Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
Kerdes az hogy mennyi parancsot akar egy benchmark vagy jatek lenyomin egyszerre a GPU torkan?
Ezt lehet valahol tudni? Mert ha nem 31-et hanem mondjuk 3000-et, akkor ugye kalap kabat van. -
nagyúr
válasz tibcsi0407 #9649 üzenetére
Igazából bármennyi is lehet - ha előtte sorosan hajtott végre a GPU, és utána ők megerőszakolták a kódot, hogy mindenképpen sorosan hajtson végre nVidia GPU-n, akkor nem kellene nagyon különbségnek lenni...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#Morcosmedve
veterán
Koszi, neked is Malibutomi, mar nem tudom hol irtad a driver rev. listat, de nem gyakori az uj, ez teny.
Itt a videoban egyszer egyik maskor a masik driver jobb, akarhogy is nezem.
A forumos hsz t nem tudom hova tenni. Majd hetvegen lesz 15.8 teszt nalam, ha minden jol megy.[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
nagyúr
Szerintem azért mert túl sok párhuzamos feladatot kapott amit már nem tudott lekezelni elég gyosan (fel akarta pl mindet sorba fűzni, de ugye az több időt vett el a végrehajtástól), vagy olyan sok compute kerül a grafikus "időszeletek közé" a soros átrendezéssel, hogy a grafika túlságosan lassan végzett.
De túl keveset tudunk arról az nVidia driver meg hw tulajdonképpen mit is csinál párhuzamosan kapott feladatoknál.Legalábbis async problémakörben csak ezt tudom elképzelni.
Ideális esetben csak annyi a gond, hogy tényleg a jelenlegi driver csak soros feladatokat vár, és azt utána max belül ők szétdobálják párhuzamos csomagokra végrehajtás előtt (ez ugye jó DX11 és DX12 alatt is). És csak ezt kell úgy átírni hogy mostmár maga a program megtehesse ezt.
Rosszabb esetben az van hogy tényleg hw korlát van, amit spéci módon sorban kell etetni, elég korlátos módon/limitek között és azon belül tud csak párhuzamosítani valamennyire az egész rendszer. Pl egyszere ilyen 31+1-es csomagokat tud csak megenni, és a feladatot ilyen 32-es csomagokban kell sorban adni neki... nem pedig ráengedni mittomén 300-at egyszerre.Majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Yllgrim
őstag
válasz #Morcosmedve #9658 üzenetére
Csak vettel egy Fury X-et
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
h1mpi
nagyúr
És még így is gyorsabb lesz az nV
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 11 999 Ft
-
veterán
válasz Malibutomi #9654 üzenetére
SZVSZ annyi szállal érdemes párhuzamosan etetni a GPU-t, ahány szálon az alatta lévő CPU párhuzamos etetésre képes.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. A Nano is Fiji. Valójában egyik GCN3-as GPU-ban sincs nyolc ACE. Négy ACE van két HWS-sel. Az a lényeg, hogy egy HWS pontosan arra képes, mint két ACE, tehát lehet jelezni 8 ACE-nek vagy 4 ACE-nek és 2 HWS-nek is. A HWS extra képességei, mint a finomszemcsés preempció kezelése vagy a Quality of Services támogatása HSA, illetve LiquidVR alatt használhatók ki. Később ezekre majd lesz a szabványos API-kban is támogatás, hiszen a VR-hez kell a finomszemcsés preempció.
Technikailag csupán a DX12, Vulkan és OpenCL API-kre levetítve teljesen mindegy a blokkdiagramm. A 8 ACE és a 4 ACE+2 HWS is ugyanúgy 8 OOO logikás compute motort ad motoronként 16 parancslistával.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem függ a CPU-magok számától. Maga a multi-engine sem függ össze a többszálú parancskreálással. Aranyszabály erre nincs, de jelenleg egy compute, egy grafikai és egy copy motor az ajánlott, vagy elterjedt. Később a compute motorok száma kettőre nőhet, de csak akkor, ha több regiszter lesz a GPU-kban, vagy a jobb IR-ek alapján (pl.: SPIR-V) ezek allokációja javul. De ma biztos nincs olyan program, ami egynél több compute motort használ.
Azt hiszem, hogy a PS4-es Dreams lesz az első, de az full compute, hiszen signed distance fields ray tracinget használ.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Laja333
őstag
AMD: There is no such thing as full support for DX12 today
Rengeteget számít, mit kommunikál a cég a vásárlók felé. AMD sosem mondta azt, hogy teljesen támogatja a DX12-t. Mindenki benyelte, hogy NV-t kell venni, mert az támogatja, sőt még extra feature level-t is. Aztán kiderül, hogy még az alapok se mennek...
-
nagyúr
-
-Solt-
veterán
Ehhez a finomszemcsés preempcióhoz a játék oldaláról elég a LiquidVR-t támogatni, beépíteni, vagy magának a motornak is támogatnia kell ezt? Régebbi DX9/11 játékoknál lehet ennek előnye, vagy ezekhez az OR szemszögéből szinte mindegy milyen hardvert használunk majd?
www.smart-bus.hu
-
#85552128
törölt tag
válasz Laja333 #9667 üzenetére
Várjuk már meg legalább az első néhány DX12-es játékot az ilyen következtetések előtt.
Nem hiszem, hogy egy alfa játék benchmarkja lenne mérvadó ami köztudottan a fejlesztés első pillanatától a konkurencia hardveréhez lett tervezve. Sőt, nemhogy a játék de maga a motor is (egyébként az eddigi tesztek alapján az AMD-nek sincs miért örülni ha az ő eredményeik már bekapcsolt AC-val ilyenek...)
Majd ha itt lesznek a játékok és nV-n keményen lassulni fog az AMD-hez képest akkor lehet aggódni/örülni kinek mihez lesz kedve.
A szomorú valóság meg az, hogy jelenleg egyik gyártónál sincs olyan kártya a drágább régióban amire azt lehetne mondani, hogy igen, ezt nyugodtan megveheted nem fogod megbánni.[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
Amúgy szerinted ez az Async "botrány" nem pontosan az amit előre megjósoltál pár hónapja? Hogy a Maxwell2 durva async mellett negyedére lassulhat? Ezért én nem is csodálkoztam ezen most.
Szerintem aranyközépúton vagyunk... több cikkből nekem az jön le, hogy teljesen jó az async Maxwell2-őn is, csak nem ennyire extrém módon mint AOTS-ban. Vagy jelenleg az a helyzet, hogy még egy konzol szintű 1 graf 2 compute se megy rajta elméletben? (Csak NV "blöff"-ként?)
Remélem már sercegnek a billentyűk nálatok és készül egy jó kis tudományos magyarázó cikk Ipon már hozott egyet, de csak átvéve.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #9659 üzenetére
Egy időben több ezer feladat fut egy GPU-n. Abban szinte biztos vagyok, hogy nem a 31+1 a probléma a Maxwellnél, mert az Oxide "mérsékeltként" aposztrofálta a saját a-c használatát. De amúgy csak az a biztos, hogy az AOTS csinált valamit, amire a Maxwell + driver kombó nincs felkészülve. A jelenségből én olyan problémára gyanakszom, ami vagy driver oldali hiba, vagy driver oldalon kezelhető - ha az előbbi, akkor vihar a biliben, ha az utóbbi, akkor az lehet komolyabb gondok előfutára is.
Nem volna rossz, ha sayinpety kolléga erre járna, mert ő már programozott ilyesmit, és ha jól rémlik, volt valami szívás náluk is...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Yllgrim
őstag
válasz Ren Hoek #9671 üzenetére
Ezt meg nem sokan tudjak igy megmagyarazni, nagyon keves szereplo tudhat errol konkretat, raadasul nem hiszem hogy sokan ki is akarnanak jonni vele.
Oxide-l az a gond, hogy MS es a ket GPU gyarto is azt mondta, az o tesztjuk lesz a tuti elozetes, aztan ahogy megjelent a teszt, NV elkezdte haritani a dolgot es gondolom Oxide beleallt mereszen ebbe, nem nagyon vannak lekotelezve nekik, AMD meg tudhat valamit, mert ok is kezdenek egyre inkabb beleallni a hirek alapjan.
Hogy mi az igazsan hamarosan kiderul, valami biztos nem stimmel ha ennyien raugrottak a temara.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
TTomax
nagyúr
-
TTomax
nagyúr
válasz #Morcosmedve #9678 üzenetére
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain – GPU-Benchmarks
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz #Morcosmedve #9680 üzenetére
A Fury X avg. teljesítménye a 100%...amúgy meg... [link]
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
wjbhbdux
veterán
válasz #Morcosmedve #9680 üzenetére
a lenti kartyakkal nem mertek semmit, csak ki lehet valasztani mert mas tesztekben van.
/s
-
TTomax
nagyúr
válasz Malibutomi #9682 üzenetére
A 460 gyorsabb mint a 780?Hol látod te ezt?
(#9684) Mr.Jerk
Hát nem én hamisítottam... ki tudja... ám az biztos nVt szereti... nekem 4K-n kimaxolva egy TitanX-el megvolt a 60fps stabilan...(#9685) hpeter10
Ugyan csinálj már róla egy képet,mert a 460 nálam sehol sem gyorsabb mint a 780 se 1080ban se 1440ben, se 4Kban.
(#9687) hpeter10
GTA V az nem nagyon fekszik GCNnek... ami érdekes az nV bérenc Far Cry4 meg igen,csak ilyenkor mindenki amnéziás lesz,pfuj gameworks stb...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#Morcosmedve
veterán
Bocsi a dupláért, de külön akarom kezelni.
Fury X-hez van minimum FPS-t is tartalmazó review?
Újabb driverek-el teszt Win10 alól? De legalább Win8.1, illetve FHD-4k közti?GTA V-ben tényleg ilyen gázos, hogy 10 FPS-el elmarad? az kb. a 980 szintje
© asszongya'hogy
-
nagyúr
31+1 -et én most itt queue limitnek néztem, nem compute motornak... szóval a moderált is ki tudja mennyi... persze lehet jóval kevesebb meg több is.
De tekintve hogy mennyi mindent szélsőségesen paralellizáltak ebben a motorban (amivel amugy semmi gond, hisz ez a cél), könnyen lehet túlvannak a 32 queue-n (összegészében)...És igazából a problémát is abban gondoltam hogy mi van ha ennél többet akarnak rátenni egyszerre és a driver ezt úgy kezeli le hogy felbontja 31/2-es "csomagokra".
És ha nagyon beesik a teljesítmény az azért van, mert pl van egy 32-es csomag (1 graf + 31 compute queue) a második, meg a harmadik meg csak compute (nincs graf), neadjisten egy egy ilyen 32 csomag után még pre-emp is kell ami szintén időkiesés. Aztán kezdődik elölről.Mondjuk AMD-n meg jól megy, elég lehet akár azis ha csak 32-nél több, de 64nél kevesebb, és pl emiatt nem kell (meg amugyse náluk pre-emp), plusz az egészet egyszerre le is tudják kezelni, nem kell pl ketté bontani. Ami ugyan lehet tovább tart mint nVidián egy 32-es "csomag", de a többi "overhead" miatt mégis az AMD jobb összidőben. Ki tudja lehet akár 100%-al is, ami már nevezhető durva beesésnek.
Na mindegy tényleg keveset tudunk, arról is a bench mit akar csinálni és a hw/driver is, hogy működik.
Meg mást nem tudok elképzelni, mert ha a nVidia már rég közölte és dokumentálta hogy a Maxwell 2 tud egyszerre compute és grafikát is, a Maxwell 1 és előtt meg csak egyik vagy másik, akkor önmagában ez nem lehet baj. Tehát mennie kell egyszerre. Inkább csak valami limitáció van máshol rá hogy mennyi az annyi, vagy hogyan kell etetni.
Szerk +, mondjuk ez a BY3D-s otthoni barkács tesztprogi is lehet ezt jelenti, mert minden egyes 32-es csomagnál nőtt az idő... AMD meg egyforma ugye.
Ez kicsit olyan mintha 32-es csomagokra kéne bontania a drivernek a queue-kat.
Aztán persze ugyis tévedhetek, hisz nem értek hozzá ennyire (sem).[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz #Morcosmedve #9687 üzenetére
tpu-t mondanám, mert ők lelkiismeretesen újraméregetik a szomszédos kategória lakóit is, de ők win7 alatt mérnek, ráadásul ssd nélküli a setupjuk.
fhdben az ő méréseik szerint majdnem 20szal is.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
ez van, majd levesznek róla kis tesszellációt, phsyxet, hairworksöt, hbao+t, és jó lesz. unlockolt fpssel gondolom még brutálisabb lenne.
egyébként minden tiszteletem a fejlesztőé, megoldották a 4k-t 3GB (!!!) memóriaigénnyel.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #9688 üzenetére
A queue-kat nem kell csomagokra bontani, ott jönnek be a feladatok, és onnan "viszi el" őket a scheduler. Azt mondjuk nem tudom pontosan, mit jelent fizikailag a 31-es limitáció átlépése (talán csak annyit, hogy vmi contex switch kell, ha több van, talán többet).
Könnyen lehet, hogy az AOTS 1 grafikai és 1-2 compute queue-t használ - többnek csak akkor van értelme, ha valamiért foghíjas mind a gfx, mind az összes compute queue.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Ren Hoek #9673 üzenetére
elvileg ott debütál majd a purehair, ami tressfx+, és async shadert fog használni.
itt találsz róla oktató diát.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
rocket
nagyúr
válasz Malibutomi #9682 üzenetére
Az alap tablazat attekinthetetlen a szazalekokkal
Tablazat tetejen at kell valtani a bal oldali savban "alle einblenden", es akkor normalisan kiirja minden kartyanal a 1080p, 1440p, 2160p eredmenyeket.Az Asus Fury, miert szerepel 1 fps minimum, es 2 fps átlaggal minden felbontásban a tesztben arrol nem irnak semmit, ha nem volt kartyajuk minek van benne? ha valami hiba volt miert nem irjak?
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Ren Hoek
veterán
válasz velizare #9694 üzenetére
Mondjuk ez a hajtéma engem sohasem izgatott. Sem a TressFX, sem a Hairworks egy cseppet sem érdekel, szóval ha emiatt lassulna be, akkor szívfájdalom nélkül kapcsolnám ki.
Részletesebb környezet, A.I., realisztikus sérülések, fizika és rombolhatóság, ez 1000x fontosabb és hasznosabb lenne ezeknél a tupíroknál. Ezeket várnám főleg a DX12-től...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
mert nem volt hiba. egyszerűen azokat a kártyákat még nem mérték le, amikor nézted. most már van, nézz rá újra.
btw a test scenario a sivatagban lovaglás 20 másodpercig, amiről nem mondható el, hogy worst-case scenario lenne.
@Ren Hoek: annyit állítottam, hogy a purehair fogja használni, és nem azt, hogy csak az fogja használni.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
wjbhbdux
veterán
Az epp tegnap emlegetett Physx Flex ma bekerult a killing floor 2be, az ellenfelek szetrobbano testeibol kiszakado beleket szimulaljak vele
/s
-
TTomax
nagyúr
Folyamatosan töltik fel az eredményeket,gondolom valamit be kellett irni,hogy a listára kerüljön mit fognak tesztelni.
Érdekes eredmények születtek föleg 4Kban... ugye alatta összemossa a mezőnyt a 60fps lock...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest