Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Prof

    addikt

    válasz lowzor #10482 üzenetére

    Akkor talán nézd meg a tesztet ami bizonyítja, hogy bizony elég. Van benne minden Metrotól BF3-ig.

    2012-őt írunk, dinamikus memóriakezelés pont azért van, hogy ne kelljen sok VRAM.

    A video driver hagyja az alkalmazást tölteni a rendelkezésre álló szabad ram-ot az egy dolog, az nem azt jelenti annyi kell az adott programnak a zökkenőmentes futáshoz, hanem azt hoyg a driver jól van megírva:
    kihasználja a rendelkezésre álló erőforrásokat, ami egy 2GB-os kártyánál azt jelenti hogy azt látod megeszik 1.5GB VRAM-ot.
    De attól még a dinamikus memóriakezelésnek köszönhetően ugyanolyan fps-el fog futni 1 GB-os karin is, egészen addig a pontig amíg már a dinamikusan mozgatott adatmennyiség olyan méretet nem ér el, ami már fps csökkenéshez vezet.

    A 2560x1600 az 2-szer annyi pixel, mint a Fullhd, oda már tényleg nem elég az 1GB, pláne sokszoros AA-val.
    Full HD 8xAA-val és abszolút ultra beállításokon nagyon kevés játék van, ami jelentősen érezhető fps csökkenést produkál.
    Más kérdés hogy fullhd-ban 4xaa és 8xaa között nem nagyon látod különbséget már a grafikán.

Új hozzászólás Aktív témák