lövöm az illetőt, erre egy kis porzás után simán továbbrepül, ahelyett hogy szétkenődne.
-
maskimx
őstag
válasz feka007 #7027 üzenetére
Egyrészt ezért sem, meg gondolom nem is érné meg. Annyi új játékos már nem lesz, hogy visszajöjjön az a lóvé, amit egy újabb patch elkészítésébe ölnének, főleg, hogy az eredeti ár töredékéért lehet már bf-et kapni. És igen, csinálják a hármat, de ne felejtsd el, hogy ugyanazok a fejlesztők és a kiadó is, szóval jóval kevesebb bug biztos nem lesz abban sem
Főleg, ha azt nézed, hogy egy pusztítható környezet a legkülönbözőbb féle clipping és hitbox hibák melegágya lehet.
Ha nem sikerült azt elérniük a bf2-ben, hogy egy álló jármű ne nyírjon ki, ha rosszul érsz hozzá, akkor kíváncsi vagyok, hogy egy több tucat darabra széteső háznál milyen kreatív és sosem látott bugok fognak jelentkezni. A játékos törmelék általi sebződésébe meg bele sem merek gondolniPróbáltam az eredeti, 1.0-s bf2-t is, és természetesen a mostanit, az utóbbi lényegesen jobb. De ehhez kellett nekik kb egy év. Ha ezt a trendet a bf3-nál is követik, ráérünk még gépbővítésen gondolkozni
Ja, és valahogy úgy érzem, hogy pont a rombolható környezet miatt kisebb pályák lesznek. Ha így lesz, akkor nekem marad a bf2 még jó darabig.
Vagy a frontlines: fuel of war, az is jön ki nemsokára elméletileg.[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz HDR renderin #7030 üzenetére
Na és a gép karbantartása? Registry pucolás, legújabb driverek, windows frissítések, stb.
A sniper meg onnan látja, ha ugyanarra a videóra gondolok, hogy a squadleader a spottere, és oda teszi a parancs ikonját, ahol az ember van. Ez mozgó célpontoknál nyilván felejtős, innentől kezdve meg az egész taktika megkérdőjelezhető, hiszen aki annyi ideig mozdulatlan, hogy rárakjanak egy attack parancsot, rálőjenek sniperrel, esetleg többször is, azt úgy is lelővi valami más elég hamar. Amúgy meg jó a videó, főleg az ilyen 300+ méterre lévő killek durvák. Ezt összerakva a hitbox lag videóban látottakkal, elég durva sniperkedést eredményezhet.
Igaz, én pl csak akkor vagyok sniper, ha sharqin amcsik vagyunk, és nem jut heli. Olyankor megyek commandernek, supply a tetőre, claymore meg a tv torony bejárataihoz
Vagy ha ellenségtől akarok légijárművet lopni, ilyenkor m95 a nyerőwww.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz DieHard #7338 üzenetére
Mármint kéne nekem még egy pár jet lelövéséről készített demo, főleg kubra és clean, meg esetleg egy pár j10 akárhol, bár az nehezebb, főleg ha ügyes a pilóta.
Az ilyeneket vagy egyedül, vagy GameOverrel lehet megcsinálniKezdek amúgy ráérezni a bombázók ledurrantására, most tanulgatom azt, hogy nem csak utána lövök, hanem ha látom, hogy nagy ívben vízszintesen kanyarodik, akkor "elévágok" a rakétával. Ilyenkor mindig úgy lövök, hogy a jet orrát épp, hogy lássam a képernyő szélén, és vadul klikkelek a másik szélére. 10-ből 2-szer bejön
Meg ahogy nézegettem vissza a seggbelövős killeket, néha hatalmas hitbox lagot vettem észre. Volt, hogy egy teljes jethossznyival mögötte robbant, és mégis megölte.
Szerintem ez nem a br bugja, hanem simán a bf2-es hitbox lag, nagy sebességnél eldurvulva.
Végül is ha a helinek 300km/h körül egy fél helinyit csúszik néha a hitbox, akkor jetnél 800km/h-nál érthető, hogy ekkorát. De ez játék közben, tv nézetből is feltűnő, még van pár méter a hajtóműig, de felrobban és kill.GameOver Te küldted ezt a szólós videót, a végén van egy olyan rész, hogy asszem "hitbox owning" vagy hasonló. Ott is durván feltűnő, hogy néha a helitől méterekre elhaladó tv raksi is talál.
Amúgy ismerős a csiga jet érzés sweepen, nekem is van sokszor, de egyik kedvenc pályám is, a mérete és az idegesítő köd hiánya miatt.
Nem tudom tapasztaltad-e, de én ha a mi28-al vagyok, és a kobra 200m körül jön, akkor alig bírom észrevenni, mert majdnem ugyanolyan színű, mint a háttér. Persze mi cobrával megyünk majd, szóval nem lesznek ilyen gondjaink[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
keszegduda
őstag
válasz Bubsy8hun #7759 üzenetére
Vannak érdekes dolgok, én is néha olyanokat művelek hogy csak lesek, de a TV rakétázás sajna nem megy. Igaz hogy sokszorr mellé megy, de sokszor telibe is találna ha nem menne át rajta. Ennyire rossz hitboxot vagy talán a szerver máshogy "érzékelné"? Na mindegy gyakorolnom kell, mert a heli nem megy, max a vezetése.
Class-on jó lenne battlerecorder. -
maskimx
őstag
válasz Bubsy8hun #7769 üzenetére
Ha gyorsan mász, akkor a hitbox kicsit hátrébb van hozzád képest. Ezért nem találsz tvre sem, mert nem ott van valójában a heli, ahol látod, hanem egy kicsit hátrébb, a mozgása irányához képest. Tehát ha fejjel lefelé zuhan, akkor fölé kell lőni. Nem sokat, fél egy méter körül
[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
keszegduda
őstag
válasz Bubsy8hun #7772 üzenetére
Nekem is hasonló a problémám. A vezetés megy úgy ahogy, de a lövés...
Gyakoroltam sinlibe dragon valley-n. Az olajtornyok tetején leszállatm úgy hogy belássam TV raksival a terepet és vártam a tankokat, apcket mivel azok a könnyű célpontok. Addig csináltam amíg pl. 15-ből 15-öt el nem találok, majd ezután kocsik, helik. Tudnék lőni ha ismerném már a hitbox pontos helyét forgás közben. Sok trükköt hallottam, de nekem nem nagyon jön be vagy éppen nem tudom még használni. Ha helizek richtig hogy olyan van ellenem aki vérbeli profi. Ezek után már el is megy a kedvem a játéktól..másnem megyek jettel. -
myloo
tag
válasz keszegduda #7773 üzenetére
Nem olyan nehéz az csak ezt nem lehet igazábol elmondani, hogy hogyan csináld. Én mar 200 óra fölött vagyok helivel de meg most is tanulom hogy hol a hitbox pörgésnél. Sokat sokat kell helizni és előbb utóbb megtanulhatok mindet. Meg rá kell állni a kezednek erre az egészre , még most is van, hogy kell 20, 30 perc mire belerázódok a tvzésbe. Szerintem a legjobb dolog a bfben a heli . Mindenre jó , még repcsit is lehet vele lőni (tegnap is kivettem vele vagy négyet )
Munkahelyen : - Te mióta dolgozol itt ? - Hát mióta megfenyegettek, hogy kirugnak .
-
HDR renderin
senior tag
válasz HDR renderin #7779 üzenetére
itt van mégegy,de ez durvább is: [link]
és nézzed a hitboxot is,hova löl!
[ Szerkesztve ]
Jay és Némabob idézet: Durva anyját!!! :)-LOL Mágus trükkök:David Blaine vs. Chris Angel!!!---youtube!
-
keszegduda
őstag
válasz HDR renderin #7781 üzenetére
Az a poén hogy telibe alig találja, csak néha, tehát ennyire elszállt a hitbox...szóval az én problémám az hogy telibe találtam.
-
GameOver
aktív tag
válasz keszegduda #7785 üzenetére
Én néha tesómat szoktam lefárasztani azzal, hogy megmutatok neki egy két Battlerecorder fájlt, amiben mondjuk lelövök egy repcsit vagy egy távoli helit tankkal, és ő ezekre mindig megjegyzi: "Megint csak 13 méterrel lőttél mellé!" Ennyit a hitboxokról...
-
DieHard
senior tag
sokra reagálok ezért ujba irom
1. sztem két kezemen meg tudom számolni hányszor lőttem le helit vadászgép raksival. csak gépágyuzom őket elég hatékonyan
2. tegnap pl 2szer lőttem le repülős tagot helivel. de vezetői rakétával. gondolom anyázott is. de a fenének lassul ugy le
3. bossazntó a hitbox tényleg. nem trafálok mellé, mert tényleg a pilóta szeme közé lövök,de átmegy rajta. pedig már próbáltam a szárnyra is lőni. 50es pingem van
4. jetből én is kiugrok, ha már annyira sebesült hogy nincs menekvés, és ne kapjon az ellen pontot. szvsz ez logikus. kiugrok ejtőernyő nélkül máskor inkább leszállok ha tehetem, mert gyorsabb mintha megvárnám a következő spawnt.
5. igen, a roncsok elég bosszantóak[ Szerkesztve ]
-
maskimx
őstag
Valóban, jól nyomod a tv-t, az alapok megvannak, már csak azt kell megszoknod, hogy hol a hitbox a mozgástól függően, hova kell lőni. De igazából az sem baj, ha mellélősz, a lényeg, hogy megpróbáld. Ma, mikor waken voltunk, vagy olyan gunnerem volt, aki tankot gépágyúval, gyalogost tv-vel lőtt, vagy olyan pilótám, aki végig a tenger fölött repült két méterrel, nehogy már tudjak tvzni. Amikor meg spottoltam neki az oldalról közeledő attack helit, szépen leállt zászlót foglalni. Az ilyeneknek nem gyakorolni, hanem gondolkozni kéne. Meg elolvasni pár leírást, hamár helibe ül, ennél nincsen idegesítőbb
A jetből kiugrás meg tényleg jó taktika, ha az nem lenne, waken semmit nem lehetne csinálni. Aki viszont a halál elől ugrik ki, miután több percig üldöztem és végre lángol a repcsi a gépágyútól, annak remélem beragad az ejtőernyője
www.tacticalgamer.com
-
nagash
senior tag
válasz maskimx #7934 üzenetére
Figyelembe véve kettőnk, levegőben töltött idejét valóban nem rossz teljesítmény részemről (sem). Én mondjuk jobban tűröm a "halált"...
Ne haragudj, hogy sokszor ment mellé, de valahogy nem állt kézre + mindegy volt, hogy hova lövök... gondolom jóval mellette/mögötte volt a hitbox...
Knoblauch macht einsam.
-
HDR renderin
senior tag
válasz keszegduda #8163 üzenetére
azt a myloo is megcsinálta,CLASS forumon fennt van!
jah,myloo-val kapcsolatban,tegnap heliztünk egymás ellen,és láttam hogy kb.ő is kihagyott valami 5-öt,meg én is. Egyszeűen átmegy a rakéta,de jeten is,tegnap egyszerűen nem tudtam kilöni a repülöt!
Hogy hol a francban lehet a hitbox,nem tudom!Jay és Némabob idézet: Durva anyját!!! :)-LOL Mágus trükkök:David Blaine vs. Chris Angel!!!---youtube!
-
HDR renderin
senior tag
válasz MohaMárk #8260 üzenetére
hát igaz csak már elegem van hogy full telibe találom rakétával a jetet vagy a helit és egyszerűen átmegy mindha nem lenne ott semmi!
Épp ez az,hogy telibe találom azt nem robban fel(csak nagyon ritkán),de ha ugy lövök mellé ahol a qrva hitbox van akkor eltalálom!!!Jay és Némabob idézet: Durva anyját!!! :)-LOL Mágus trükkök:David Blaine vs. Chris Angel!!!---youtube!
-
MohaMárk
aktív tag
válasz Bubsy8hun #8318 üzenetére
Anyi volt a titka hogy még forogni se tudsz.Meg te állandóan lőtté engem még ha távol voltam akkor is én meg tudom medig megy el a legjobb barátom és ugye akkor meghalsz.
1X volt eddig jó drivered az tudott ezerrel forogni de mindig eltaláltam.Mert 40 es ping volt a szerón és ahhoz vagyok szokva már mint ami a hitbox helyzetét jelenti egy helinél.
Műlt héten játszottam egy magyar szerón 3as pingel és képtelen voltam eltalálni a helit...
Ugyan ez van 80 felett .... -
maskimx
őstag
válasz HDR renderin #8356 üzenetére
Hidd el, egy ilyen lövés 100 ból egyszer jön be, mázli volt, nem hack. GameOver elküldte a br filet, jól látszik, hogy a gunner csak próbálja követni a repcsit a rakétával, de annak meg "beleakad" a hitboxa, öt méterrel mögötte.
Érdekes egyébként, különböző videó oldalakon lévő hack reklám videókban a tv aimbotot sosem repcsiken, hanem heliken mutatják be, ráadásul teljesen egyszerű lövésekkel.Ha megnézed az én jet vs. heli videómat, ott is van egy pár ilyen lövés, és én biztos nem hackelek
[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
nagash
senior tag
válasz MohaMárk #8364 üzenetére
Kicsit fentebb ecsetelték, hogy milyen sűrűn átmegy a J-10-en a rakéta, nem tudom olvastad-e. Én a lassító, gépágyúzó, vagy rakétázni akaró jetet lövöm orrba mielőtt elkanyarodna előttem. Ugyanis ilyenkor pont előttem van a hitbox akármit is csinál. Mondjuk a TV nagyít kicsit, de kérdezd meg maskim-et például, ő a pilóta nézetéből látta az esetek egy részét, szerintem megerősíti.
Knoblauch macht einsam.
-
keszegduda
őstag
válasz HDR renderin #8366 üzenetére
Nema bug, hanem a 70-es ping miatt nem találod el. A jet ugye elég gyorsan megy és ezáltal jólval képes elcsúszni a hitbox a jet helyzetéhez képest. Kellene kereseni képet a jet hitboxjáról, na meg a többi járgányéról. Valaki tud ébben segíteni?
-
nagash
senior tag
válasz GameOver #8370 üzenetére
Abból indulok ki, hogy nincs 5-6-700 óra repülési tapasztalatom (se heli, se repcsi) és hogy fingunk, sincs hogy hol a hitbox.
Mindenki mondta, hogy helinek is a farkát kell lőni. Hát olyan mellélövések vannak farok téren mint a huzat.
Valójában csak találgatunk nem?
Persze ti jobban tudjátok, nem vitának szánom, csupán kezdő vagyok a téren.
Tankot én is könnyebben eltalálok természetesen.Knoblauch macht einsam.
-
maskimx
őstag
Azért a találgatásnál pontosabb ez a hitbox dolog. A heli farka csak akkor igaz, ha előre mozog. Eddig mindig azt tapasztaltam, hogy a mozgás irány mögött van a hitbox, persze az, hogy mennyire van elcsúszva, leginkább a pingtől függ.
Ezért jó ugyanazokon a szervereken játszani, mert megszokod, hogy hol talál a tv.A repcsit meg tényleg messzebbről jobb lelőni, bár így neki is van ideje elkerülni a rakétát.
A közeli lövéshez nagyon jól kell időzíteni. Perze ha ezt Te megtanulod, és mindig tudod majd alkalmazni, akkor csak hajrá, az skill
Nekem az ilyen közelre lövések mindig olyanok, hogy biztos vagyok benne, hogy nem sikerül, és százból egyszer bejön. A messzire lövés ezzel szemben nagyobb találati arányt ad, mert a legtöbb repcsi tényleg csak jön egyenesen és az utolsó pillanatban kerül ki.Talán a hitbox miatt is jobb, mivel ha az a gép mögött van, és az orrára célzol, valamint a repcsi sem módosít pályát, akkor át kell menjen rajta a rakéta. Az ideális az a lövés, amikor a rakéta és a repcsi útja párhuzamos és egybeesik. Ha a kettő hegyesszöget zár be, akkor nagyobb az esély, hogy "átmegy" a gépen, tehát a hitbox előtt vagy mögött megy el.
Ezeket nem tudom tudományosan alátámasztani, 1k óra heli&jet közben ezt figyeltem meg.
Meg rengeteg videón is látszik, a hitbox "késik", nincs ebben sok találgatás szerintemkeszegduda: ez már nekem is eszembe jutott, de sajnos nincs ilyen, ahol látszana.
Talán azok a videók youtoube-on, ahol hackerek játszanak, és mindenki piros meg kék meg hasonlók. Ott elvileg a hitboxot mutatja nem?[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
Cramo
tag
hitboxok jutyúkon, csak nektek, habár nem tőlem
[link]Asus P5Q Deluxe, mtech 450w, 2Gb Crucial Ballistix Tracer LED 1066Mhz, E7200@3,6, HD 2900 Pro, X-Fi Extreme Gamer
-
gabipaci
addikt
Megosztom veletek, nem hiszem hogy volt már.
Hátha van értelme....
hitbox fixingLogitech hardware tester
-
gabipaci
addikt
Nincs igazad!
Ha mondjuk soha nem késne a hitbox, és valóban a járművet kéne eltalálni, sokkal könnyebb lenne.
Így most mindíg korrigálhatsz, találgathatsz hogy hova célozz.
Aztán a sok korrigálásból az lesz hogy elvéted...Nekem egy csomószor volt olyan mostanában hogy kilőttem a raksit, hangja volt, de nem indult el a kép.
Azt gondoltam a kapcsolat bénázik, de tegnap egy álló járműre lőttem, és pont előttem volt.Tehát nem kellett volna módosítani az irányt.
Kép nem indult el, én meg várom a becsapódást. Azt semmi. Tehát a rakéta sem indult el.
De tök jó, mert az újratöltést ki kell várni, és egyel kevesebb a raksi is.Keszeg, kösz a türelmedet tegnap. Azért a földi célpontok jól fogytak....
Nagash, látod ha egy barom van a pályán,hogy el tud cseszni mindent.
Logitech hardware tester
-
keszegduda
őstag
válasz HDR renderin #8393 üzenetére
Még mindig nem esett le hogy a pingtől függ? Amit látsz valójában nem ott van, hanem az idő, adott esetben pl. 60ms időeltéréssel látod. Amit beírtál max. szerintem singlibe lehet jó, de ott meg alapból nincs szinte hitbox elnyúlás ha mondhatjuk így...de lehet hogy ezzel hülyeséget mondok, majd a többiek rámcáfolnak ha marhaság.
-
maskimx
őstag
válasz keszegduda #8395 üzenetére
Az alábbi parancsoknak van közük a hitboxhoz:
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.050000
SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 1
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 100
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 100
SettingsManager.U32Set GSPerfLogAtPlayerCount 100
SettingsManager.boolSet GSShowNetGraph 0
SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1Azt sajnos senki sem tudja, hogy mit lehet ezekkel pontosan változtatni, vagy, hogy hogy működik a hitbox elhelyezése, de lehet próbálkozni. Netkapcsolat (ping) sokat számít.
www.tacticalgamer.com
-
gabipaci
addikt
Lehet hogy tévedek, de az én elméletem szerint puszta játékhiba ez a hitbox dolog is.
Semmi köze a pinghez.
Mert ha lenne, akkor magas ping esetén (amikor látod a dolgokat, már régen megtörténtek, t....) épp hogy előtte kéne lenni a hitboxnak.
Nemde?
Mert ha a "valósághoz" képest késik a kép amit látsz, jóval előtte kéne lennie.
Szerintem.Logitech hardware tester
-
maskimx
őstag
válasz gabipaci #8398 üzenetére
Minden online játékban van kompenzáció a ping miatt. Ha belegondolsz, akkor 2 játékos között a szerver pingjének kétszerese a késés, így az lenne, amit mondasz, hogy előbbre lenne minden, mint ahogy látod. Ezt kiküszöbölni ugye nem lehet, mert nem ugyanott van fizikailag a server meg a kliens, ezért van kompenzáció. Ennek a mértéke viszont a pingtől függ, ami mindenkinél más. A bfben az alapérték szerint 100ms-os ping van megadva, így ezt állítva lehet, hogy közelebb lesz a hitbox a valósághoz, mivel kisebb ping esetén túlkompenzál , és a tárgy mögé rakja a hitboxot.
Ilyenkor lehet átélni azt, hogy már beugrottál a fedezék mögé de mégis kilőttek, mert a játék a többi játékos számára hátrébb tett, mint a tényleges pozíciód.Ahhoz, hogy a játék az időbeli elcsúszást korrigálni tudja, "látnia kell a jövőt", vagy olyan adatot ismernie, amit nem kapott meg. Ez az interpolation és az extrapolation. Pozíció és sebesség alapján kiszámolja, hogy hol lesz az adott tárgy a következő x miliszekundumban, vagy két ismert érték közé egy harmadikat generál. Mivel számolási kapacitás általában több van, mint sávszélesség, ezért "gazdaságosabb" ez, mintha rengetegszer elküldené a kliens az adatokat minden másodpercben.
A mozgás elég pontosan megegyezik a valóságos helyzettel, ha a mintavételezés elég gyakori. Ezt a gyakoriságot is lehet állítani a parancsokkal.Az, hogy ez az egész miért nem pontos és miért nem ott van a hitbox, ahol a játékos, a szar netkódnak köszönhető, meg annak, hogy ahány ember, annyi féle gép és net van.
Elméletileg ezekkel a parancsokkal lehetséges javítani a helyzeten, de rontani is. Abban a legtöbben egyetértenek, hogy mindenkinek magának kell megtalálni a megfelelő értékeket,
ezzel foglalkozó fórumokban akiknek bejött, azok közül mindenki más értéket állított be.
Páran a placebo hatásra fogják, de elismerik, hogy átállítva az értékeket sokkal kevesebb tölténnyel nyírnak ki egy embert, sokkal több lövésüket regisztrálja találatnak a játék.
Itt nem a mellélövésről van szó, hanem arról, hogy porzik az ember, de nem sebződik.Tehát közel sem olyan egyszerű a dolog, hogy beírom hogy néccáz azt jóvan, rengeteg próbálkozás kell hozzá, míg jó lesz, és akkor még ott van az a probléma, hogy meg kell tanulni újra célozni a tv-vel, mert máshol adja a találatot.
Egy ideje már én is kísérletezek ezzel, és az biztos, hogy az értékek állítása hatással van a hitboxra. Sajnos nem volt még időm pontosan belőni a dolgot, de ha egyszer sikerül, akkor reszkessenek a repcsikAkinek meg morális okokból tűnik ez csalásnak, azt megnyugtatom, nem csak az ellen, de a saját hitboxunkra is hatással vannak a beállítások. Többet ölsz, többet halsz
www.tacticalgamer.com
-
keszegduda
őstag
válasz HDR renderin #8407 üzenetére
Az előbb egy német szerveren voltam és 18/18 találat TV rakétával, pedig 50-60 volt a ping...egész máshol találom el és elkapja (mint a youtube-os videókban, ami nekem nem jön be leaglábbis CLASS-on), szemben a CLASS szerverrel, ahol néha csak lesek. Hozzá kell szokni a megfelelő szerverhez és az ottani hitboxot alaposan kitanulni.
-
HDR renderin
senior tag
kiprobáltam az 1.0-ás verziot és a TV nagy szar!
Kilövöd és elkezd zörögni amit az 1.41-es ben szokott a heli!
És ott nem a hitboxra kell célozni hanem pontosan a helire vagy valamilyen járműre!Mondjuk igaz tele van bénával(mert orrba-szájba megy a baserape)
majdnem mindig 100 pont felett voltam![ Szerkesztve ]
Jay és Némabob idézet: Durva anyját!!! :)-LOL Mágus trükkök:David Blaine vs. Chris Angel!!!---youtube!
-
ScouserHUN
tag
Sziasztok!
Még tavaly nyáron kaptam meg a BF2 alapjátékot, de vele együtt kaptam egy WoW-ot is. Hát a Blizzard játéka úgy hirtelen jobban megfogott, így alig 2 órát játszottam a BF2-vel. Most ástam elő a játékot, de azóta megjelent egy COD4 és egy Team Fortress 2 is. Nem tudom eldönteni, hogy mivel lenne érdemes gémelni, mert kicsit elriasztott a BF2-nek a hitboxos problémája amit itt is olvastam, meg tapasztaltam is hogy hiába lövöm az ellenséget nem akar meghalni. Annak idején a COD első részével sokat játszottam és az a féle multi nagyon bejött. Van valakinek összehasonlítási alapja a 3 játékról? Előre is köszi!
-
maskimx
őstag
válasz Gabhess #11278 üzenetére
Mindig fejre célozz, arra elég egy (két, három?) lövés is. A bf2 hitboxa sajnos elég szar, gyakran van, hogy amit találatnak látsz, az valójában közel sem volt az ellenséghez.
Vállról indíthatóssal (sraw, rpg) nem lehet egy lövéssel kiszedni a tankot. Tow-al lehet, az ilyen statikus rakétaklilövő cucc, irányítható raksival.
Vállról indíthatóssal meg ha szemből lövöd a tankot, akkor a lánctalpra kell célozni.
Heliből kilőhet sniper, az m95 átviszi a fülke üvegét. Meg szinte bármilyen jármű kilőhet belőle, ha elég szerencsésen talál el, bár ez nem gyakori.
C4-hez meg legyél specops és vadássz tankokra. Hidakat meg commander cuccokat (uav, scan, arty) is azzal lehet felrobbantani.Itt egy commander guide magyarul, ha jól tudom hazai nyelven mást nem nagyon fogsz találni. De javaslom a visszaolvasást is a topikban, tele van hasznos infóval, már ha van időd a flame közül kibogarászni
www.tacticalgamer.com
-
-
GameOver
aktív tag
válasz MohaMárk #11381 üzenetére
Király volt, gratulálok a vezetéshez, jól nyomtad! De nekem ez a kör jobban tetszett. A nagy fehérség ellenére is úgy hullott lefele minden, ahogy illik. Elég jól ment, egy két láma lövést leszámítva olyan hitbox találatok voltak, hogy csak néztem. 5 méterrel mellélőttem és az is talált, meg ilyenek. Egy párszor már éppen mondani akartam, hogy "Baszki, sorry", mikor láttam, hogy lelőttem őket...mondom fasza... Az itteni vezetésedhez meg különösen gratulálok. Nem tudom, mit ettél, de úgy nyomtad, hogy csak néztem, még a buzi J10-ek között is tudtunk darálni.
[ Szerkesztve ]
-
maskimx
őstag
válasz GameOver #11794 üzenetére
Csak egy szép magyar szó: immersion
Hülyén néz ki, még ha a bf nem is szimulátor. Nagyon irreális, számomra jobban, mint a medikpakk, hiszen a halált fölösleges élethűen modellezni egy játékban, ellentétben az emberek mozgásával.
Egyszer láttam inf szerveren egy teljes squadot libasorban ugrálva haladni, egy darabig röhögtem, aztán már idegesített, nagyon nem odaillő volt. Ut-hez meg ne hasonlítsd, hiszen "unreal" , a bf meg azért a való életet veszi alapul. Nyilván nagy torzításokkal, amik nagyrésze az élvezhetőség miatt szükséges.
A sima ugrással nem lenne baj, de a bunnyhopnak valójában a hitbox lag kihasználás a célja, tehát exploit. Ugyanaz, mint a negatív g pár repcsiben.
Szóval ha ugrálás közben a hitbox pontosan követné az embert, akkor elfogadható lenne, de a jelenlegi bf2 engine hiányosságai melett én egyetértek a tiltásával. Ahogy a hasonfekve ugrálást is kiszedték valamelyik pacthel, az is ugyanezt az elvet követte.www.tacticalgamer.com
-
GameOver
aktív tag
válasz maskimx #11796 üzenetére
Hülyén néz ki, azt én is aláírom, de hagy meséljek el egy történetet ezel kapcsolatban:
Anno haverral játszottunk a Quake II-vel lanban egymás ellen botokkal kiegészítve. Két csapat volt: kék és piros. A botok ugyanúgy néztek ki, mint mi hús vér emberek, tehát ránézésre nem lehetett megállapítani, hogy akivel éppen szembe kerültél az most ember-e vagy bot. Egészen addig, míg össze nem csaptál vele. Onnantól kezdve már nem volt kérdés, hogy ki ellen is harcolsz. A botok elég gyengék voltak, kiismerhetően mozogtak és könnyen lőhetőek voltak, a haver viszont ugrált össze-vissza, így kurva nehéz volt eltalálni. Magyarán sokkal keményebb ellenfél volt azoknál, akik ezt nem használták. (Nyilván ennél sokkal összetettebb a dolog, hogy miért jobb játékos egy ember, mint egy bot (taktika, meg miegymás), de szemtől-szembe ez volt a legszembetűnőbb különbség.)
Na mármost, ha én ettől jobb játékos leszek, kevesebbszer fogok meghalni, ergo jobban fogok szórakozni, akkor csinálni fogom, függetlenül attól, hogy ez kinek tetszik és kinek nem. Erre én mindig azt mondtam, hogy ha nem tetszik, lehet menni sakkozni. Igen ám csak a sok idióta admin ahelyett, hogy elhúzna a francba, inkább megpróbálja a saját ízlésvilágának megfelelően átalakítani a játékot hülyébbnél hülyébb szabályokat hozva. A probléma ezzel csak annyi, hogy én Battlefieldezni szeretnék, nem valami szerencsétlen Marionette-bábuja lenni, akit mások kényük-kedvük szerint mozgathatnak.
"A sima ugrással nem lenne baj, de a bunnyhopnak valójában a hitbox lag kihasználás a célja, tehát exploit."
Exploit? Annál nagyobb exploit a Földön nincs, hogy boldog boldogtalan egyedül TV-zik a heliben, de érdekes módon azt nem említed. Amondó vagyok, hogy rengeteg exploit van, sokat közülük én is használok és élvezem az előnyeit, másokat meg nem használok és csak elszenvedem azokat. Igazságtalanság lenne egyiket tiltani, a másikat meg engedni. Ha meg minden exploitot megszüntetnénk, akkor meg nagyjából az Aknakeresőt kapnánk eredményül...
Ott van pl. ez a negatív G-s menekülés a repcsiknél, aminek én leginkább a szenvedő alanya vagyok azáltal, hogy sokkal nehezebben lövöm le az azt alkalmazó pilótákat. Eddig két olyan játékossal találkoztam, akit egész egyszerűen képtelenség volt eltalálni rakétával (fejenként 40 rakéta simán kiment rájuk, anélkül hogy egy is eltalálta volna őket... ). De ezen is felül lehetett kerekedni: lelőttem őket gépágyúval (bár az sem volt túl egyszerű...).
Magyarán ezeknek a bunnyhopping-féle exploitoknak mind megvan az ellenszere, amit nemes egyszerűséggel úgy hívnak, hogy skill.
[ Szerkesztve ]
-
maskimx
őstag
válasz GameOver #11802 üzenetére
Igazán annyire nem érint a dolog, lévén nem infantryzok bfben. Főleg a gránátok miatt, a sima bunnyhopperekkel nem szokott gondom lenni, csak máshova kell célozni, ugyanúgy lehullanak azok is. Nem is azt mondom, hogy az ugrálást kéne kivenni, hanem a hitboxot megjavítani, hogy ugrás közben is ott legyen, ahol a játékos van.
A szólózás "exploit" kicsit más téma. Ha csak azért szólózol, hogy tévézhess, akkor egy skilles helipárossal szemben még hátrányban is vagy. Ha meg azért, hogy ne fogjon be az amúgy is használhatatlan aa, az nem szép dolog. Csinálom én is ezerrel, főleg azért mert poéban a légvédelem bizony halálos tud lenni nagyon hamar. De ez közel sem annyira elterjedt, mint a bunnyhopping, én alig láttam eddig pár embert átülni ha befogtam aa-val.
Ennek ellenére ha tehetném ezt is kivenném a játékból, mert hiba. Pont mint az ugrásnál torzuló hitbox.Jelenleg a bfben a skill egy része rengeteg játékórából jön, a másik része pedig az exploitok használásából. Az egyik bárki számára elérhető, míg az utóbbit csak az igazán fanatikusok ismerik. Ez szerintem nem fair. Vagy ne legyenek ilyen lehetőségek, vagy adjon az EA egy bf2 exploitation manual-t a dvdhez, úgy egyenlőek lennének az esélyek
Igen ám csak a sok idióta admin ahelyett, hogy elhúzna a francba, inkább megpróbálja a saját ízlésvilágának megfelelően átalakítani a játékot hülyébbnél hülyébb szabályokat hozva.
Ez meg tudod, hogy nagyon szubjektív. Én utálom a tv2 szerókat, mert lehet az uncapet rapelni, Te nem. Én szeretem, ha tiltva van a bunnyhopping és sorba kell állni a járművekért, Te lehet, hogy nem jönnél velem arra a szerverre, Kenny meg már valószínűleg bannolva is van onnan
Meg sokan úgy állnak hozzá (valamelyest jogosan) hogy ha már fizetnek érte, akkor úgy akarnak játszani, ahogy ők szeretik, nem úgy, hogy valami ismeretlen heliwhore szénné tudja őket campelniÉs ezt az egészet a ranking rendszernek köszönhetjük, hiszen ha az nem lenne, akkor nem a pontok gyűjtögetéséből állna a játék, hanem megjelenne a csapatszellem, taktika, stb.
Persze az már egy másik játék lenne, talán bf3, ofp2, vagy ilyesmi.www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz GameOver #12252 üzenetére
Pontosan, érdemes az f35-el megtanulni előbb, az a legszarabb
Azzal úgy lehet a legjobban menekülni, hogy felmész a francba magasra, aztán hangsebesség fölött elhúzol. Gyakorolni kell, hogy még épp ne veszítsd el az irányítást, de a lehető legmagasabban legyél. Igaz ez sok bombázóra is, ugyan azok nem lépik át a hangsebességet, de nagy magasságon ha elveszted az irányítást, automatikusan a föld felé fordulnak, nem úgy, mint pár vadészrepcsi.
Tényleg az a legfontosabb, hogy mindig tudd nagyjából, hol van az ellenséges repülő. Ezen kívül ami mindig legyen, az sebesség (soha ne lassíts), magasság (ne fákat kerülgetve menekülj), flare (amíg tölt, defenzív repülés) és situational awareness
Az rég rossz, ha már be is fognak, de ha mégis, akkor okosan használd a flaret. Erre az egyik legjobb módszer az, ha elindítasz felfelé egy S alakzatot, és amikor először állsz 90 fokban felfelé, eldobod a cuccot. Így ha jól csináltad, akkor az S végén mégegyszer belemész .
Ha ez nem megy, akkor arra törekedj, hogy mindig magad és a támadó között tarsd a flareket, pl kilősz felfelé teljesen egyenes vonalban és úgy dobod. Így annyi időt nyersz, hogy felmenj a plafonig (800-1000), ahol már több lehetőséged nyílik a menekülésre.Ha bombázóval vagy akkor meg negatív g-s fordulókat csinálj, úgy bugzik a hitbox és lepattannak a rakéták
Persze ezt nem neked írtam Over, hanem annak, aki a repülésről kérdezett
[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
RockHaRD
addikt
válasz mackosajt #12656 üzenetére
ismered a THC-t? kb legjobb magyar klán bf-ben, egyik tagjuktol kaptam. Nem cheat, csak a játék hitboxa szar, és ezt javítja ki. Nem emiatt basztak ki, ha meg bf-ben az emberre lősz, akkor tuti megölnek. Megtanultam játszani hidd el...
hitfixer nem egyenlő aimbot... nem céloz helyetted, csak ha vkiere rálősz, akkor el is találja. ennyi
ha meg nem tudsz a kérdésre válaszolni, vagy segíteni másoknak, akkor sztem inkább tartsd meg magadnak a véleményed. Kulturáltan kérdeztem, sztem nem pofátlanság elvárni, h a válasz is az legyen
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen