- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Asztrofotózás
- Milyen TV-t vegyek?
- Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
PROHARDVER!
Processzor - VGA párválasztó topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Taposo
aktív tag
válasz kazuma921 #709 üzenetére
A lényeg hogy milyen grafikai részletességen játszol ! Meg kell találnod játékon belül azt a részletességi egyensúlyt hogy kb. 50-60 képkocka között mozogjon a játék átlagsebességben ! Hát igen ott a bibi viszont hogy akkor érnéd el a legtöbb képkocka számot ha minimális beállitások mellett játszol na ott brutális cpu limit lehet pl. BF4 -ben pentiummal minimum 30 képkocka, i5 -el 80+ képkocka. Ha magas részletességen próbálnád elkerülni a cpu limitet ott viszont kifingatod a kártyád hamarabb elfogy a kraft belőle mint a cpu -ból viszont játszhatatlan értékeket fogsz kapni. Ha megfigyelen rengeteg felhasználó adatlapján láthatod sokan használnak bitang erős cpu-t és valami közép vagy közép-alsó kategóriás kártyát és igy játsznak közepes vagy alacsony beállitások mellett 100+ fps -kel, mert valljuk be igy a könnyebb elérni a legtöbb képkocka számot és nem kell 500 eurós kártyákat vásárolni miközben részletességtől függően alig változik néhány árnyék/fényeffekt
[ Szerkesztve ]