Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
Régi és új[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
-
sutszi
veterán
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz krono. #12311 üzenetére
Ki mondta hogy hajó? Ez romlandó élelmiszer, valószínűleg repülővel utaztatták... de lehet hogy tévedek.
Miért nem lehet megcsinálni, hogy USA-ban csomagolják? Erre több magyarázatom is van, de maradjunk most a kapitalizmusnál, nagyobb a profit így.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Reggie0
félisten
válasz 2ozzmexy #12312 üzenetére
Azert annyira nem romlando elelmiszer, foleg feldolgozatlanul es megfelelo kornyezetben, ezert boven szallithato hajon.
Hajon pedig azert szallitjak, mert az orszagok kozott az aruaramlas nem kiegyenlitett es nem szeretik, ha hajot uresen kell visszakuldeni, igy valahogy meg kell tolteni. Azaz olcsobban adjak a szolgaltatast.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Egy éven belül már a harmadik ugyanitt, lassan semmi nem marad a piacból.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #12315 üzenetére
Tegye arrébb az önkormányzat azt a qrva piacot, folyton útban van a racsénak...
Golyót az összes közveszélyes streetracer-nek... talán a stadionok mellett praktikus lett volna börit/zártosztályt is építeni, mondjuk 3 stadiononként egyet, hátha akkor lenne helye ennek a sok baromnak...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #12316 üzenetére
Az imént jártam arra, már eltakarították a romokat, de úgy tűnik, a munkagép is rontott még az állapoton. A betonplacc élei is le vannak tördelve, ahol a jellegzetes nyomot hagyó gumik fel-leléptek. És a még meglévő stand asztalából is hiányzik egy darab.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Stylewars_kp #12319 üzenetére
Ezek szerint. 🤷♂️
-
kelly416
veterán
Készülök műszakira, de ami szívás van az E betű körül, szerintem műszaki után megy fel hahu-ra a CV.
Hogy mi lesz az utód, az erősen képlékeny. Sokmindent néztem MX5-től a 2,5ST Fókán át Colt CZT-ig mindent. Agyaltam a 3l V6 Clio-n is, de a földön nem lehet találni.
Aztán végül mindig ott lyukafok ki, hogy valami kényelmes tágas 5 személyes kéne, aminek hátul is fűtött és elöl szellőztetett ülései vannak.
De hogy őszinte legyek, azt bánnám a legkevésbé, ha most csont nélkül átmenne és megmaradna a CV. -
kelly416
veterán
Nem értem egyébként, mert addig ok, hogy a szimmetrikus fényszóróval nem vakítom meg a gyalogosokat, de egyéb hátránya nem nagyon van, mert a táblákat így is látom sötétben ugyanúgy, mint a Lodgy-val.
Viszont ezek után már nem lepődök meg semmin. KÖHÉM részlet a fényszórók méréséből, aki nem hiszi járjon utána. -
BigBlackDog
veterán
válasz MasterMark #12325 üzenetére
Ragasztószalag üveglaphoz való lineáris tapadási
erejének szabványos körülmények közötti meghatározását lehet elvégezni vele.[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz BigBlackDog #12326 üzenetére
Szóval akkor a ragasztószalagot tesztelik valójában, nem pedig a lámpát?
Switch Tax
-
kelly416
veterán
Korábban? De hát én is csak sötétedéskor kapcsolom a lámpát, mint a normálisabbja. És most nem a nappal ködlámpával közlekedőkre gondolok akiknek a fejében van a köd.
A fényszórók beallítása ugyanaz mint az EU autóknál, csak jobbra nincs meg a felcsapás. Emiatt nem fogom hamarabb vakítani őket. Balra ugyanúgy vízszintes a vetítési kép.
-
kelly416
veterán
válasz MasterMark #12330 üzenetére
Szerintem igen, bár ez az ábra eléggé meglepett.
-
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #12321 üzenetére
Volvo S80 V8 a válasz, mint mindenre
Elöl hátul fűtött, elöl szellőztetett is, lábát is szedi ha kell és különleges, ritka, álom szépen szól.
Most mivel egy ideje makacs és semmi nem akar tönkre menni rajta, rendeltem hozzá egy nemrég megjelent fékbetétet, hátha hozza amit szeretnék. Pagid Racing Street +. Hátulra 20 előre 10mm szélesítést hogy szebben mutasson. (pláne hogy már a magassága / felni / útfekvése pöpec, csak a hátulja nagyon bent van...) Ez mellé kap egy futómű állítást is ahogy illik.
Endless RF 650 fékfolyadékot amit többek között F1, WRC, Dakaron is használnak
Tárcsa már Japán Tarox, fékcső már fém, így kb ki van maxolva amit ezekkel a nyergekkel tud.
Remélem jó lesz, harap szépen és bírja a terhelést / hőt pályán is. Akkor boldogságom határtalan lesz.
Hátulja kicsit beljebb van mint az eleje:
Illetve kértem ajánlatot titán kerékcsavarokra, ha már úgy is kell a hosszabb... Igen tudom hogy hülye vagyok, nem kell közölni. 20 titán csavar 1,2kg-al könnyebb mint a gyári ami azért beteg. Ugye könnyebb forgó, mozgó kerék, jobb úttartás, kényelem, gyorsulás. Persze egy kerékcsavar ebbe pont hangya f@sz szőrnyit számít, de ha egyébként is vennem kell valamit... Ferrarikon is az van. Na mindegy, értitek, vagy nem?
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz FeRRaR1 #12333 üzenetére
Elől csak egy dugattyús a nyereg?
Ezeknek a tárcsáknak van iránya jobb meg bal, jó helyre tetted ugye nem fordítva? Erre figyelni kell.
Verseny fékfolyadékot hosszú távra ne használj, azt sokkal gyakrabban kell cserélni mint az utcait. Nem biztos hogy érdemes bele olyat tenni ha egyébként nem pályázol. Ha pályázol akkor is csak addig amíg pályára mész.
Switch Tax
-
FeRRaR1
őstag
válasz MasterMark #12336 üzenetére
Sima egy dugattyús, de az előző M3-asokon is csak az volt...
A tárcsát nem most szereltem azok 2-3 éves képek, nem először csináltam.Eddig is verseny folyadékot használtam, csak Motul RBF 660-at.
Ami simán kibírt egy évet, nem fut sokat a kocsi, de az Endless még annál is jobb, tartósságban is. Nem versenyzek, csak pálya napozgatok.
Évi 2-3000 mérföldre bőven jó, eddig is csak az egy év lejárta miatt cseréltem mert érzetre nem romlott.Van hozzá közös platformról (Volvo P3 - Volvo V60 Polestar) 6 dugattyús brembo, kicsit nagyobb tárcsával. Ritkán kapható, használtban is ritkább mint a szivárvány mintás holló. Az új szett tárcsával, nyergekkel, betétekkel, csavarokkal és csövekkel meg 5000 euro... Évek óta vadászok rá de csak nem akar össze jönni
radi8tor
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
De igazából csak a fékbetét kínálat a legnagyobb gond. Mármint hogy szinte nem létező. Még egy M3-ra van 40 féle komoly betét szett, addig egy S80 V8-ra alig akad, abból is a legtöbb dobd el kategória. A többi része bírta a pályát, csak a betét felpuhul, elkezd kevésbé fogni és atom gyorsan kopni. Kb 10 kör elég volt a Nürburgringen hogy lenullázak egy gyári ATE vagy ATE Ceramic pad szettet.
-
FeRRaR1
őstag
válasz tboldi #12339 üzenetére
Nem olvastad a teljes hsz-t?
"makacs és semmi nem akar tönkre menni rajta"MasterMark
Én ajánlom hogy Asetto Corsa-ban gyakorold a nyomvonalat kicsit, legalább tudod hogy melyik kanyar után mi jön.
Apex nurburg-nál kérhetsz oktatót, én is kértem tavaly barátnak is, asszonynak is.
Laurin oktatja az asszonyt, én meg figyelem a háttérben. 49 euro egy körre, de előtte is átvesz veled pár dolgot meg utána kiértékel, tanácsot ad. Így őt ajánlom, ha beszélsz a recepciósokkal ott ők tudják bookolni neked.Reggie0
Nem kommentálom, de már nem tudok vissza aludni az is biztos
-
kelly416
veterán
válasz FeRRaR1 #12333 üzenetére
Értem és vártam is, de itthon nem olyan fizetésekből élünk, mint Ti ott. Nekem nem jutna fele annyi sem a banánra, így a majom is elmarad. 5-6-8 éve szeretnék egy Volvot, de az alkatrészek ara miatt mindig le tudom beszélni magam róla. XC70-et is néztem, V70R-t is (akkor még meg tudtam volna venni, mostanra azoknak az ára már elszállt), meg sok mindent.
Nekem max 2010-es autó kellene, bár már azokban is van feleslegesen sok kütyü, meg Passat/Mondeo magasságban van reálisan lóvé a normális fenntartásra.Egyébként egyet értenék Veled és el is hiszem, hogy ha van miből, akkor költ ilyenekre is az ember.
-
kelly416
veterán
válasz MasterMark #12335 üzenetére
A jó ég sem tudja. Ilyen képet még nem láttam, a jó magyar KRESZ könyveken nőttem fel, ahol a való élet van kiollózva, nem külön ábrán ábrázolva.
Magyarúl túl szép. -
kelly416
veterán
Nem tudom, minek gondolkodom rajta, hogy mit vegyek. Tankot is vehetnék, biztonság úgysem lenne. Ezek után csak a kényelem meg az élmény lesz szempont. Kollégába pár perce rongyolt bele egy kisteher cirka 100-al, a 25 tonnát így leharcolta.
Vagy veszek valami kicsit és fürgét miközben állandóan figyelek mindenre is és menekülök. Az sem egy jó jövőkép.
Új hozzászólás Aktív témák
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest