Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ati90

    csendes tag

    Sziasztok! Pár hete vettem egy x52je típusú notebookot, és nálam is jelentkezett a random fagyásos hiba.A dobozon lévő MB:k52je ha jól sejtem az alaplap típusa, tehát ilyen van az összes hasonló gépben. Mivel hosszas fórumolvasgatásoknak köszönhetően(angol,magyar fórumokon) sikerül rájönnöm hogy valamit nagyon elsz.... az asus-nál. Az még jobban elvette a kedvemet hogy nem fogják tudni megjavítani, de egy procedúrát szenvedjek végig hogy legyen laptopom vagy pénzvisszafizetés... Ami tovább tetőzi a problémáimat hogy a photo hall-nál vettem ami májusban a hírek szerint bezárta az üzletláncot... Tehát oda nem tudok menni kiverni a palávert, pedig kiráznám belőlük a sz...-t is. Tehát lelkesen kerestem a megoldást de nekem nem jön be a jumperos teljesítménycsökkentéses módszer, és egyéb dolgok, meg a hdd kicserélése, mert azzal meg a garanciám veszne e0,l ami amúgy se ér semmit se :) . A lényeg, hogy ha jól vettem ki, a hdd és az alaplap közötti kommunikáció krepál be hdd igényes műveleteknél. Először is a lapozófájlt kapcsoltam ki hogy ne onnan olvassa az ideiglenesen tárolt adatokat de ez csak próbálkozás volt, aztán valahol olvastam hogy a catalyst nélkül nem jelentkezik a probléma. Igazából nálam ez mintha megoldást hozott volna, mivel 2 napja nem tapasztaltam a hibát pedig sokat ment a gép. Visszakapcsoltam a lapozófájlt is és megy simán a gép. úgy teszteltem, tudom elég béna megoldás, hogy két partíciómon lévő hd videót indítottam el hogy a merevlemez dolgozzon a két adat közötti olvasással. és persze másoltam is közben nagy adatmennyiséget, de nem jelentkezett a fagyás. Remélem ez működik, mert már annyit olvastam utána, hogy tele van a hócipőm az asussal, még ha nem is adtam be szervizbe a gépet. De ha vissza is kapnám a pénzemet az 127ropi lenne mert kedvezményesen vásároltam(168 helyett), tehát hasonló áron most nemigen találnék ilyen teljesítményű gépet :( Vagy kivárok, visszarakom a catalystot és 1 év múlva pénzvisszafizetésért reklamálok és addig hozzágyűjtök és valami újabb fejlesztésű és mindenek előtt megbízhatóbb modellt vagy márkát választok körültekintőbb előzetes fórumolvasgatással egybevéve. Kérem aki tud reagáljon vissza erre mert remélem nem csak nálam működik a dolog. Persze ez se a legjobb megoldás, hiszen ne szoftver kurtítgatással legyen működő a rendszer... Ja és a márkáról és a készséges segítségnyújtásról csak annyit hogy az intel a hibás lapkákkal kiadott sandy bridge-es processzorcsaládjukért érdekes módon tud felelősséget vállalni és visszavonja őket... Az asus elgondolkozhatna hogy egy 2010 év eleji kiadású darab köztudott hibájáról mélyen sunyít... és így veszik meg egy évvel később is az elfogult vásárlók a termékeket. Nem azzal van a bajom hogy elk...tak egy szériát, hanem hogy nem tesznek semmit se az ügy érdekében, csak ködösítenek... Meg lehet néni a facebookos honlapjukat is hogy milyen készségesen válaszolgatnak az ilyen problémákra. A reklámra meg mindig tudnak friss bejegyzésekkel szolgálni. Nem akartam ennyit írni, de ezt kötelességemnek tartottam hogy megosszam veletek a tapasztalataimat. Remélem nem csak megijedt a laptopom, hogy elküldöm az anyavállalatukhoz, és azért javult meg varázsütésre :)

  • ati90

    csendes tag

    válasz kali #12538 üzenetére

    Ezzel teljesen egyetértek. De akkor azoknál, akik panaszkodnak, hogy másodszorra sem sikerült kijavítani a problémát a szervizelést követően, miért nem működik úgy a noti, mint a többi nem hibás széria esetén? Egy kicsit pontosabb diagnosztikát csinálhatnának akkor a szervizesek :/ Ráadásul nem egyedi esetről van szó, amit az asus állandóan hangsúlyoz, hogy márpedig egyedi minden eset... :)

  • ati90

    csendes tag

    Ráadásul ha a gyártási folyamatban utánanéznének, hogy mikori gépeknél jelentkezik a probléma, mert gondolnám hogy eléggé pontos adatok állnak a rendelkezésükre, akkor be tudnák határolni a hibás termékek egyedi azonosítóját. Mert ha mindenkinél, akinek azonos problémája van gondolnám, hogy a gyártási folyamat adott szakaszában fellépett valami bibi, amit nem vettek észre, csak most ütközött ki,pl a zöld, piros gombot nyomogató ember éppen pityókás volt aznap vagy nem tudom, de azt szerintem kis utánajárással ki lehetne szűrni :) Lehet csak én lennék ilyen precíz egy cég üzemeltetésénél, de gondolnám hogy aki ott dolgozik az hozzáértő...

    [ Szerkesztve ]

  • ati90

    csendes tag

    válasz kali #12542 üzenetére

    Akkor végkövetkeztetésként mit ajánlasz? Érdemes egy próbát tenni a szervizzel, hátha beleraknak egy működő, hibátlan alkatrészt, vagy majd a pénzemért reklamáljak később? Ha már ilyen kellemetlen helyzet ért, valami hasznom is legyen már a dolgon :) Azért később, mert egyrészt most szükségem van az egyetemi tanulmányaimhoz a notira, másrészt addigra esetleg gyűjtök még egy keveset hogy egy 2. generációs sandy bridges-eset vegyek. Legalább nem veszítenék a befektetett pénzem értékéből és talán visszanyerné az asus a bizalmamat :D
    És köszönöm az eddigi válaszokat.

Új hozzászólás Aktív témák