- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
PROHARDVER!
AMD Radeon™ HD 7950 / 7970 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Whit3Rav3n #27458 üzenetére
Érdekes, mert mikroszaggatást csak a Metro-ban tapasztaltam. A PS2 szimplán játszhatatlanság határán volt 45-70FPS-el, azt nem neveznén mikrolaggnak. Ellenben a Tomb Raider praktikusan lagmentes volt, viszont mintha gumikötélen mozgattam volna a kisasszonyt.
Szóval nálam 3-ból 3 játéknál nem vált be, ami nem túl jó arány. Én nem hiszem, hogy a különböző sebességű kártyák miatt lett volna, a 7970 szépen bevárta mindig az 50-est, látszott a terheltségén.
És az FPS se volt kevés TR-ben: [link]
Ja, és V-sync OFF. Lehet, ON-on picit jobb lett volna, de nekem az nem opció, hacsak nem tartja a játék beton stabilan a 60+ FPS-t, ami azért nálam nem sűrű. -
HSM
félisten
válasz ricshard444 #28968 üzenetére
Sokmindenen múlik ez amúgy. Nyilván sokat számít a használt monitor (nekem 1ms az input lagja, de pl van, aminek közel 20ms!), nem mindegy, milyen egered van, nekem 2ms 500hz-en, ezek is mind számítanak! No, meg az egyéni érzékenység is sokat dob a latba, én FPS-rajongóként nagyon észreveszem, ha valami egy picit is nem azonnali. Aki ezekre nem háklis, annak tökéletes a CF.
(#28969) Whit3Rav3n: Egyetlen monitor egyetlen bemenete volt rákötve DVI-al, IGP letiltva, az oprendszer win7 64bit. A CCC-ben ellenőriztem, engedélyezve volt a frame pacing, gondolom, ha valamiért nem lett volna jó, akkor ott vonyított volna, vagy ki lett volna szürkítve.
Érdekes, hogy az ellenkezőjét tapasztaltad, te milyen játékokban tapasztaltad ezt? Én ugye csak az említett 3-ban néztem meg alaposabban.
(#28970) DroiDMester: A 3570K 3,6Ghz-en ment, a 16GB ramom 1600@CL9-ben. Tomb Raiderben biztosan nem volt CPU-limit, ahol néztem, ugyanis a 7950 fix 99%-on ment, míg a 7970 88-91%-on, tehát teljesen ki voltak hajtva, a proci kihasználtsága se olyan volt, ami CPU-limitre engedett volna következtetni, és az FPS is közel a duplája volt a 7950-esének, szóval a CPU-limitet itt kizárnám. A Metro-ban így beállítva a tesztelt részen vegyes limitem volt, de inkább a GPU volt a szűk, mégis az a játék ment a legjobban. A PS2 masszívan CPU-limites volt egy GPU-val is, direkt azért került be a tesztre, hogy viselkedik a CF CPU limit esetén, és hát érdemes volt ránézni, mert szörnyen rosszul.
Nem hiszem, hogy az a 4700Mhz-es tuning, ami éppen plussz 30%, drasztikusan változtatott volna a sebességen. Ha alapon édeskevés, akkor az édeskevés 1,3X-osa is édeskevés marad....
(#28972) haddent: Pontosan. A Tomb Raider vajsimán ment, csak éppen ugyanazzal a gumikötél effektussal, mintha egy GPU-val bő 30 FPS lett volna, mikor 60 körül volt. Az új driverrel a metrobol viszont eltűntek a pici szaggatások, amik korábban voltak, és ott nem volt ennyire gumikötél effekt, ott egészen szépen teljesített a CF, pedig az is 50-70FPS volt, azzal a teljesítménnyel már megbékéltem volna.
-
HSM
félisten
válasz Whit3Rav3n #29002 üzenetére
Ja, értem. A single kártyán az FPS-t úgy oldottam meg a TR-ben, hogy a CF szintjén legyen, hogy kapcsolgattam az élsimítást és az árnyékok minőségét. Az ugye csak a kártyákat terheli jobban/kevésbé, nem szól bele a motor dolgaiba.
De a TR-ben üvöltött a difi azonos beállításon is, hogy 60fps-en is épp annyit késett a megjelnítés, mint egy karival 30-on, ugyanazon beállításon, elsőzör nem is értettem, mi van, mikor teszteltem. Ellenben kicsit butítva az élsimításon egyből a single 60fps olyan jó lett, mint amilyennek lennie kell 60fps-nél egy játéknak.
Viszont kipróbáltam, nem-e hat ez máshogy és nem, gyakorlatilag elfelezve az órajeleket 500/725-ön egy karival a butított beállítás is épp 30fps, és épp olyan gumikötél effektus, mint CF-el a 60FPS, vagy egy karival magasabb képminőséggel, rendes órajelekkel a 30FPS.Az természetesen sokkal jobb CF-el, hogy itt a 30FPS késleltetéséhez viszont az ember vajsima animációt kap Tomb Raiderben, tehát az szebb, nem olyan darabos az egész, mint egy karival a 30FPS, de nem mondhatni teljes értékű 30FPS-nek, mert ebben a játékban ez így számomra élvezhetetlen a 30fps-nek megfelelő lag-al...
-
HSM
félisten
válasz Gerisz #32792 üzenetére
Pontosan. Emlékszem, nekem a CF egy képkockányi extra lagja 30-50FPS között (20-25ms) mellett már nagyon rossz volt több játék is, alig tudtam célozni, tiszta gumikötél effekt volt. Persze, nyilván az is benne volt, hogy mihez szoktam hozzá.
(#32793) Motion_Blur: Az is jó. Én 104-edik lettem.
-
HSM
félisten
Nálam épp az input lag tette felejtőssé a CF-et. 60FPS-el olyan volt a Tomb Raider, mintha gumikötéllel rángatnám az egeret meg a kisasszonyt, ugyanez egy GPU-val nem volt.
60hz monitoron a 120fps-es max is szépen segít, 120FPS-el kirakja a fél képet, majd a másik fele már 8ms-el későbbi pillanatból lesz. De akkor eléggé ott fog figyelni a képtörés.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest