Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Apple notebookok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
ph A két színben készülő, Infinity szériás újdonság lebegő dizjnnal különíti el a kamráit, és kompatibilis a "lopakodó" alaplapokkal.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Nálam külön életet él a T-LCM, nem kormányra van rádugva, hanem USB-n a gépre.
Nálam sem a legfrissebb firmware van fent (31es nekem is), frankón működik 31-gyel is a pedál. Viszont ha te a base-re rádugva akarod használni, akkor kelleni fog (ajánlott) a 32-es fw. Behoz 2 új pedálkezelési módot: egyik a TLCM mód, másik az alap mód (leírás linkelve).
-
Géjza
őstag
válasz fatal` #40697 üzenetére
Ez megtévesztő:
"Your wheel’s Firmware version appears in the top right in the Control Panel’s tabs. Firmware: 32 is the latest version.
!!!With this new firmware, the racing wheel’s base now handles (and detects) differently the type of pedal set connected (via RJ12) to the base. Check out the important note and information here:"Miközben, ahol letöltenéd magát a latest drivert+fw-t, ott belenézve az rn-be valóban az van, amit írsz:
"* T300: new Firmware V32
- Added support for the Formula Wheel Add-On Ferrari SF1000 Edition
- Fixed a compatibility issue on PlayStation®3"Akkor a 31-es is bőven elég a base-re dugott TLCM-hez.
-
Géjza
őstag
Sziasztok,
1 éve átépítettem a T300-am belét ( [link] ).
Nemrég feltoltam a gaint az eddigi 80-85%-ról 100%-ra és húzósabb használat közben újraindulgat. Táp kevéske neki és eldobja magát. Jelenleg egy 72W-os (25V/3A) kapcsolóüzemű táppal megy (ledsorokhoz használt). Ezt akarnám lecserélni nagyobbra. Kérdés maradjak a kapcsolóüzeműnél csak keressek több amperest vagy inkább válasszak rendes transzformátorost. Utóbbiból lenne állítható feszű (0-30V) és áramú (0-10A), ami összességében 300W-ot tudnna (ennyi biztos nem fog kelleni). Árban olyan rettentő nagy difi nem lenne (17k vs 23k).Fórumokon olvasgatva szélsőséges esetekben 8A-t is fel tud venni peak-eknél a kormány. Innen nézve a jelenlegi 3A elég vékonyka. 100% gain esetén már rendesen melegszik a táp is.
Viszont a gyári tápja (trafós) meg elvileg csak 2A-t tud 25V mellett. Kapcsolóüzemű ennyivel xarabb lenne?
-
Géjza
őstag
Év végén talán bejelentik, hogy mikortól (minimum + fél év) lesznek elérhetőek majd az új cuccok. És az meg egy megint másik kérdés, hogy mikorra jutnak el a boltok polcaira is azok. Alsó hangon ez legalább 3/4-ed éves móka lesz.
Ha nagyon bizsereg a tenyér az új perec után, akkor használtban (garis előny) vennék egy T300-at minimum T3PA-val (ha meg futja a keretből, akkor T-LCM-mel).
-
Géjza
őstag
válasz palfitom #41968 üzenetére
Év végéig semmi nem fog változni, új, elérhető kormány biztos nem lesz addigra. Lehet jövő év közepéig se nagyon. Ha túl sokba lenne CSL DD, akkor alatta csak a T300 van, ami egész jó és nem horror ára van használtban (esetleg az új CSL DD tulajok elárasztják majd a piacot a használt fanás cuccaikkal , bár azok inkább csak base-ek lesznek, nem full boundle-ök).
6 számjegy alatt új, faxa kormány nem nagyon van. T150 Pro van 75k körül, de az is hibrid, az csak fél előrelépés lenne.
-
Géjza
őstag
-
Géjza
őstag
BB-vel (is) játszatok kicsit. Mikor kezdtem ACC-t, akkor alap setupokkal mentem és monzában állandóan telibevertek hátulról, mert olyan hosszú féktávokat tudtam csak venni, hogy ihajj... T1 előtt a 200-as táblánál már el kellett kezdenem fékezni, hogy be is tudjam venni. Ma már a 150-es előtt kicsivel is elég beleugrani a fékbe, a 2. sikán előtt meg a 150-es és 100-as tábla között félúton kezdek fékezni), 1:47.5 a legjobb időm itt. De ez itt off, ACC topikban folytathatjuk.
-
Géjza
őstag
Dettó ugyanebben a cipóben járok én is, 27" QHD-ről mennék fel 34-35" UW-QHD-re ACC-hez.
Az én jelöltjeim:
- AOC CU34GX2 (144Hz, VA, ívelt, ~165k)
- Dell S3422DWG (144Hz, VA, ívelt, ~165k)
- iiyama GB3466WQSU (144Hz, VA, ívelt, ~180k)
- Acer Nitro XV340CKP (144Hz, IPS, sík, ~150k)Sík képernyőset inkább kerülném. pedig az IPS-es lenne 5 év garival és a legjobb áron.
-
Géjza
őstag
válasz BusinessGuy #42119 üzenetére
Ha a "vacakkal" kalibrálod (aminek a neve conical mod), akkor 100% fékhatást sokkal nehezebben éred el (taposni kell 100% fékhatásért majdnem mint egy lc pedált), ami pl F1-ben (ahol nincs ABS) elég jól jön. De az igaz, hogy egy igazi lc pedál sokkal jobb ennél a modnál, illetve lehet az általad ajánlott is sokkal jobb, mint a gyári mod.
Azt azért osztom, hogy t3pa-nál (conical moddal vagy nélküle) mérföldekkel jobb pl. a saját lc-s pedáljuk (tlcm), nem nagyon voltam megelégedve t3pa-val. Tlcm viszont über pedál.
-
Géjza
őstag
Sziasztok,
Volna ugyanez a hang a T300-asommal: [link]
Kattogó hang a kormány középállása körül, irányváltoskor kattanik egyet valami. Csak akkor csinálja, ha van FFB, kikapcsolt állapotban tekergethetem össze-vissza, semmilyen kattanás nincs.Közben nézem a kommenteket a videók alatt, hátha van már valakinek valami megoldása rá.
-
Géjza
őstag
Nah, ez gyors volt. Már meg is van fixálva.
Szóval a gond abból ered, hogy a motor tengelyén lévő kis fehér fogaskerék belseje - amiben van egy horony, hogy ne tudjon elfordulni a tengelyen - az idők során kicsit megkopik (van akinek pár napos korában is csináta már és RMA-ztatták miatta - valószínű alapból nagyobb hézag lett a tengely és a fogaskerék belseje körül a gyártási szórás miatt). Enyében van már párszáz óra vezetés és a tápcsere óta 100% gain-en megy. Ennyi kellett neki, hogy elkezdjen kottyanni az esetemben. Kézzel látszólag bombabiztos, nem lötyög a tengelyen, de erőhatásoknál, irányváltosoknál már mozog annyit, hogy tud egy hangosat kottyanni a fémen a kemény műanyag.
Tengelyről le kell húzni a kis műanyag fogaskereket és valamit bele kell tenni, hogy tömítse a kotyogást. Egy kis darab, vékony nejlondarabbal betekertem a tengelyt (úgy, hogy a végére is jusson, hogy ne tudja szimplán feltolni a tengely belsejére, mert amúgy még mindig nagyon passzentos), visszatettem a fogaskereket és lőn, eltűnt a kottyanás.
Az ő belseje kopik ki egy picit (látszik a tengely hornya is):
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
válasz JulesTS #42837 üzenetére
Totál szétborítottam múltkor, mikor kerestem a kotyogás okát (akkor nem találtam meg). Akkor az összes görgőt, feszítőt leszedtem róla, kitakarítottam, zsíroztam őket (kormány tengelyét is), most olyan, mint a vaj.
Bár az is igaz, hogy kis fém csapágyakra cserélve még jobb hatást lehet elérni (erről láttam videókat, mikor a hiba után kutakodtam). Fém fogaskerék miben segít? Ebbe nem futottam még bele, hogy van ilyen opció is.
-
Géjza
őstag
válasz Speedy007 #42856 üzenetére
T300 kormányra tudom javasolni a saját megoldásom, azóta el nem mozdul a helyéről:
Ha le kell venni, akkor kormány kilazít, 5cm-re jobbra vagy balra elhúz és már lent is a kormány. 2-2 rövidebb csavar fogja a fadarabokat, hogy az asztalt ne lyukassza át. Fentről nem látszik semmi. Persze nem árt nagyon pontosan felcsavarozni őket (korábbi jelölések látszanak a képen ), hogy nulla mozgástere legyen a kormánynak.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Géjza
őstag
válasz kozmi55 #43110 üzenetére
Ha a laza szíj miatt van, akkor szerintem a gari ugrása nélkül szét lehet szedni és orvosolni lehet (egyik csavar sem jelölt, amit ki kell csavarni, így nem fogják látni, hogy szét volt már szedve). Neten találsz videót, hogy hogyan kell levenni a felső burkolatát, majd a 4 motortartó csavart kell picit fellazítani, motort finoman felfele húzod és meghúzod a csavarokat, majd vissza a burkolatot.
Amire figyelj, ha tényleg a szíj lenne laza, hogy ne húzd túl majd, mert az sem jó. Akkor nagyon kemény lesz a kormány, FFB finomsága el fog veszni. Megfeszítés után is ugyanolyan könnyen kell tudnod tekerni a kormányt, mint előtte. Ha érezhetően nehezebben tudod tekerni, akkor túlhúztad.
Vagy visszaviszed gariba, ha nem akarsz/mersz nekiugrani.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
A legutolsó driverben nincs is fw frissítés TS-PC-hez. Melyiket toltad fel rá?
Sidenote: 2-3 napja én is feltettem ez a legújabb package-et. Viszont most nézem, hogy elvileg volt benne újabb fw a a T300-asomhoz (v34), de még mindig a v32-est írja ki. De a driverben megjelent az új boost opció, azaz úgy néz ki nálam kimaradt a fw frissítés (ami talán nem is akkora baj, ha tényleg kinyírhatja T-LCM-et). Ha véletlen fw frissítenék a base-en, ezentúl biztos kihúzom USB-ből a pedált, hogy még véletlen se qrja szét.
Nálad USB-n volt a pedál, mikor látszólag elszállt vagy a base-re volt rakva?
-
Géjza
őstag
Miért nem gariztatod? Vagy arra az időre is kellene valami?
Nálam minden ok a pedállal T300 mellett lassan 1.5 éve (végig usb-re volt/van kötve). Tegnap frissítettem fw-t a base-en (pedált még az USB-ből is kihúztam). Minden ok volt utána is. Remélem így is marad. Fw-t meg ezentúl csak akkor frissírek, ha nagyon muszály.
Amúgy fw frissítés nyírhatja ki vagy sima kalibráció során is lehet gond? Valamint akkor is előfordulhat ez, ha usb-n van a pedál? Miket olvasgattál, találtál a neten ezügyben?
-
-
Géjza
őstag
válasz GalaHU #44243 üzenetére
Ha van pénz lóvéra, akkor persze, hajrá, kezdésnek jó a dd2 is ezesetben. De ha valaki csak hébe-hóba akar jót szórakozni, akkor a T300-zal sem lő mellé és nem egy valag pénze fog benne állni, hanem csak félvalagnyi.
Jó szórakozáshoz nem kell világverőnek lenni és DD sem alapfeltétel ehhez, DD alatt is van bőven élet. De ha megengedheti magának és rászánja, akkor valószínű DD-vel kapja majd a legjobb szórakozást.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
-
Géjza
őstag
válasz GalaHU #44252 üzenetére
Dettó ugyanez nálunk, csak 2 fiatalabb lányversenyzővel (5-8) FH-ban elbohóckodnak (kisebbik még a kormány karimája alatt lesi az utat - feljebb nem lehet rakni az ülést, mert akkor meg a pedált nem éri el ), csak a féket át kellett tenni az LC-ről a kuplungra, így már fékezni is tudnak benne.
-
Géjza
őstag
válasz frango13 #44449 üzenetére
Szóval 200k-t rá tudsz szánni a szettre, akkor valóban egy T300+TLCM lenne a legjobb.
Ha szűkösebb a keret, akkor eseleg 110-ért lenne T248 aquában éppen (igaz hibrid hajtásos, mint a T150, de LC-s pedált adnak hozzá alapból).
Monitor: lehet inkább eladnám a mostaniakat és beruháznék egy 100+ Hz-es 34" UW monitorra (példa: [link] ).
-
Géjza
őstag
válasz fatal` #44465 üzenetére
Ezt nézegettem: [link]
Persze ennyit nem szánnék rá (Atesz ennyiért fasza wheel stand-et összedob), csak mint ötletnek jó, akinek nincs rigje vagy wheel stand-je se. Kipróblom majd, hogy alátéve az eleje alá valamit mennyivel lesz könnyebb, jobb a fékezés. Ha jobb lesz, akkor lehet elkezdem csereberélgetni benne a rugókat meg növelni az erőt, leggyengébbek vannak benne meg talán 50%-ra van beállítva (különben a felém eső része beleugorva a fékbe elemelkedik).
-
Géjza
őstag
T300 asztali rögzítő probléma: csavar menetét szépen megette kb 2 év alatt a sok fel/leszerelés. Így most nem rögzül rendesen az asztalra. Ideiglenesen egy kb centis távtartót tettem a kormány talpa és a felfogató V eleme közé, így most addig nem megy be a csavar, ahol már ledarálódott a menete. Átmeneti megoldásnak jó lesz.
Utánaolvasva az is könnyedén előfordulhat, hogy a base-ben megy el a menet. Az cserélhető probléma esetén? Vagy ha az megadja magár, akkor marad az asztal átfúrása és úgy kell rögzíteni pl szárnyas csavarokkal, mintha rigen lenne?
Valaki belefutott már ebbe? Keresek másik csavart (obi), hogy azzal a kózbenső extra távtartóval ne kelljen szórakozni.
-
Géjza
őstag
Kicsit kutakodtam: amíg a csavaron darálódik le a menet, addig nincs akkora gond. Azt relatíve könnyű cserélni (valószínű nem lesz olyan szép tekerője, mint a gyárinak). De ha a base--ben xaródik el a menet, akkor sokkal nagyobb gáz van: [link]
Itt nem marad más, mint felfúrás, menetvágás, nagyobb csavar. Vagy valami bontottból ki kell varázsolni azt a böszme alu tömböt amiben a menet van és átrakni a jóba. De ehhez kb atomjaira kell szétszedni a kormányt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen