Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Chaser

    titán

    válasz WesTM #6903 üzenetére

    Az hogy egy réteg megveszi, még kevés, láttam én külföldről is elég szép warezolós statisztikát ;] Egy nagy tudású programozót meg kell fizetni, ha jól sejtem 1 hónapra kerül annyiba egy ilyen emberke a cégnek, mint amennyit én 1 év alatt keresek, ha nem többe. Az se árt ha nem 2-3 évig készül egy game, mert addigra már újabb fícsőrök lesznek, amiket nem tudnak már beépíteni, pl dx10 után már dx11, ha 2 éve kezdték el fejleszteni a gamet, esélye se lesz hogy dx11-es legyen, max átfirkálva. És így tovább, ha elkezdi most a dx11 fejlesztést új gamenél, 2-3év múlva mire kész már elavult lesz, ezért sok progizó kell, sok pénz...összecsapják a melót -pár kivételtől eltekintve-, a profit a lényeg, nem az hogy világmegváltó gameket csináljanak veszteségesen.

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

  • VinoRosso

    veterán

    válasz WesTM #6903 üzenetére

    Azért nem egészen.Amiről nem beszél senki, hogy elég nagy válságban van a PC-s játékipar a warez miatt világszerte. Ahhoz, hogy minőségi AAA játékok készüljenek, rengeteg lóvé kell, ha a HW eladásokból nem szivárogna pénz a játékfejlesztőkhöz, akkor már rég becsődölt volna az egész. Abban a pillanatban, amikor beüt egy olyan gazdasági válság, hogy az emberek nem vesznek új vasat, a PC-s játékiparnak lőttek. Ezért kacsingatnak egyre többen a konzolok felé, főleg a "hosszúéletű" kexbox és a warezmentes PS3 irányába.

Aktív témák