- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Melyik tápegységet vegyem?
- BIOS frissítés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS notebook topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
gp A kiegészítő érkezése már nincs messze, alig egy hetet kell már csak várnunk a DLC-re.
-
PROHARDVER!
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Sziszi.
csendes tag
válasz ANDROID??? #20298 üzenetére
-
.Sziszi.
csendes tag
Sziasztok,
70mai pro van elöl, a héten produkált egy furcsaságot.Utólag visszanézve menet közben leállt a felvétel, a garázsban vettem észre, hogy autó leállítása után piros a fény a kamerán, és nem is alszik ki. A gombokra nem reagált, alkalmazással se lehetett elérni, a tápkábel kihúzása sem hozott változást.
Bevittem a lakásba, gondoltam, merülés után csak kialszik a fény, úgy is lett. Töltőre téve látszólag jónak tűnt, de csak egy ideig. Ismét merítés, töltés, hiba.Kivettem az sd kártyát, meglestem pc-n. 1db. 10 nappal azelőtti vészhelyzeti videóm volt, meg persze a sok normál videó, csupán a fenntartott szabad hely volt üres.
Kártyaformázás után sem a lakásban, sem 3 nap autózás óta nem produkálta újra.64GB-os Samsung EVO Plus UHS-I U3 kártyákat használok elöl hátul, kb. havonta szoktam őket formázni, a leírás mondjuk 2 hetente írja.
Ti szoktátok formázni a kártyát, avagy ki mire esküszik?
-
.Sziszi.
csendes tag
válasz SzabóTamàs90 #21069 üzenetére
"Amikor érzékeli az ütközést akkor az éppen nyitott fájl mentését befejezi és átrakja az emergency videók közé."
Nézted a vészhelyzeti videó hosszát?
Araszoláskor, egy bunkó sávváltásos esetben rámhúzták a kormányt, satufékkel megálltam, ki is ugrottam meglesni az autó elejét, hogy kell-e balhézni. Ahogy visszaugrottam, jó nagy lendülettel, erősen csaptam be az ajtót, el is indult rá a vészhelyzeti videó.
0:55-nél csaptam ajtót, 1:25 lett a videóból (1:00 helyett), tehát ott az előzmény. -
.Sziszi.
csendes tag
válasz sambenez #21285 üzenetére
Nem feltétlen vesz mindenki HW kitet, ebben az esetben teljesen jó megoldás a videós anyag.
Villanyszerelőként az a véleményem, ügyes a rögzített (nem pedig rögzítetlenül lógó) aljzat, mindössze a vezetéket érdemes filces/szövetes szalaggal áttekerni ahol szabadabb, szükség szerint rögzíteni.
Egyébként nekem is hasonlóan van megoldva elöl (pro) és hátul (1s).[ Szerkesztve ]
-
.Sziszi.
csendes tag
válasz Diamond500 #21466 üzenetére
Igen, ha 3X megnyomod a kamerán a gombot, akkor formáz.
-
.Sziszi.
csendes tag
válasz Caterpillar #21517 üzenetére
Ha egyesítem a perces felvételeket, akkor a "találkozásaiknál" semmit sem venni észre, tökéletesen folyamatos a felvétel.
1S és Pro esetén már próbáltam. -
.Sziszi.
csendes tag
Olvasgatom a sebességmutató eltéréses hozzászólásokat és hátradőlve mosolygok.
Orosz barátainknak hála a progiért (én csak fordítottam), amivel pl. B5.5-ös Passatnál könnyen módosítható, egész valósra. -
.Sziszi.
csendes tag
válasz sambenez #22209 üzenetére
"Ha az autó akkumulátorának a feszültsége 11.4V alá asik, vagy 22.8V fölé emelkedik, a szabályzó leold és megszakítja az áramellátást, így mindig elég energia marad az autó beindításához. "
Azért eléggé vicc ez a gyári leírás a 11,4 és 22,8-as számokkal...
Egy normál savas akku nyugalmi feszültsége 20-25°C esetén:
-teljesen töltött állapotban ~12,72V
-75%-on ~12,4V
-50%-on ~12,2V
-25%-on ~12V
-11,7V alatt lemerültnek tekinthető
Ha a hőmérséklet alacsonyabb, kapacitásvesztéssel is számolhatunk.A 22,8V is lemerülés ellen véd(ene), 2db. sorba kapcsolt akku esetén (24V-os járművek).
Ha 22,8V-os töltőfeszültséget mérnénk egy 12V-os rendszernél, ott már nem a kamera miatt kellene aggódni. -
.Sziszi.
csendes tag
válasz Tamas92 #22559 üzenetére
Szerintem túl alacsony feszültségig enged a HW kit.
Azt se feledjük, az akkunak van önkisülése, fogyasztók is akadnak az autóban (pl. a kamera), ami hosszabb állásnál már jelentősebb lehet. És még hideg sincs, ami kapacitáscsökkenést is okoz.
Talán emlékszel, írtam akkus töltöttségről. -
.Sziszi.
csendes tag
válasz taki01 #22770 üzenetére
Úgy fél éve én is jártam így, nekem a kártya, pontosabban a kártyaformázás tűnt megoldásnak.
Azóta nem volt gond, igaz, próbáltam sűrűbben formázni, tehát kevesebb lett a felülírás.
Biztos ami biztos, 1 hónapja lecseréltem a Samsung EVO Plus UHS-I U3 kártyákat Sandisk High Endurance CL10 U3 V30-ra, amiket szándékosan nem formáztam azóta, tehát a felülírás folyamatosan működik.
-
.Sziszi.
csendes tag
Sziasztok,
70 mai pro van elöl, 1s hátul.
Telefoncsere volt, wifiben kérnék segítséget.Régi teló 2017-es J5, 9-es android. Új teló A52, 11-es android.
Régi telón ki volt kapcsolva a wifinél az automatikus csatlakozás. Elindítottam a 70mai appot és amelyik kamerát kiválasztottam, arra csatlakozott. Ahogy kiléptem a kamerából és kiválasztottam a másikat, arra csatlakozott.
Új telónál ez így nem működik, nekem kell megnyitni a wifi listát és rábökni, amelyik kamera wifije kell.
Van valami beállítási lehetőség, hogy az app az új telón (újabb androidon) elintézze a csatlakozást? -
.Sziszi.
csendes tag
válasz taki01 #23391 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek.
Automatikus csatlakozás nekem felesleges, amúgy is 2 kamerám van. Akkor marad a kézi csatlakozás, úgyis csak ritkán kell.
Röhej, hogy a frissítéssel miket tüntetnek el, vagy jobb esetben csak mélyre teszik. Értem én, hogy biztonság, meg erőforrásokat akarnak megtakarítani, de azt had döntsem el, mit akarok ezekből használni. Bezzeg az előre telepített, számomra felesleges és kikapcsolhatatlan/törölhetetlen appok...
-
.Sziszi.
csendes tag
Nem írsz hülyeséget, csupán apró hozzáfűzésem lenne.
Ah/mAh a kapacitás, a fogyasztást A/mA értékkel jellemezzük.
Aztán van a kamera fogyasztása, és a HW kit/szivargyújtós töltő fogyasztása is, mindkettővel számolni kell, ami ráadásul feszültségfüggő is, nem teljesen állandó érték.Nekem 70mai Smart Dash Cam PRO van elöl, 1S hátul.
Pro kamera előtt, 5V-on mérve a normál felvétel:
- kijelzővel 420mA (2,1W)
- kijelző nélkül 380mA (1,9W) (kép)
Szivargyújtó előtt, 12,3V-on mérve a normál felvétel:
- kijelző nélkül 220mA (2,7W)1S kamerán nincs kijelző, 5V-on mérve 450mA (2,25W) a normál felvételes fogyasztás.
A két kamera külön táplálva megközelíti a fél ampert, közel 6W-ot eszik, normál felvétel esetén.
Érdekességképp jó lenne Time-lapse módban is mérni, a HW kit előtt.
-
.Sziszi.
csendes tag
válasz simonjoe #24019 üzenetére
Jó ötlet a gyakorlati teszt.
Pláne, ha mondjuk 5°C-os környezetben (is) tesszük.Engem eddig még nem győzött meg a HW kit 11.4V feszültséghatára, pláne télre.
Egy normál savas akku nyugalmi feszültsége 20-25°C esetén:
-teljesen töltött állapotban ~12,72V
-75%-on ~12,4V
-50%-on ~12,2V
-25%-on ~12V
-11,7V alatt lemerültnek tekinthető
Ha a hőmérséklet alacsonyabb, kapacitásvesztéssel is számolhatunk.Sajna a 77Ah-s akku már új korában sem volt 100%-os kapacitású, de ezt méricskéléssel meg lehet(ne) tudni. Teljesen töltött állapotból úgy meríteni 10,5V-ig, hogy "megszámoljuk" a kivett energiát.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kedvenc zene a mai napra
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- További aktív témák...