Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
Bocsánat.Elnézést.
Abu nem válaszolta meg a kérdésemet.Jól értem, hogy az OpenGL valójában nem egy API, hanem csak egy API-speficikáció, amire minden hardver gyártónak írnia kell egy implementációt. És az AMD-nek eddig volt valamilyen implelemtációja, de most csinált egy újat, ami elvileg jobb. De csak elvileg.
Merthogy Abu kritikája szerint az OpenGL specifikációja annyira pontatlan, elnagyolt, hogy valójában egy-egy implementáció bemeneti és kimeneti eredménye (mivelhogy épp annak nem kéne számítania, hogy belül mi történik) annyira más, hogy ahhoz egy-egy alkalmazás kénytelen alkalmazkodni és ha az AMD új implementációja másként viselkedik, akkor az eddigi AMD openGL implementációra való optimalizációk az összes alkalmazásban kuka.Jól értem?
A másik kérdésem pedig az volna, hogy tulajdonképpen egy ilyen API-nak nem az lenne a lényege, hogy függetlenítse az alkalmazást a hardvertől és/vagy a hardverhez tartozó drivertől? Vagy ez jelen esetben csak olyan mértékben történik meg, hogy mondjuk az AMD és az Nvidia openGL implementációja is megoldja azt, hogy az alkalmazásnak ne kelljen foglalkoznia azzal, hogy miylen amd vagy milyen nvidia kártya van benne, de a két gyártó openGL implementációja azért annyira eltér egymástól, hogy az alkalmazás attól már ne tudjon elvonatkoztatni, hogy melyik gyártó openGL imlementácójával kommunikál?
Jól értem?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest