Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Ez nem vicc. Már javában zajlik az a koncepció, hogy a programozóikat odaköltöztessék a partnereik mellé. A low-level iránnyal ez biztosít sebességét.
Ez amúgy eddig is így volt csak ma ezek a programozók drivert írnak.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem lesz itt lényeges változás a pénz elosztásában, de azt látni kell, hogy amíg a DX11-hez komoly pénz kellett a driverbe, addig a low-level API-knál erre nincs szükség. A GPU "vezérlésének" a 80%-át nem a gyártó fogja írni, hanem az adott szoftver programozója. Ennek a következménye az lesz, hogy a driverfejlesztés is az eddigi erőforrás töredékét igényli majd. Viszont ezeket a rendszerprogramozókat alkalmazni lehet más területen. Például elküldeni az egyes stúdiókhoz a vezető motorprogramozó mellé, hogy adjon neki a tanácsokat, ami fontos, mert mostantól a motorprogramozótól függ a hardver teljesítménye.
Anyagi szinten tehát nem lesz lényeges változás, csak máshogy kell befektetni ezeknek az alkalmazottaknak a tudását.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A fejlesztők felelőssége megnő ez nem vitás. Nem véletlenül megy el arra az AMD partnerprogramja, hogy a programozóikat odarakják a partnerként szolgáló motorprogramozók mellé. A driver jelentősége nagyrészt megszűnik, mert a motorba épített vezérlés teljesítménye lesz a kulcs. Valószínű egyébként, hogy maga a terméktámogatási ciklus sem fog annyira változni. Azért költöznek a cégek programozói be a stúdiókba, hogy biztosítsák az optimalizálást a régebbi architektúrákra.
Én önmagában a top stúdióknál ezt nem látom gondnak. John Carmack már elment, de a piac "kitermelte" magának az új zseniket: Johan Andersson, Dan Baker, John Kloetzli, Josh Barczak, Kevin Floyer-Lea, Michael Bailey, Emil Persson, stb. Ezekben a programozókban lehet bízni, pláne addig, amíg a cégvezetéstől (EA, SEGA, Firaxis, Avalanche) dől a pénz a fejlesztésre. A gondot a kevésbé tehetős stúdiók jelentik, ahol nem mondom, hogy a szaktudás feltétlenül hiányzik, de a pénz mindenképp szűkös.(#3060) TTomax: A StarSwarm a tervezett feladatát most is ellátja. Megmutatja ma is, hogy a Nitrous képes 100k batcht nagy sebességgel kezelni low-level API-val. Ma is látszik minden gyártónál, hogy mennyit gyorsulnak az új API-kkal a rendszerek, függetlenül attól, hogy mennyire régi kódra épülnek az egyes leképzők. Ha az lenne a célja a tesztnek, hogy konzisztens eredményeket adjon és össze lehessen vele hasonlítani a VGA-kat, akkor nem két AI véletlenszerű csatáját látnád a képernyőn, hanem egy előre felvett jelenet visszajátszását, hogy minden mindig ugyanúgy történjen. Ilyenkor a lefuttatott tesztek eredményei nem 30, hanem 3 százalékos varianciát mutatnának csak.
A DX12 azért került bele a StarSwarmba, mert a Microsoft ezt demózni szeretné, ahogy az NV is. Az AMD a Mantle-t szeretné demózni, és nekik egy másik teszt készül. Ezekkel egyébként semmi gondja nincs az Oxide-nak. Üzletileg is teljesen elfogadható, hogy az MS és az NV elsődlegesen arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy mennyivel jobb a DX12 hatékonysága a DX11-nél, csak az AMD-nek ez már nem elég. Ők már egy éve megmutatták a low-level irány egyik előnyét ebből a szempontból, más előnyökre szeretnének koncentrálni 2015-ben.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Asbee
veterán
Azt se felejtsd el, ők kötik magukat az elveikhez. Inkább maradjunk egy helyben legyen lassabb de ne buta chip. Picit magasabb órajel meg reméljük jobb hűtés, de ugyanúgy fogyaszt és kazán. Erre váltani értelme nem lesz. Bízzunk benne a 390 és X majd tényleg mutat valamit, mert ez eddig kevés.
[ Szerkesztve ]
-
multimonitor halk mukodesre beallitott hazzal
hangra imadom a gepet, de jellemzoen 10-15fokkal a tobbi forumozo folott szoktam lenni. plusz lehet az se tett jot, hogy a Cosmos alapbol is restriktiv, most meg a nyilasok felet beradiatoroztam.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
a furmark 1.8rol beszelek. egyeb kerdes?
hazhutes csendre van hangolva. feltolt ventikkel 73 fokon megallt a kartya Far Cry 4 alatt 5760x1080on 98-99%os terhelessel is, de az ugy hangos. viszont jatek alatt vegig tartotta az 1400+os orajelet, szoval nem igazan voltam abban erdekelt, hogy a hazhutesen barmit allitsak.
meg egyszer: ez igy kb a worst case scenario.
asdxv: furmark / multimonitor, 650-700rpm koruli hazventik.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Xmister
senior tag
-
TTomax
nagyúr
Lehetne de nem nagyon értetted meg a mondanivalóm lényegét....sehol,egy oldalon sem mértek 35%-ot TitanX és a 290X között...se pedig 6%-ot a 980 és a 290X között... nekem ezzel van bajom.
Ez sehol egy teszt oldalon sem sikerült.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-
Yllgrim
őstag
Mert meg nem tudja, de szerintem Armored Warfare-zni akar, es oda mar kell egy picit komolyabb vas
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
#85552128
törölt tag
Ha helyben van minek rendelné ? Én is inkább elmennék érte mintsem egész nap a futárt várjam, ráadásul 1 nappal hamarabb is kézhez kapom.
Amúgy nem olyan ritka, még egy játékmegjelenéskor is szokott ilyen lenni - igen még Magyarországon is...A kép pedig kitűnően reprezentálja, hogy ismét jókora vásárlói hullámról csúszik le az AMD...
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
Az UE4 alapból nem támogatja a multiGPU-t,a gépigényeket elnézve az eddigi UE4 játékoknál szerintem ez hatalmas fail.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#85552128
törölt tag
De mire az lenne addigra már lesz új, versenyképes (?) processzoruk vagyis akkor eljutunk oda, hogy soha nem is volt/lesz alternatíva
Nem véletlenül hagyták a fenébe az egészet pedig egy új chipsettel, 28nm-en azért nem lennének ezek rosszak még ma sem 1 GPU-s Konigokhoz, az APU refresh helyett több értelmét láttam volna egy ilyennek...[ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
Ugyanez nalunk, a csapat tobbsege mar csalados, konzoloznak, csaladoznak ilyenek (en meg nem, megha egy korosztaly) es mar minden hetfon megkerdezik menetrendszeruen mit vettem a gepbe... Igaz mostanaban kezd csak kialakulni az elkepzeles. Engem nem zavar, oket sem, de azert mindig jonnek hozzam hogy mutogassak kepeket, jatekokat...
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
FLATRONW
őstag
Ne is mond, a múltkor beszélgetés közben az egyik ismerősöm megjegyezte, hogy a komolyabb játékhoz már 100 eurót is el kell költeni egy VGA-ra. Hallottam a hangjából, hogy nem nézi az ilyen embereket normálisnak, így inkább csak annyit mondtam, hogy nem olcsó mulatság a PC.
Elmegyógyintézetbe záratott volna, ha megtudja hogy mennyit költök a PC-re és azt, hogy mire is elég egy 100 eurós kártya. -
#85552128
törölt tag
De magukhoz képest az, +60% sávszél a 290X-hez képest és megkapta a DCC-t ami eleve jobban takarékoskodik vele, a 290X is csak minimálisan gyorsult memória tuninggal.
OC vége felé már a legtöbb chip alig gyorsul, még a Maxwellnél is csak elenyésző a különbség mondjuk 1465 és 1506 között.[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
És azt se felejtsük el, hogy mindig ki vannak emelve bizonyos effektek, illetve képalkotási részletek, hogy azok mekkorát gyorsulnak majd a DX12-vel, de összességében érdekes módon nincs vizsgálva a kérdés. Hiába gyorsul valami mondjuk a tízszeresére, ha az a képalkotás folyamatából mindössze 10%-ért felel (időben), akkor a teljes folyamat gyorsulása (ebből eredően) csak 10% körüli lesz...
Tisztára mint a Mante esetében: Abu először bedobta, hogy valami részfolyamat (már nem emlékszem pontosan) 8-10-szer gyorsabb lesz, aztán jött az up to 40 (vagy 45?) %, aztán a gyakorlatban meg kiderült, hogy csak speciális esetekben (pl. gyenge CPU) éri el/közelíti meg ezt az értéket ...
A másik nagy kérdés a terjedés sebessége. Érdekes, hogy míg a Mantle esetében azzal védekeznek a vörös oldal hívei, amikor megemlítésre kerül, hogy viszonylag kevés játékban támogatott az API, hogy több év egy AAA kategóriás játék elkészítése, addig a DX12 esetében valahogy jóval optimistábbnak tűnnek: fél éven belül is játék-hegyeket vízionálnak... Jah, és ne feledjük megemlíteni az új mantrát: Oculus Rift. Még kb. fél év a megjelenéséig (ha jól rémlik, 2016 első negyedévére van ígérve, tehát akár háromnegyed év is lehet belőle). Arra mikor lesznek játékok (negy 1-2 darab, hanem kvázi tömegesen)?!?[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#85552128
törölt tag
Sávszélesség alapján elégnek kéne lennie (+45% shader de ugyanannyi ROP, +60% sávszél, GCN3), de kitudja mi más befolyásolhat még a HBM-nél...
És ugye elvileg ezek csak a "gyenge" DX11-es játékok amelyek alig használnak sávszélt... Ha már itt az limitálja akkor mi lesz a DX12--es AC alatt ?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS, I5-8365U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, garancia
- Féláron! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -50% i7-1250U 16/512 UHD+ Iris Xe
- Apple iPad Mini 6th gen 64 gb wifi + cellular SpaceGrey
- Lenovo ThinkPad P70 Workstation, Mobil munkaállomás, 17" FULL HD IPS, Xeon E3-1505M V5 CPU, 32GB DDR
- Magyar Billentyűzet! Lenovo ThinkPad T430 - i5-G3 I 8GB I 320GB I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen