- Projektor topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Milyen asztali médialejátszót?
- DUNE médialejátszók topicja
- OLED TV topic
- E-book olvasók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
Aktív témák
-
vers
tag
az ati szerintem nem csinál mást mint a meglévö technikát ráülteti a kisebb csikra, ami 1600 sp -t jelent, és ráteszi még a flexio csatornát , amivel akárhány chip összeköthetö egy crossbárral
valoszinüleg az alap kártya 2 chipes lesz , a csucs 4 chipes , de mehet még cf-be is
igy a teljesitmények a következöképpen alakulnak 4 teraflops/8 teraflops/16 teraflops
az ocso kártyákba meg 1 chip megymondjuk még az is elképzelhetö hogy a ropokat kiteszi a crossbarra , ahogy a xboxba is van, bár ez kicsit több melo, de nem idegen megoldás , van benne tapasztalatuk
[ Szerkesztve ]
-
vers
tag
válasz ~Ph'vEscha #485 üzenetére
100-szor
2-4 -szer valoszinüleg
-
vers
tag
én ugy gondolom hogy a következö ati alapkártyája 2 magos lesz alapbol
az indokaim: a kisebb csikszélességen csak 30%-al csökken az áramfelvétel
ezért dupla annyi shaderrel az orajelet elég jol vissza kell venniük, elképzelhetetlen a teljesitmény/hötermelés további növelése
igy egy chip lesz 500 mhz-es , viszont ez önmagában nem lenne elég a kokurenciával szemben , ezért fognak 2-t használni, és ugye a flexio buszt sem poénbol rakják beletehát az elsö következtetésem a 2 chip. csakhogy az alternate frame renderinget mindenképpen meg kell szüntetni , ezért a 2 chip önmagában kevés , mert elképzelhetetlen az adatok ide-oda cibálása a 2 chip között,
az ötlet az lehetne hasonloan mint az xboxban hogy a ropokat, memoria vezérlöt külön chipbe helyezik és erre aggatják rá a shader egységeket akár 4-etszerintem ez lenne az ideális megoldás
-
vers
tag
jelenleg az ati architecturáját gyányolásnak lehet nevezni mérnöki szemmel, ugyanis dupla memoriát kellenek rárakni , ez üzletileg sem kifizetödö
persze biztos megvolt az oka hogy ez igy jött ki , talán nem volt annyi idö a fejlesztésre
de a következö szériánál már biztos megoldják a közös memoria használatot több magnál
ezért is hallani a flexio buszrol annyit -
vers
tag
könnyebb a hardvert áttervezni , mint megirni a drivert egy gány architecturához
és mint CF tulaj egyáltalán nem vagyok elégedett az alternate frame rendering müködésével, pedig ez még nagyságrendekkel jobb a 4 magosnál
nem beszélve arrol hogy ki kellett fizetnem a dupla memoriátde az atiéknál is tudják ezt ugyhogy bizakodo vagyok hogy jo lesz a következö generácio
[ Szerkesztve ]
-
vers
tag
válasz sniper elite #528 üzenetére
90% a valoszinüsége hogy lesz 4 gpu-s változat, bár nem ugy ahogy a képen van
sebesség szempontjábol az lenne a leggyorsabb ha lenne egy központi vezérlö chip , ropokkal és egy nagy framebuffer cache-el, memoria vezérlövel,
és a shader egységek erre csatlakoznak
ezzel a megoldással az AA ingyen van , nem lassitana semmit , és a több chip lineárisan skálázodna
valoszinüleg lesz X1,X2,X3,X4 -es megoldás iskiváncsi vagyok az ati meglépi e ezt az architrecturát , ha igen akkor megalkotja a tökéletest , és visszaküldi az nvidiát a kökorszakba
nvidianál most nem lesz ilyen még , tul sok a fejlesztési idö, ati könnyebb helyzetbe van mert az xbox-ba hasonlo megoldás van csak át kell copyzni , és már fejlesztik a microsoft követketzö generácios konzol gpu-ját is
[ Szerkesztve ]
-
vers
tag
ez a megoldás azért jo mert mindenképp kell egy vezérlö egység ami elosztja a vertex adatokat a shaderek között,
és igy közös framebufferba renderelnektény hogy problémásabb a 2 fajta chipet gyártani , de ez az xboxnál se jelentett gondot
viszont az az elönye megvan hogy képesek nagyobb dinamikus cache-t a központi chipre rakni, ugyanis a mai technologiával 1 chipen ez nehéz diogondolkodtam olyan megoldáson amikor csak egyforma chipekböl épitjük fel a kártyát, de minden probálkozásom kudarcot vallott, persze afr-t használva megoldhato
csakhogy se nekem se több mostani cf userneak nem fognak mégegyszer ilyen kártyát aleadni, egyszer lehet beetetni ilyet a néppel -
vers
tag
azért mert a flexio buszon minimalizálni kell az adatátvitelt, igy pl 16 -szoros AA -nál a flexion csak egy color+z megy át, a másik chipben a ropok dolgoznak a 4*4-es mintavételezéssel
boxon ugy van hogy a 2 chip között 32GB/sec-es busz van, a ropok pedig 256GB/sec -el irják a framebuffert, gyakorlatilag a 4*AA nem lasssit semmit
-
vers
tag
válasz ~Ph'vEscha #560 üzenetére
ja a sparse voxelek ezt utánozzák, bár az atomi szint azért odébb van még
akit érdekel a téma belinkelek egy siggraph papert by carmack , a jövö renderelési technikáirol irnak
Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Projektor topic
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Képregény topik
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Autós topik
- Vírusirtó topic
- Hálózati / IP kamera
- Amazon Prime Video
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS!Bontatlan RTX 4060Ti 16GB / 4070 12GB / 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan RADEON RX 6600 8GB / RX 6700 XT 12GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- Sapphire RX 5700 XT nitro+
- ASUS DUAL RTX 2080 SUPER
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs