Hirdetés
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BandiHUN
veterán
válasz deniro2 #6176 üzenetére
szerintem inkább arra gondolt,hogy a 24/25 képkocka csak lassú mozgás esetén folyamatos...de aki pl.fps-ezik,annak nem mindegy,hány frémmel megy a gém,ha hirtelen mozgásokkal kell pl.célozni.ott a legjobb,ha a kari is tud annyit,mint a monitor,ráadásul nyiltabb terepen pont a fordulás jelent nagy munkát a karinak,mert nagy a képtartalom változás,sok számitás a nagy látótávolságra mindent kiszámolni,megjeleniteni.
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
brd
nagyúr
válasz deniro2 #6176 üzenetére
Olvasni-, néznivaló. Filmek esetén a 24 FPS azért tűnik folyamatosnak, mert azokon a képeken a mozgás elmosottan látszódik és emiatt a valóságoshoz közelibb a látvány. De aki odafigyel, az látja, hogy még itt is darabos kicsit a mozgás.
The only real valuable thing is intuition.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Cyberpunk 2077
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Politika
- Elektromos autók - motorok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...