Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -FreaK-

    veterán

    válasz Carlos Padre #41992 üzenetére

    Leginkább a saját érdekükben szerintem. A piaci részesedésük a béka feneke alatt van, ha ezt növelni akarják, akkor nem elég pár %-al jobb ár/teljesítmény mutatót produkálni, azzal nem fognak tömegeket váltásra késztetni, hanem jóval jobbat kell csinálniuk ebből a szempontból.

    De ugyan ezt mondtuk a Vegánál is, persze nem úgy lett, a piaci részesedésük meg nem nőtt egy fikarcnyit sem (pontosan nem néztem utána, csak úgy rémlik).

    [ Szerkesztve ]

  • Petykemano

    veterán

    válasz Carlos Padre #41992 üzenetére

    Szaréhugyé nem kell adni.
    De két oka is van, amiért egy piaci kihívónak olcsóbban kell adnia a termékeit:
    - ha a piaci kihívó egy terméket a piacvezető után léptet be a piacra, akkor ott muszáj árkedvezményt adnia a piacvezetőhöz képest, hiszen a piacvezető terméke adott áron már egy ideje jelen van a piacon. Aki addig azon az áron nem vette meg azt, a piaci kihívó őket tudja megszólítani értelemszerűen alacsonyabb áron.
    - a piacvezetőnek erősebb a brand-értéke. Jellemzően azért piacvezető. A fogyasztóknak van brand-elkötelezettsége. Ez azért a legtöbb esetben nem valamiféle emocionális kötődés, hanem csupán arról van szó a fogyasztók egy jelentékeny része nem objektív adatok alapján tájékozódik, hanem a minőséget igyekszik beazonosítani márkákkal.
    Ebből a szempontból a fogyasztók nagyjából három részre oszthatók:
    1) az objektív adatok, mérések alapján tájékozódók (ők egy kisebbség)
    2) a piaci érték, brandérték, marketing alapján tájékozódok (ők a többség)
    3) brandhez érzelmileg kötődők, fanok (ők is kisebbség)
    Az 1)-ba tartozókat értelemszerűen meggyőzhetik az eredmények. A 3.)-ba tartozókat meg kábé semmi. A 2.) csoportba tartozóknak viszont... nem nevezném brand-kötődésnek, de a brandhez a minőséget, megbízhatóságot kötő elgondolást kellhet árkedvezménnyel legyőzni.

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

  • TTomax

    nagyúr

    válasz Carlos Padre #41992 üzenetére

    Azért,mert így müködik a kapitalista piac,és semmi köze nincs a kettős mércéhez,hagyjuk is ezt mert ez egy hangulatkeltö szó a valósághoz semmi köze.Ha ez nem így lenne akkor az AMD proci fronton most drágábban adna mindent mint az Intel,de mint látjuk ez nem így történik.Ha ott tudják akkor itt miért nem????

    [ Szerkesztve ]

    ★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

Új hozzászólás Aktív témák