- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsloti
senior tag
Sziasztok!
S60 vásárlását tervezem. A kiszemelt példány belterén vannak cserélendő elemek. A két első ajtón a vezérlők körüli műanyag elem, a váltó mögötti rollós doboz rollója és a kerete. Ezeket honnan tudom beszerezni?
Nem a navis változat. A központi kijelzőt lehet cserélni valamilyen androidos cuccra?
Ami jobban aggaszt az a jobb első ajtó központi zárja. Nem mindig zár vagy nyit. Azzal mit lehet kezdeni?
Köszönöm.Xiaomi max SPEmall kuponok https://goo.gl/P3v6B0 Hardverapro csoport: https://goo.gl/EPnfc1
-
FeRRaR1
őstag
válasz zsloti #13303 üzenetére
Angol ebayen sok alkatrész van hozzá, minden cserélhető amit írtál. A központi zár az ajtóba cserés, vagy a kábelben van törés / rövidzár. Nagy az androidos kínálat, vannak komolyak is. Viszont mást kell kérdezned mivel én nem vettem ilyet a néha S60 / V70-embe, de sok embernek láttam hogy van.
Wiz Khalifa
Nekem volt T5 meg i5 is. Szépen szól az 5 henger, sőt a legtöbb 6 hengeresnél is szebben szerintem. Persze kérdés hogy mit szeretnél pontosan meg hogyan nyúlsz bele.[ Szerkesztve ]
-
puhoska76
tag
Megint megszívatott a szekér ottmaradt a bolt elött "vásárolni" Nyüves kormányzár nem nyílik ki. Villanyász természetesen sehol aki kijönne megnézni....Azokat a kúpos csavarokat hogy a fenébe lehet leszedni (v50) Nem volt még autó amit ott kellet hagynom pedig volt pár olasz taliga. De valszeg ez lesz a vég és elköszönök a márkától véglegesen.....
-
nesa
veterán
válasz puhoska76 #13305 üzenetére
Itt a megoldás, https://www.youtube.com/watch?v=6oC6ELsmv20 nem villanyász kell neked, pláne olyan aki nem ért hozzá.
Gondolom vettél egy autót 700.000 km-el amit igazoltak neked hogy csak 183 van benne.... és most ez van.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz puhoska76 #13305 üzenetére
Le kell fúrni őket, vagy ilyen mini pörgő fűrésszel bele vágni egy csíkot hogy lapos csavarhúzóval tekerhető legyen.
Egy javaslat és ezzel senkit nem akarok megbántani.
A V50 és S40 ford alapú túlságosan. Nekem nincsenek jó emlékeim a V50-ről, pedig előtte sokkal régebbi 2001-es V70 volt, de az 100x jobb! Igazi Volvo. Szerintem ha jót akarsz akkor S60 - V70 - S80 - XC90.
Wiz Khalifa
Kipu + ecu lenne a legjobb (ha szívó akkor ECU-t nem erőltetném feltétlen).
Én a Profusion exhaust-hoz vittem annak idején. Heathrow mellett vannak. Megnézték a kocsit, elmondtam hogy mit akarok pontosan. 30% sportosabb, hangosabb, mélyebb V8 érzet. Illetve amit nem akarok, hogy használhatatlan legyen hosszú úton meg búgjon. Ezt kértem, ezt kaptam, hibátlanul.
Neked ennél több kell mert alapból az 5 hengeresek eléggé le vannak tompítva. Megmutatod, elmondod mit szeretnél, és azt fogod kapni. Illetve nem akartam eltérni a gyári kinézettől, ezért hasonló végeket választottam.
Cat back, rozsdamentes rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
-
Atomgeszi
veterán
Tudja valaki, hogy ez a kartergáz hűtés cső mire való, és mi van, ha nincs a rendszerbe?
Németből találtam csak kompletten rendelni, mindennel együtt adják.
[link][ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
Atomgeszi
veterán
válasz molnarpeter #13313 üzenetére
Igen. Hűtőfolyadék volt.
Kilyukadt és 100km-ként már 1 litereket töltöttem utána.
Szervizben végül bekötötték direktbe, kihagyva ezt az alkatrészt. De mondom azért jobb, ha utána nézek, hogy van-e jelentősége. De itthon nincs akkor.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz FeRRaR1 #13308 üzenetére
Én Swindonba vagyok így az messze van. Viszont van Newbury-ban a Tec-Exhaust is pl.
Milyen áron volt neked ha szabad tudni?
Egyébként nálam holnap konkrétan a hátsó dob kerül le. Elég viharvert stb.. így mondtam az ismimnek hogy cseréljük le sima csőre. Egy tesztre. Megnézem úgy mit változik a hang stb... Ha tetszik akkor marad az csak saválló kivitelben majd, ha nem tetszik akkor valami más dob kerül rá majd.
Aztán majd meglátjuk mi változik még. Amúgy szívó 2.4i 170 lovas a kocsim így max egy motor optimalizációt fog kapni.
Smoke some weed nigga!
-
FeRRaR1
őstag
válasz Wiz Khalifa #13316 üzenetére
Persze, próbáljátok ki, az a leg olcsóbb "hang tuning". Remélem bejön és akkor nincs több kiadás rá.
Az ameriaki Magnaflow termékeit árulják és gyártják le EU-ra. Elmagyarázták hogy az amcsi stainless steel-en lesz felületi rozsda mert nem magas minőségű. Amit ők használnak, már elfelejtettem milyen grade, az a legjobb még csak kis felületi foltokban se lesz semmilyen korrózió. Na egy egy teljes cat back rendszer ami majdnem az első bölcsőig megy volt 1200 számlásan. Ebben ugye benne van hogy dupla a kivezetés, választottunk dobot, véget, legjobb minőségű acél, és élettartam garancia. Nem volt olcsó, de a jobb helyek közül válogattam.
zsloti
Sok ebayes szerintem küld oda is. Be lehet csak idő igényesebb és utána járósabb M.o.-n. Ezt alkatrésze válogatja. A legtöbb az ugyan az, de van ami különbözik jobb és bal kormányosnál.
Nézz utána neten hogy kompatibilis e a kiszemelt darab.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz FeRRaR1 #13317 üzenetére
Igazából az nem drága ha azt vesszük hogy minőségi, kézzel készített, pontosan a kocsidhoz.
Mert csak egy sport hátsó dob a T5 C70-re 500 font körül van. Egy sport kati 300 font és csak az. Szóval fullosan legyártva nem drága az.
Na majd holnap kiderül hogy majd merre fog menni az agymenésem.
Smoke some weed nigga!
-
Krisztián980
csendes tag
sziasztok, találtam hahun egy nagyon szép Saab 9-3 2.0 TS Areot. Kérdésem, hogy mennyire fentarthatók ezek a típusok manapság? Az alkatrész ellátottság milyen? Fenntartási költségben milyen márkához vagy típushoz tudnátok a leginkább hasonlítani?
Előre is köszönöm a válaszaitokatKrisztián
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Krisztián980 #13319 üzenetére
A kérdéseidre a választ indirekt módon fentebb találod, az én kérdésemre reagálták...
A 9-5 irányába mennék a helyedben, no offense de ha ez felmerult akkor neked semennyire se ajánlott a Saab. Inkább egy jó volvo"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Fody75
friss újonc
Sziasztok! Valaki tud Győr környékén szakit aki Volvo hibakódot tud kiolvasni? Az alany egy 2006-os 2,4 D5. Feljött a sürgős szevíz lámpa, lekorlátozta a motor teljesítményt, és a koromszűrő tele-t is kiírta, de az elmúlt. Nem tudom van-e közük egymáshoz, gyanítom, de nyilván ki kell olvasni.
-
FeRRaR1
őstag
[link] Hétvégi kocsimosás?
-
FeRRaR1
őstag
[link] Gondolkozok hogy veszek egy XC60-at az olcsóbbak közül átmeneti autónak 6-9 hónapra amég megjön az új. (Lehet hogy hosszabbra, ennyi minimum). Nem igazán érdekel milyen motor, milyen váltó. Ez viszont egész szépnek tűnik, 5 hengeres, jól felszerelt viszonylag. Vélemények?
-
FeRRaR1
őstag
válasz Wiz Khalifa #13324 üzenetére
Igen, úgy tudom hogy ez még az 5 hengeres igazi Volvo motoros. (Ez csak az egyik legolcsóbb ami tetszik XC60, nem tudom ez lesz e majd)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #13324 üzenetére
1984 köbcentivel létezett rövid lökettel, 2.4 alapokon. Nem mindegyik típus kapta meg, sokba a PSA 1997 ccm négyhengeres DW10 került, még a Geely előtti időkre értve.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #13327 üzenetére
Ránézek majd, még XC70 és V70 van a kalapban XC60 mellett.
-
scott_free
senior tag
Sziasztok,
2-2,5 millió körül lehet/érdemes dízel Volvót nézni? (Belgiumból tudnám behozni.)
Köszi!
-
FeRRaR1
őstag
válasz scott_free #13332 üzenetére
Most nagyon felcseszte az agyamat az E class kínálat. Ezért elmegyek ezt megnézni még ma: [link] Vélemények? R design kiadás, panoráma tető, nagy hifi, körbe radar, kamera, sávtartó, radaros tempomat, sport ülések, cratus felni, minden ami kell. Lop, csal, felpofozza a gyereket. Cserébe fehér ami nem szokott tetszeni de itt igen. Erre költenem se kell csak egy alapos takarítás + ápolás. 12K akkor de ez egy különlegesen egyedi és nagyon felszerelt példány.
scott_free
Nem vagyok tisztában a Belga árakkal, de ha találsz valami szépet és jól felszereltet, jó elő élettel akkor mindenképp.
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #13339 üzenetére
A DW10 (volvo v50 2.0D) az átalakult v70 D5252T (2.5 TDI AEL) -re
A DW12 Lancia ezt nagyon sajnálom az über luxus, meg lecserélődött DW8-ra ami valójában egy XUD9 pug partner husky 2004 ez ugyan egy melós autó jellegű valami de napi mászkálósnak pont megteszi, és szög egyszerű olcsó az alkatrész..
Én úgy tudom csak az első szériás 8szelepes 2.0HDI lehet adagolósra állítani abban olyan a porlasztó ami könnyen átépíthető, de lehet én tudom rosszul.
V70 a Tara kanyonba
+1 poén kedvéért, de tök véletlen a 2db New Yorki rendszám.
Ezt meg hogy van eleje is.
#13338) FeRRaR1
A d4 mit jelent milyen erős?[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz FeRRaR1 #13341 üzenetére
Nekem is kellene valamit módosítani a volvon mert Magyarországon tök jó a kocsi, de valódi kemény terepen kegyetlenül elvérzik, kéne még legalább 150 ló vagy inkább 200, mert alapból ez soványnak bizonyult.
Leghülyébb helyen találkoztam svédekkel jobban örültek az én kocsimnak mint a sajátjuknak, azok s70 T5 el próbálkoztak de az is sovány.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #13343 üzenetére
Szerintem 205 felett igen, de a rica tuning átírta D4-re a gyári D5-öt.
Viszont stage 1 lesz + egr delete. Akkor az 235hp + 500nm. Azzal már be lehet állni a lidl parkolóba azért.
[link] Ezt be is rendeltem
nesa
V70 R?[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz FeRRaR1 #13346 üzenetére
A magasság is megeszi a lovakat de ha kifogsz valamit nagyon nagy power kell hogy meglehessen ugrani, még a következő szembejövő előtt, ellenkező esetbe 20-30km lehet vánszorogni 1-2 be és 20-30km keresztül nem haladni a gép meg 25-30-40 litereket ír fogyasztásnak, mögöttem a cayene nem mert elugrani... kanyonnál mentünk át kb 20 km szikla úton és olyan fahíd volt aminek a pallói szét voltak korhadva... de aszfalt úton is 2x belefutottam olyanba hogy a v70 csak Y ba tudott befordulni annyira keskeny volt az út és annyira szűk a hajtű kanyar.
1975km mentem 37 es átlaggal, úgy hogy ahol lehetett ott toltam neki
Alacsony költségvetésből vannak most a gépen megoldandó feladatok , kellene emelni rajta 5cm de legalább 3cm szűkséges, mivel a sok lovat nem tudom elérni ezzel, a másik irányba kell gondolkodni, mindenképp turbót kell cserélni, mert a gyári fix geos kb 2200nál tölt be rendesen, olyan megoldás kell amivel már 1500-1600 nál elkezdene rendesen betölteni, tehát az nem volna baj ha 3500 nál kifogy csak töltsön előbb, nem tudom az 1.9tdi fix geos turbója nem-e lenne jobb
-
molnarpeter
nagyúr
XC70 bontott cuccokkal szerintem pikk-pakk meg lehetne emelni költséghatékonyan csak nehéz jó katalógust találni hozzá, hogy meglegyenek a különbségek.
Szűkebb geo beállítással próbálkoztatok? Lehet már cserélt darab, jó lustára szokták állítani a felújítók, magukat védendő.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Parfüm topik
- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Stellar Blade
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen