Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Drizzt #30407 üzenetére

    Túl sokat nem kéne átírni bennük, csak a megfelelő adattípusokat float32-ről 16-ra.
    A shader kicserélések amúgy már lassan évtizedes dolgok, generációk óta belenyúlkál mindkét gyártó, és lecseréli a játékok shadereit a saját vasukon gyorsabban futó kódokra. Nem kellene dollármilliókat beleölni, hogy az a néhány régebbi, de nagyon erőforrás igényes játékra jöjjön optimalizálás, főleg, hogy a tapasztalat is adott az ilyesmiben.
    Ami az elenyésző részt illeti, én nem lennék ebben olyan biztos... Az összes szín és árnyék kb. ebbe a kategóriába tartozik. Inkább csak az lehet a időigényesebb tesztelni, melyiknek van látható minőségromlása, melyiknek nem. Az árnyékok számítása pl. szvsz azonnal átírható lenne észrevehető minőségromlás nélkül.

Új hozzászólás Aktív témák