Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dioka7

    senior tag

    2018.12.12-én rendeltem egy hűtőszekrényt az edigitaltól. Ezt 2018.12.19-én 16:20-kor ki is szállították. Kérdeztem a szállítókat, azt mondták, hogy 2-3 órán át nem lehet beüzemelni. Én 23:00-ig vártam vele (biztos, ami biztos), majd bedugtam és....és nem történt semmi. A készülék nem indul el. Áram van benne, belül világít, a hőfokszabályzót viszont akárhogy állítom, a készülék nem kapcsol be. Nem indul el a kompresszor. Lévén, hogy villamosgép szerelő a szakmám, és a hűtőgépgyárban dolgoztam pár évet, annyira értek hozzá, hogy egyértelműen kijelenthetem, hogy rossz. Természetesen nem szedtem szét, nem nyúltam hozzá, hogy nehogy emiatt ne tudjak a garanciális jogommal élni (amit +3 (összesen 5) évre megvásároltam). Ezután 2018.12.20-án elmentem a hozzám legközelebb eső edigitalba, hogy hátha tudnak segíteni, ahol kaptam egy e-mail címet. Na ez aztán a segítség....Írtam nekik és miután nem válaszoltak semmit, így 12.29-én ismét bementem, ahol az illetékes kolléga telefonálgatott kicsit az ügyemben, majd közölte, hogy a 2 ünnep közt nem dolgozik a panasziroda, ezért legyek türelemmel, január első hetében biztosan rendeződni fog a dolog.
    2019.01.04-én ismét bementem, mert senki meg nem keresett. Ekkor ismét telefonált, majd közölék vele a telefonba, hogy a 12.20-án küldött levelem "nem találják", és hogy gyorsabb lenne a garanciafutárt egyből felhívni. A pultos manó, próbálta hívni, de folyamatosan foglalt a Candy vonala, nem lehet őket felhívni. Ekkor írt egy emailt, amelyben leírta a tényeket és elküldte nekem és a candy-nek is. Ezután újra a várakozás következett, 01.08-tól már én is hívogattam, de folyamatosan foglalt, valamint az edigital is elérhetetlen. 01.09-én írtam egy újabb emailt, amire azóta sincs válasz. 01.10-én újra bementem. Ekkor ígéretet kaptam, hogy küldenek egy olyan számot, ami elérhető biztosan. Na azóta is küldik..... De a régit próbálgattam és nagy nehezen sikerült elérnem a szervízt. 01.14-én kijött egy szerelő és megállapította, hogy a hőfokszabályzó nem működik. "A kínai ipar remeke". Miután elment a szerelő, beültem a kocsiba és elmentem az edigitalba ismét, ekkor már ötödjére, minden papírral. A boltvezető volt épp a pultban, de azt mondta, hogy csak annyit tud tenni, hogy ír egy emailt, és várunk rá vlaszt. Természetesen arra a címre, amire eddig is írogattam, és semmi válasz nem jött sosem. Tehát most ott vagyok, hogy van egy hűtőm, ami nem jó (sosem volt jó) és van egy papírom a rossz hűtőmről. És az edigital mindezt telibe sz@rja. Nem lehet senkivel beszélni, nem lehet semmit intézni, hogy kicseréljék. A boltban emailt írogatnak, az emailekre nem válaszolnak. A telefonban "megemelkedett várakozási idő" van, de 30 perc után sem veszi fel senki. Azért nem küldtem vissza 14 napon belül, mert 15k-val olcsóbb volt, mint bárhol, máshol és nekem kell egy hűtő. Lehetőéeg olyan, ami működik is. Persze amennyi kaját azóta kidobtam, már megérte volna drágábban is, csak működne. Ha valaki tud egy edigitalos elérhetőséget (bármilyet), ahol lehet egy emberrel érdemben beszélni, azt nagyon megköszönném!

Új hozzászólás Aktív témák