Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • robag93

    aktív tag

    válasz Morris #51006 üzenetére

    Én sem értem:DD Azon esetleg lehetne vitatkozni, hogy ecsetelni érdemes-e a snowfoamozásnál. Sokan azt mondják, hogy csak a kontakt mosásnál. Egyébként szerintem patent.

  • Petyyyyy

    addikt

    válasz Morris #51006 üzenetére

    Lássuk.
    Az hogy lecsapatja a felniket, mielőtt a fallout removert felhordja még csak hagyján. Ha körbe járja mind a négyet és utána kezdi sprickolni, a víz egy része már lecsorgott, de szerintem száraz felületre fújva jobb a kontakt. Megy rá a hab majd elkezdi ecsetelni. Én ezen a ponton vetném be inkább a magasnyomásút - a vegyszer dolgozzon, ne te. Ráadásul azzal hogy ecsetel, csak összekaristolja a felületet. a koszt dörgöli össze-vissza. Videóban hű de látványos a before-after, de főleg hibás, elvégre minimalizálni szeretnénk a karcokat. Küllők közt sem fentről lefelé halad, pedig úgy legalább az alsó rész tovább ázhatna a keféből kicsorgó sampon miatt.
    Gumit átdörgöli, majd a koszos kefét visszadugja a mosószeres vödörbe. Ahelyett hogy kimosná előtte.

    Tanksapkánál, csomiajtónál ismétli a fenti hibás sorrendet.

    A vízlehúzókat legalább nem felejti el, ez plusz pont. Lehetne javítani rajta - annyiszor kell átmenni rajta bő folyadékkal, míg fehér marad a hab, sűrűn öblítve a felületet és az ecsetet is.

    Kesztyűs kontakt mosás esetén megcsinálja a csomitetőt majd a lökhárítót egészen az aljáig - utóbbi az egyik legkoszosabb pont az autón. Hősünk meg onnan folytatja tovább a műveletet.
    Ez akkor sem a legjobb, ha kimossa a kesztyűt 1-2 panelenként.
    Fentről lefelé haladnék a helyében, az autót két félre osztva, fejben tartva a legkoszosabb részeket - csomiajtó/hátsó lökhárítő és az első ajtók alja.

    Az ülés-ajtó-ablak tisztításnál a vegyszert a felületre fújja. Inkább a kefére/mikroszálasra bitte.

    Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

Új hozzászólás Aktív témák