- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Computex 2024: új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a be quiet!-től
- Samsung LCD és LED TV-k
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
Aktív témák
-
helkis
addikt
válasz tzsolesz #1438 üzenetére
én sem vagyok profi a témában, de elég hogyha visszanézünk szvsz..
régen is softrender volt, de mivel azt a CPU végezte jó lassú volt, illetve mivel egyre jobban le akarták szimulálni a valóságot, egyre dúrvább programok születtek, amik már nehezen futottak el a központi egységen a töbi feladat mellett, ezért létrejöttek a célhardware-ek, GPU-k, amik levették eme terhet a CPU-ról (vagy meghatározottakat adtak nekik), illetve ezzel párhuzamosan elkezték adott grafikus megjelenítés programozásához, adott hardware létét is társítani: pipe-ok, shadderek, vertexek, amin az adott program a legjobban fut, ezeket nem kell a CPU-nak számolnia, jöttek sorba a cuccok a GPU-ba, de mivel elég sok volt már a független dedikált cucc, ráadásul ezek ugyebár csak akkor kihasználhatóak mikor pont olyan program fut ami tudja, a többi fajta megoldás kihasználatlanul álltak.. elkezdték egyesíteni amit lehet, hogy amire épp a programozó írta a programot aszerint "szerveződnek hadba" az általános egységek (itt tartunk most) de látszik, hogy ennek a vége/jövője az mikor mindent megkötés nélkül a programozó dönt el, ehhez olyan hardvare kell, amin általában jól párhuzamosítható a program, ezzel növelve annak teljesítményét. az intel ezt ragadta meg, mivel most sem GPU-t épít hanem egy grafikára szánt többmagos CPU-t. így végülis oda jutunk, mintha nagyon sok CPU-nk lenne egy gépben, amin miden elfut, amit a programozó megálmodott, itt már ugyanazok a dolgok fognak számítani egy VGA-nál, mint egy CPU-nál, azaz a 1másodpercre jutó adatfeldolgozás mértéke. szigorúan szvsz, ha valamit nem jól írtam javtsátok!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
Aktív témák
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Politika
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- AIO Vízhűtéses NVIDIA RTX 2080 SUPER ?? Igen!! Igazi kuriózum eladó csak itt!! - Beszámítás: OK
- Sapphire RX 5500 XT 8GB - ÚJ - eladó!
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- Keresek Sapphire Radeon RX 6950 XT / RX 6900 XT Toxic Limited Edition