Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Graphics

    Jómunkásember

    Üdv Mindenkinek!

    Edigital / Royal futár

    Sajnos saját bőrömön kellett megtapasztalni egy bolt borzasztó hozzáállását, amivel évek óta elégedett voltam...

    Hibás, törött terméket küldtek, amit a futárnak nem tudtam jelezni, mivel a csomagot nem én vettem át. A dobozon nem látszódott egyértelműen sérül jele, de alaposan körbenézve már gyanús volt.

    Kibontás után láttuk meg, hogy a BF akcióban rendelt mikrohullámú totálkárosra van törve, a hungarocellen átnyomva az oldala behorpadva.

    Természetesen egyből fotóztam, és másnap a közeli üzletbe visszavittem a terméket, hogy így kaptam.

    Ők azt ígérték, hogy elküldik a szervizbe ( szerintem ez meg sem történt, arra utalok mindjárt, hogy miért ).

    3 nap múlva jött az email, hogy a termék a szállítás után sérült meg ( ergo én okoztam a kárt... Persze, mikrot akartam, és összeverem.. )

    Ügyfélszolgálat, 10 perc tam-tam után kapcsoltak, és beszéltem az ügyintézővel, aki arra kért, hogy küldjem már el a termék fényképét, hogy milyen sérülésről van szó...

    Na itt jegyzem meg, hogy miért is gyanítom, hogy nem is járt a termék sehol ,hisz náluk van a termék, miért kéne nekem fotót küldeni...

    A hölgy azt mondta, hogy pár percen belül kapok egy e-mailt, amire küldjem tehát el a sérülés tényét.

    Megtettem, írtam nekik, hogy azon futárcéggel is vegyék fel a kapcsolatot, mert valahol egy hasonlóan sérült termék lehet...

    A következő e-mail talán múlt hét pénteken érkezett, miszerint nem cserélik a terméket, fáradjak be érte a boltba, ott átvehetem a sérült, balesetveszélyes terméket...

    Ahogy kutattam a neten, kiderült, egyre több a panaszos ügyfél, akiknél eljátsszák ezt... Volt, aki hibás kijelzős laptopot kapott, külsérelmi nyom nélkül, és nem hajlandóak cserélni.

    Gondoltam arra is, hogy elállok a vásárlástól, kijön érte a futár, vigye el, aztán majd játsszák le egymás között.... Veszteni valóm már nincs, mikrom nem lesz, csak ha veszek egy vadiújat máshol természetesen....

    14 napba még benne leszek, úgyhogy ma elmegyek, és utána kezdeményezem a vásárlástól való elállást.

    Ezt sikerült összehoznia ennek a remek cégnek. Hogy ki hibázott? Természetesen én, hogy nem személyesen vettem át, a futár nem hívott, nem keresett, ettől függetlenül az edigital hozzáállása is gerinctelen, mivel én nem tudom, hogy ez a termék a lánc melyik részén sérült meg.... És így ők sem...

    A terméket vagy elviszem javításra, esetlegesen a Gorenjével felveszem a kapcsolatot, hátha tudnának ilyen külső borítást... Habár a panel is sérülhetett...

    Hozzáteszem, megfelelő hozzáállással ez a poszt meg sem született volna... Ami összehozta az az ügyfélszolgálat, az üzletvezető félig nyers kommunikációja... Ha cserélték volna, szó nélkül, akkor elkönyvelem magamban, hogy előfordul, de korrekten jártak el...

    Helyette folyamatos akadozás, egyértelmű hárítás... Ennél még egy kínai is korrektebb, ha egy 200 Ft-os led izzó nem megfelelő színben érkezett meg.

    [ Szerkesztve ]

    -

Új hozzászólás Aktív témák