Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #57480 üzenetére

    Mivel az AMD régóta egy közös PAL implementáción keresztül támogatja az összes explicit API-t, így elég sok szabad erőforrásuk van másra, például a DX11 fejlesztésére. Ezért nem írnak külön implementációt a DirectX 12, a Vulkan, a Mantle és a Metal API-ra. Mindegyik ugyanazon a PAL rétegen fut. Olcsóbb és hatékonyabb. Ergo ugyanannyi emberrel hatékonyabb munkát tudnak manapság csinálni.

    Az Intel is erre megy a driverrel, mert a Vulkan implementációt már kettévágták platformabsztrakcióra és kliensmodulra, és valószínű, hogy idővel a DX12-nek is erre a platformabsztrakcióra raknak be egy kliensmodult. Ugyanaz a háttere ennek, ami az AMD-nél. Olcsóbb a munka és hatékonyabb.

    Megoldható amúgy az is, hogy minden explicit API különálló implementációt kap, de az drága és nem hatékony.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák