- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Apple asztali gépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
gp A valós idejű stratégiai játék a tervek szerint novemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atomanti19
aktív tag
válasz
szacsee #44478 üzenetére
Én megmondom őszintén, a kinézet miatt cseréltem le az Elite sort ilyenre. Nem volt semmi bajom vele. Éppenhogy elkészültem vele, meg egy két moddal és V3 lett belőle, főként a kuplung miatt. Szerintem marha jó kis szett, igazából méltó utódja az elite-nek. Az egyetlen dolog amin változtatnék, az a furatok kiosztása a pedáloknak. Nekem a gáz-fék távolság sehogy nem volt jó. Igaz a V3 esetében sem vagyok elégedett, de a taposót valahogy átalakítom majd.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
csabi1971
csendes tag
válasz
szacsee #44486 üzenetére
Köszi!
A Porsche kormány kétszer olyan nehéz mint a McLaren, ez gyakorlatban mit jelent?
A GT DD Prohoz megvan a boost kit, masszív cokpitre (Simetik K2R) van rögzítve. Ahogy már írtam a jelenlegi kormánnyal nem vagyok megelégedve, szeretnék egy jobbat, mágnes mindenképpen váltóst. A McLaren formájától idegenkedek, félek, hogy a szűk sikánokban nem tudok majd fordulni, hiszen nem tudom a kezemmel a forgást lekövetni mivel nem kör, remélem érted mire gondolok. A BMW-t nézegettem az is tetszik de tegnap megláttam a Porsche kormányát vannak rajta dedikált gombokkal amik jól jönnének az ACC-ben. Persze akkor van csak értelme ha működik a PS5-el -
JulesTS
őstag
válasz
szacsee #44486 üzenetére
Jó kis lista! Köszi!
Azt gondoltam, hogy a McLaren sokkal könnyebb mint az F1, de hogy fém QR-zel még hangyányival nehezebb is, az nem gondoltam volna...
Még az is érdekes lehet, ha valaki universal hubra szeretne (OMP, Sparco, Momo stb...) sportkormányt. Gyorsan rákerestem a neten milyen súlyuk van, a szénszálas akár 500gr is lehet, de a többi 1.2...1.5kg, de akár 2.2..3kg-ig is elmehetnek...
3kg-ost CSL hub-ra nem is nagyon raknék, de még CS, vagy Podium hubra is meggondolnám... -
fatal`
titán
válasz
szacsee #44486 üzenetére
A ClubSport RS ilyen nehéz? Most már végképp elbizonytalanodtam, hogy milyen perecet kéne majd venni elsőnek a CSL DD-hez.
Lehet, akkor inkább a WRC-t? De nem akarok kesztyűt.
#44487: Igen, az egy PS kompatibilis CSL DD, kicsit más a aház (szerintem GT DD-nek fogja hívni a Fanatec, ha elérhető lesz külön).
[ Szerkesztve ]
-
Neck
veterán
válasz
szacsee #44502 üzenetére
Megnyitottam a videót, és... 10 perc után meg akartam mérgezni magam a zenétől alatta...
Jó tanács, vegyétek le a hangot
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Laby
senior tag
válasz
szacsee #44573 üzenetére
SHH Shifter-re váltok vissza én is.
Logitech is volt régen, 2 éve TH8A, utána SHH Shifter, most volt ugye pár napra a Fanatec Shifter. Ezt visszaküldöm, és inkább SHH Shifterre térek vissza.
Ha nem sietős a dolog, akkor szerintem nagyon nagyon megéri ár/érték arányban az SHH.
Fanatec-et sem szidom, minőségi jó termék csak az enyém hibás volt, de nekem személy szerint nem jött be a szekvenciális módja, úgyhogy nálam SHH a befutó. Nem lesz napi használatban, úgyhogy legalább sok pénz sem áll benne.
-
GalaHU
őstag
-
fatal`
titán
válasz
szacsee #44649 üzenetére
"akkor olcsóbb régióban G29, drágábban T300RS GT-t érdemes becélozni"
Ez már szerintem megváltozott, amióta 120 ezerért adják a G29-et (ha új dolgokról beszélünk). 150 körül van a T300-ból a GT, ekkora felárat bőven megér.A fogaskerekekkel nem csak az a baj, hogy hangosabb, hanem a középen lévő FFB lyuk is.
#44650: A legolcsóbb használt megoldás szerintem a DFGT. Bár az még egy kategóriával lejjebb van a pedálok miatt.
#44651: Eladtad a CSW-t? Kár, hogy nem szóltál előbb, lehet, hogy megvettem volna.
#44652: T3PA-hoz talán még jóval olcsóbb is a load cell. Amit láttam kész load cellt a logihoz az rohadt drága volt, majdnem annyiba került, mint egy T-LCM (bár akkor még utóbbi nem létezett, de én az ára miatt elengedtem). -
qqzs
őstag
válasz
szacsee #44649 üzenetére
Koszi a sok infot.
1. Azt nem ertem hogy a ket pedaltol miert rossz a fekut? A harmadik pedal a kuplung, nen?
2. Ha harom pedalhoz jar a sebvalto is? Gondolom kormany nogotti kapcsolohiz nem szoktak kuplungolni.
3. Tmxrol nem is irtal az emlitesre se erdemes?
4. 300rs gt a múltkor linkeltem 130ert emagnal uj, ha jol ertem ezeket hasznaltan csak proba utan erdemes?Eladó: GTS450
-
-
Géjza
őstag
válasz
szacsee #44747 üzenetére
Köszi a tippet.
Igen, inkább a csavar menete nyíródjon, kopjon el, mint a base-ben lévő anya.
Menetes szárral hogy rögzítem? Pillangós/szárnyas vagy szemes csavar kellene (esetleg marokcsavar).
Valami ilyesmi kellene, csak ez pl lehet kicsit rövid lenne: [link]
[ Szerkesztve ]
-
tom120514
őstag
válasz
szacsee #44968 üzenetére
Egy szót sem szóltam az áráról, az eljárás nem az én világom. Előbb adom oda az újkori árát egy hasznaltért ami most az enyém lesz mint hónapokig várni azután hogy kifizetem.
Ha jönne a TM, egyszerűen sokkal könnyebb lenne ha a meglevő pedál maradna, ami ráadásul nagyon jó cucc szerintem.Never go full retard.
-
Moby
addikt
válasz
szacsee #58431 üzenetére
Én elég sokat haSználom. A QR1 tengely nekem is ütött picit, de ezt csak a kézi tesztekből tudtam, használat közben nem érzékeltem belőle semmit. A QR2 tengellyel már nem üt semmit, de szerintem a QR1 tengelyt is be tudtam volna igazítani, csak nem érdekelt, nem befolyásolt semmit.
-
-
GalaHU
őstag
válasz
szacsee #58435 üzenetére
Mondjuk az ellen, hogy valaki rendszeresen belcsimpaszkodik és úgy száll ki a cockpitből nemigen van ellenszer. Ez hosszútávon mindet tönkreteszi.
De a kérdèsedre válaszolva nekem volt V2, az első PSkomp CSL, most meg a Podium DD1, de egyik sem ütött. Persze saját erőből szállok ki…[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
JulesTS
őstag
válasz
szacsee #58431 üzenetére
A motor tengelye nem szokott ütni, az alu tengelycsonk meg kisebb nagyobb mértékben igen, de használat közben nem lehet észrevenni. Ezt bilincs lazítással, megigazítással újrahúzással lehet orvosolni.
Görbült motor tengelyt épp most láttam facebookon, de az állványostúl felborult és amiatt görbült el... -
biker
nagyúr
-
JulesTS
őstag
válasz
szacsee #58546 üzenetére
Nekem van ilyen podium hubra épített kormányom (képen a jobb oldalon):
A podium hub az APM-mel 1200g körül van, de az nem számít, mert eléggé a tengely közelébe összpontosul ez a tömeg. A 35cm-es karika 970g körül van és ennek jó része távol esik a tengelytől. A nagy átmérő miatt jóval feljebb kell vennem az FFB-t mint a 27cm-es F1 perecnél. Az is érezhető, hogy ennél a méretnél és a tengelytől távoleső tömegtől nagyobb a tehetetlensége.
De... Talán a nagy átmérő miatt az aprólékos visszajelzések szintén jönnek.
CSL DD-re simán raknék podium hub-ot APM-mel, de max 32..33cm-es és lehetőleg nagyon könnyű perecet csavaroznék rá.
Plusz adalék: ha nem raksz rá Endurance, vagy Rally gombokat, akkor nem tudod kormányról állítani bázist és a Fana mobil appal se... -
GalaHU
őstag
válasz
szacsee #58546 üzenetére
Nyilván van különbség egy nehezebb kormánnyal, de messze nem akkora mint amit gondolna az ember. Nem lineális az összefüggés (már ha bármilyen képlettel leírható egyáltalán ez a szubjektív érzet), igazából ha feljebb veszed az FFB-t simán ki tudod kompenzálni a plusz nyomatékigényt.
Én mèg a szíjas Fana V2-óta használok 35-ös MOMO-t, először XO HUB-on, most meg az Universalon, de ezzel sosem volt bajom.
Most a DD Podiumon annyi a történet, hogy a “nagy” kormánnyal 45-50 között állítom az FFB-t, a Mekin 40-45, az F1-es meg 35…
A súlyadatokhoz meg ennyit:
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
JulesTS
őstag
válasz
szacsee #58556 üzenetére
Annyira nem kell félteni azt a szénszálas kompozit tengelyt. Persze ha eldől az állvány és a pereccel ér földet, akkor "természetes", hogy elgörbül, meg a rigből kiszálláskor se kapaszkodnék a perecbe. De abnormál terhelést bírnia kell.
CSL DD 100%-on hajtással se volt sohase gondom. Ezek az eszközök azért vannak, hogy használjuk és kihasználjuk amit tudnak. Persze érdemes vigyázni rájuk, de nem kell túlzásba vinni...
CSL DD-re meg Podium Hub + APM-re simán raknék egy 800...900g közötti karikát.
Ha érdekel, akkor maholnap kipróbálom, hogy a 35cm-es perecem milyen CSL DD-n... -
válasz
szacsee #58720 üzenetére
Ezzel az összeállítással váltani nem tudsz a kormányon, csak ha nem veszel hozzá egy alap mágneses váltót, vagy szeki váltót használnál? Nálam is podium hub + rally module van kinézve, perecet meg olyat rak rá az ember amilyet akar.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
-
GalaHU
őstag
válasz
szacsee #58720 üzenetére
Nekem is hasonló "mindentvivő" konfigom van, csak BMEndurance-el, 35-ös MOMO pereccel. Nagyon ritkán cserélem...
Egyébként ugyanez a Porche komplett kormány 650-ért, azzal is lefedsz mindent szinte és jár hozzá váltó is.
A Rally Modul-al kapcsolatban azért óvatosan azzal a "bármilyen pereccel" mert lehetr hogy a felfogatás szabvány 6-os de magán a kormányon lévő villák okozhatnak gondot.
Ha már komplett, akkor maradj a javasolt Sparco-nál, az tuti passzol.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz
szacsee #58734 üzenetére
Igazából a Fana eredeti kormányoknak ez egy elég speciális része, ez szinte semelyik más gyártónál nem törik ekkora szögben a felfogatáshoz képest, és nem is vékonyodik el ennyire.
A BME miatt bejártam az összes pesti tuningboltot, felpróbált rá az összes perecet, de egyik se stimmelt. Ezért csináltattam közdarabot, tulajdonképp ugyanazt, amit most ad a Fana a BMR-hoz.
Valószínűleg nem vèletlenül gyártja ilyenre a pereceket.
Annyiból jobb a helyzet a leírás alapján, hogy több hely van a rally-modul alatt.
Mindenesetre a gyári pereccel a komp. listáról nem lehet hibázni.
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
válasz
szacsee #58734 üzenetére
6 csavarral rögzül, nézd meg jobban a fotót amit kiraktam. Amikor rá teszed a gyűrűt, akkor vissza is rakod a 3 csavart, és ugyanúgy 6 fogja megint, aztán maga a gyűrűn van 4 menet, az fogja majd a modult.
Gala: Nekem egy az egyben így néz ki az Allis kormányom. Ugyanígy vékonyodik el ilyen ívben.
Satuba is befogtam, hogy hajlítsam, de ez meg se mozdult.
Én csak segíteni akarok, hogy van olcsóbb megoldás is, nem csak a Fana kormány jó, de valószínűleg ha rá teszem majd a rally modult, akkor se fogjátok el hinni, hogy az úgy jó.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
válasz
szacsee #58759 üzenetére
Masszívabb darab, hosszabb a fék pedálútja, illetve ami nem tetszik a CSL-ben, a gáz pedál brutál érzékeny, a V2-vel jobban adagolható. Ennyiért nagyon megéri
De amúgy ez mi? Naponta egy termék lesz?
[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
válasz
szacsee #58895 üzenetére
Bőven elbírja!
Én 25-30%-on használtam, de szerintem maxon is elmenne.
camaro79: Valóban, ezt elfejtettem.
Van egy téma amiben valószínűleg tudnál nekem segíteni, kérdezhetlek privátban?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Mobile
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Politika
- Hosszabb videót kaptunk a Killing Floor 3-ból
- ASUS routerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Windows 10
- Milyen nyomtatót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen