Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz mexel #36011 üzenetére

    Hát nem egészen ilyen szép egyszerű a világ. :) A windóz feladatütemező folyamatosan váltja a szálhoz tartozó magot, így hamis (vagy inkább megtévesztő) adatot mutat, amit monitorozol. És akkor a HT mérhetetlenségéről nem is beszéltem. :DD Olyan rejtett "procilimiteket" tud okozni, hogy csak úgy füstöl.
    Mindegy, én leírtam, hogy tudod csekkolni, a többi rajtad áll. Próbáltam csinálni egy ingame képet Planetside2-ből, csak valamiért nem tudta lementeni se a Steam, se az Afterburner, de a lényeg, hogy a játékkal monitorozni lehet, a proci vagy a VGA a limit, és igencsak gyakran előfordult, hogy azt láttam az OSD-n, hogy "Max Thread Usage: ~70%" mellette "Total CPU-usage:60%" és mellette a VGA ilyen ~60%-on teker, ami már masszív CPU-limit, és a játék motorja is CPU-limitet ír. Körübelül a ma esti egyórás játékom 60-70%-át jellemezte ez az állapot, 100% max thread usage-ot direkt figyeltem, sosem volt, 70-80% köztött maradt mindig, mikor néztem, a HWiNFO is 97%-ot jegyzett maximumnak a szinte végig masszívan CPU-limites játékomnak:

    Kattintásra nagyítódik, és az oszlopok: pillanatnyi érték, minimum, maximum, átlag. A játék elején indítottam, és a végén a kép. Annyiból csalóka picit, hogy a valóságnál kicsit kisebb az átlag azért, mert közben lehetett 3-4 perc netezés az egyórás játékban.
    Tehát nyoma sincs már a régi szép procilimites ábrának, ahol szépen lehetett látni ahogy a proci 99%-on teker végig....
    Csak okulásként. ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák