Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Andris72

    csendes tag

    Sziasztok
    Segitsen nekem valaki ha tud kérem.
    A fiamnak szeretnék segitséget kérni mert már sajnálom szegényt
    Van neki egy cs1.6 szervere
    Mindenre rájött magától hogy hogyan kell konfigolni feltölteni modokat zenéket stb.
    de már egy hónapja minden szabadidejében azzal szenved hogy a hs hangokat hogyan játszassa le pl ha fejbelőnek valakit
    ezeket a hangokat is fel tudja tenni csak arra nem jön rá hogy hogyan kell azt beirni hogy egymás után játsza le őket mert ha feltesz pl 4 hangot azt mindet egyszerre játsza le ha fejbelőnek valakit
    nagyon szépen kérem ha valaki le tudná irni azt a pár sort ami a lejátszási sorrendet irányitja azt nagyon megköszönném mert szegény gyerkőc már nagyon el van keseredve :R :R :R :R :O :O

  • Andris72

    csendes tag

    igy van megirva a parancs
    if (headshot && (HeadShotKill || HeadShotKillSound))
    {
    if (HeadShotKill && wpnindex)
    {
    new killer_name[32], victim_name[32], weapon_name[32], message[256], players[32], pnum

    xmod_get_wpnname(wpnindex, weapon_name, 31)
    get_user_name(killer, killer_name, 31)
    get_user_name(victim, victim_name, 31)
    get_players(players, pnum, "c")

    for (new i = 0; i < pnum; i++)
    {
    format(message, sizeof(message)-1, "%L", players[i], g_HeadShots[random_num(0, 6)])

    replace(message, sizeof(message)-1, "$vn", victim_name)
    replace(message, sizeof(message)-1, "$wn", weapon_name)
    replace(message, sizeof(message)-1, "$kn", killer_name)

    set_hudmessage(100, 100, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, -1)
    ShowSyncHudMsg(players[i], g_announce_sync, "%s", message)
    }
    }

    if (HeadShotKillSound)
    {
    client_cmd(0, "spk hs/hs")
    client_cmd(0, "spk hs/hs1")
    }
    }
    ha valaki tudja mi benne a hiba és miért játsza le egyszerre a két hangot kérem segitsen :R :R

Új hozzászólás Aktív témák