Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz lezso6 #41491 üzenetére

    Vajon hogy skálázódik?
    -A dual compute unit valószínűleg nem, tehát nem lesz triple compute unit.
    -Egy prím unithoz tartozhat 5-nél.több DCU? - valószínűleg igen, csak az eddigi GCN-es tapaaztalatok azt mutatják, hogy egy ilyen egységben (shader unit), 10-nél több CU nem volt megfelelően kihasználható. De vajon ez változott?
    - egy SE-ben 2 "shader unit" van. Lehetne több? Azzal valószíneg az ütemező (ace, hws, wgd) terhelődne túl. (Felfételezvén, hogy az ütemezés a shader enginek számával skálázódik, különben semmi értelme nincs annak, hogy egy shader engineben 2 shader unit van)
    - 2.SE-nél lehet több?

    Nekem úgy tűnik ez az architektúra.legalja. nem.mondanám még tahitinek se, mert ott ugyan csak két se volt, de tele volt tömve cuval.
    Ha minden szinten skálázható, akkor
    4x4x8x2 CU érhető el. Itt persze már minden szinten szűk keresztmetszetek léphetnek fel.
    Ez persze csak feltételezés részemről. De ha így van, akkor tényleg navi=scalability

    Már csak az a kérdés, hogy ebből a 2×2×5(×2) felépítésből hogy tiltanak le 4CU-t? (Ami 2 DCU)

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Új hozzászólás Aktív témák