Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • beach head

    senior tag

    válasz Rusher #19985 üzenetére

    hát ne haragudj kérlek de, h egy hivatalos szervizbe, pláne külföldön, ne legyen alkatrész az nonszensz, azért ez nem egy vacak mobil amiért kapsz cserébe egyet amivel igaz csak telefonálni lehet de azért van csere készülék míg a tiéd javítják..( arról nem is szólva h a nyitómechanizmust nekem kellett megragasztani mert szétbarmolták). Főleg ha olyan nagy nevű és piacvezető cégről van szó mint mondod. Nem tudom pontosan itthon hány cégnek van saját szervize, most nem ilyen kijelölt szervizre gondolok hanem hivatalosra, mert a kijelöltek biztos nem tartanak raktáron minden kiadott és kifutó szériához tartóz alkatrészt,hanem úgy rendelik ők is. de a sanyar magyar valóságot ne vegyük alapul, mert az nem érdemes, csak annyi előnye van, hogy nem telik napokba mire megérkezik a szervizbe a cucc.

    amint mondtam már biztos vannak minden gyártónak jó meg rosszabb minőségű szériái, plusz csak a márkát adják a géphez meg a burkolatot (bár lehet azt sem) meg összeszerelik, a monitor, cpu, videochip stb azt mind beszállítóktól veszik. én csak azt mondom, hogy az a gyártó amelyik nem csak egy év garit ad alapból a termékeihez, hanem esetleg 2-3 évet, az talán jobban "bízik" az általa összeszerelt cuccokban, pedig azokban is csak intel amd radeon gforce van beszerlve. és azért van akinek számít vásárláskor, hogy nem kell még x ezer forintot pluszba garibővítésre adnia. szóval érted hogy gőzgép de mi hajtja? :DD

    tanácsadásról meg annyit hogy az csak gyakorlat szerzés után érdemes adni, nem pedig előtte, úgyhogy azt kéne inkább nézni, hogy mikor adták ki az első laptopokat, de a franc se keresgeti :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák