- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#88750080
törölt tag
Honnan lehet tudni, hogy dxvk-t használnak natív driver gyanánt?
Nekem ez csak valami vágyvezérelt találgatásnak tűnik, a cikkben is van egy mondat:They say the way it works will be transparent to the end user, so they likely just have a list of games where the driver switches between DXVK or their own work.
A fickó egy szóval nem mondja, hogy dxvk és a sajátjuk között váltogatnak. Azt mondja, hogy a natív driverük és az emulation layer között választanak, de itt az emu layer a MS D3D9on12-jét jelenti, amin eddig is futott.
A Dxvk-t amúgy sem lehetne oda beintegrálni, mert a D3D9 frontendjét mint kódot (d3d9.dll) a MS adja, a backend maga a driver (a D3D9on12 is az), aminek az interfésze biztosan nem egyezik a dxvk backendjéével. Amúgy is teljesen logikátlan lenne, hogy a D3D9 shadereket dxvk-s kóddal SPIR-V-re konvertálják, aztán arról tovább a natív gpu-ra. Nyilván egyből a natívra megy a transzláció, ezzel is csökken a kód bonyolultsága és a microlagek időtartama. Az egyes videómemóriaformátumokról meg mappelésről, amit a modern API-k nem támogatnak, már ne is beszéljünk.Esetleg szálak közötti kommunikáció meg mondjuk dynamic bufferekhez való memóriaallokáció tekintetében lehetne valamit is dxvk-ból csenni, de ezzel ki is merült a dolog.
Vicces, hogy csak azért, mert a xar D3D9on12-höz képest egy natív implementáció sokkal gyorsabban fut, a linuxosok máris azt hiszik, hogy ők fújták oda is a passzátszelet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingatlanos topic!
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs