- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Milyen notebookot vegyek?
- Philips LCD és LED TV-k
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Le Mans-i 24 órás verseny, Franciaország, Circuit de la Sarthe
Új hozzászólás Aktív témák
-
albert8
addikt
Ez igen! Végre valami olyan verseny ami nem AUDI only Nagyon jó volt szerintem
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
Én Nissan + Porsche. De Nissannak természetesen nem a győzelemért. Végigment legalább egy kocsijuk?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
DopeBob
addikt
Jó sokat mutatta a kamera szegény Webbert a leintés után... ha nincs a büntetése, Ők nyerik meg?
MZ/X
-
DopeBob
addikt
válasz Motion_Blur #359 üzenetére
szegény Webber is megérdemelne már valami győzelmet... mondjuk én nagyon örülök, hogy Hülkenbergék nyertek
MZ/X
-
-Mike-
addikt
Kellene egy 48órás verseny is... Ez túl rövid volt.
-
#22743424
törölt tag
Kíváncsi leszek majd a Ford autóra jövőre és talán a Nissan és a Toyota is összeszedi magát addigra.
-
válasz #22743424 #362 üzenetére
A Nissan nagyon nagy bajban van. Beleöltek rengeteg pénzt. De ez az út járhatatlan sajnos. Én tisztelem őket mert tökösek voltak és megpróbálták, de ez felejtős. Új hátsókerekes kocsit építeni meg nem hiszem, hogy fognak. Kezdhetnék elölről, mert ugye minden arra az ötletre volt felépítve, hogy a kocsin keresztülmegy a ZOxigén Ez kicsit patt helyzet náluk. Kíváncsi vagyok mit lépnek. Szerintem erőltetik ezt az ötletet majd tovább sajnos.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
vlevi
nagyúr
Ők biztos jobban tudják, de eredetileg mintha ugy lett volna, hogy a hibryd hátul hajt. Akkor legalább tudnának a kanyarkijáraton gyorsulni, mert a gyorsulaskor elkönnyulő eleje, és az emiatt kipörgő első kerék nemhogy erőt nem visz az aszfaltra, de még kormányozhatatlan is. De ezenekívül biztoss van még sok más gond is az autoval. Biztos nem véletlen, hogy a már 30-as években az Auto Union és a Mercedes középmotoros autókkal versenyzett. Aztán a Forma1-ben is nagyon hamar eltűntek az orrmotors autók.
Viszont a GTE kategóriában mégiscsak a Corvette nyert, és az Astonok is mindíg erősek, abban a kategóriában nem olyan egyértelmű a középmotor előnye. Ahogy a Blancpain GT3-ban sem. -
LMP1-ről van szó nem a GTE-ről és a GT3-ról. Nem véletlenül nincs más gyártó akik ezzel próbálkoztak volna. Na meg ugye hátul virsli gumik vannak a jobb légáramlás miatt, egy Suzuki Swift gumira aztán küldheted a lóerőket akkor se fog jobban gyorsulni. Ez mondjuk könnyen kiküszöbölhető, de kérdés mennyit buknának vele az aerodinamikán.
Erről volt már cikk, hogy a Nissan feltűnést akart kelteni, kezdte a delta wing-gel és az a project itt csúcsosodott ki. Mindenki róluk beszélt/beszél. Mert meghökkentő dolgot próbáltak meg, most meg azért beszélünk róluk mert egy autó ért be, az is utolsó helyen.(#366) Ventur@ Ezt nem tudtam, hogy azért nincs RWD hajtás mert nem lettek kész. Azt hittem gondolkodtak rajta, de maradtak a full FWD-nél.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ventur@
senior tag
Valahol olvastam, vagy a közvetítés alatt volt róla szó (talán Lanti fejtegette), hogy alapvetően nem lett volna rossz a Nissan elképzelése (FWD hajtás + hybrid RWD), csak ugye nem lettek készen vele egyáltalán. Így - állítólag - 1200+ LE kellett az első kerekekre vinni, ami azért elégé beteg . Viszont ahhoz képest még jól is bírták, bár ugye a legjobb Nissan is valami 150+ kör hátránnyal végzett, tehát ez így alapvetően csúfos kudarc. Viszont abból a szempontból jó, hogy volt Porsche, Audi, Nissan és Toyota. Jó lenne azért egy Peugeot is oda a sorba, vagy ami a WSR-en volt Reanult-ból (nem tudom mi volt a neve. Verstappen is ment vele Spa-ban) csinálnának egy LMP1-es autót .
Viszont a C7R előtt le a kalappal. Igaz, hogy a végére kellett a mák, de akkor is megsüvegelendő, hogy 1 autóval tolták végig az egészet....és milyen hangja volt .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-Mike-
addikt
-
rocket
nagyúr
válasz Frenky89 #367 üzenetére
Nagyon kiraly hanga van az RS01-nek, es gyorsak is
Szombaton vitt egy pilota par VIP embert a WSR-en, az egyik kanyarban neki zuzott a gumifalnak, volt nagy rohoges a lelaton, meg szep foltokat hagyott a gumin levo festek az auto oldalan
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
-Mike-
addikt
Porsche 919 Hybrid onboard 24h Du Mans 3.17.767 T.Bernhard #17
Second best lap ever at le mans 24h track. Timo Bernhard realised an amazing 3min17seconds767 in first lap of Q1 the wednesday -
Ventur@
senior tag
Már most hiányzik a Le Mans, a bánat vinné el .
Egyébként meg, ha már Porsche, akkor:
Hideg kirázott tőle, de az a kellemes fajta .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Azt olvastam, hogy a Nissan-ok, nem csak hogy a hátsó hibrid hajtás nem lett kész. De azt mondják teljesen hibrid hajtás nélkül mentek a futamon.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ventur@
senior tag
Nem tudom 100%-ra megerősíteni - mert már nem emlékszem rá - de talán Vályi Pista mondta a közvetítés alatt, hogy semmilyen hybrid rendszer nem volt a Nissan-nál. Egyikben sem! Egyszerűen nem lettek kész vele időben.
Mennyire lehetett látni rajtuk, mikor mutatták őket egy-egy kanyarnál, hogy front hajtásúak.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
Ventur@
senior tag
Nem 100% az amit leírtam . Valahogy vissza kellene keresni, amit a közvetítés alatt mondtak, mert egy ideig fejtegették ezt az egészet.
Ami "biztos": FWD motor és RWD hybrid lett tervezve a Nissan-nál. Mindent az aero-nak vetettek alá, mivel sok a nagytempós rész Le Mans-ba. Pont - talán - ezért lett így tervezve a hajtás, hogy a hybrid kigyorsnál besegít, később meg elég az FWD hajtás. Csak hát ugye a hybrid rendszer nem működött (benne volt az autóban, csak nem működött!), így adtak a sz*rnak egy pofont a első hajtással .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Érdekességek a Porshe-tól a futamot illetően:
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Frenky89 #379 üzenetére
Ez nekem is feltűnt. Butaság. (gondolom nem sikerült lefordítani jó Google Translate-tel.)
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
vlevi
nagyúr
válasz Frenky89 #379 üzenetére
Inkább az a durva, hogy elmennek 3, de majdnem 4 órát egy szet gumival. 13 kört mentek, ami annyiszor 13.6 km, és csak minden harmadikra cseréltek, de az audinál szó volt arról, hogy az audi kevésbé eszi a gumit, lehet, hogy csak 4 etaponként cserélnek majd gumit. Ami azt jelenti, hogy 700km körül mentek volna egy szet gumival. És így is csak egy kicsivel lassabbak, mint az F1 autók. pl. Spa-ban.
-
Ventur@
senior tag
Tervben volt az Audinál, hogy 4 etap után cserélnek gumit, ha jól emlékszem az éjszakai menetekre tervezték ezt, de kiderült, hogy semmivel nem jobb a gumifogyasztásuk, mint a Porschenek. Pont ezért tervezték ezt, mert erőből nem mentek volna el a "márkatársak" mellett .
Vagyis nekem valami ilyesmi rémlik a közvetítés alatti beszélgetésekből .
Nekem ez tetszik, de valamit nem értek benne, vagy csak nem tudom értelmezni :
A 919 Hybrid 2.22 kWh (8 megajoule) energiát nyert vissza és használt fel körönként. Ezzel három hónapon keresztül lehetne ellátni egy családi házat elektromos árammal.
Tehát most körönként annyi energiát termelt/használt egy 919, amivel egy családi házat 3 hónapon át ellátna árammal? Egy kör alatt ? Mert ha ez tényleg így van, akkor megyek megveszem ezt a 919-et és bebikázom, aztán termelje nekem az áramot .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
-
Ventur@
senior tag
Most már stim, csak hát a megfogalmazás miatt nem volt tiszta .
Akkor is kell egy 919 Hybrid na .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Letöltöttem a 80gb-od magyar 1080i-s verziót. Most is épp azt nézem. Hiányzott
Ráadásul reklám nélkül nagyon jó!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Mennyire szép ez az LMP3-as gép: [link]
Egyébként az LMP3-as kategória az milyen versenyeken megy? Mert ugye most a 24h Le Mans-on nem voltak, régebben volt ott is ilyen kategória? Vagy hogy van ez?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
vlevi
nagyúr
Nagyjából ezt találtam róla : [link]
Röviden annyi, hogy az ACO tavaly találta ki ezt a kategóriát, ezért nem csoda, hogy túl sok helyen még nem láthattuk őket.
Lemansban nem tervezték indítani őket, csak az alsóbb szériákban, esetleg a WEC futamain. Azért, hogy legyenek olyan csapatok, akiknek van tapasztalatuk LMP autókkal, és később, ha úgy akarják, tudjanak indulni Lemansban, de akkor már P2, vagy P1 autókkal.
"...A joint presentation of this new category took place at the Red Bull Ring (Austria) and at Inje Autopia (South Korea) where ... ""...The aim of these championships is to enable teams, drivers and constructors to learn the specific aspects of endurance racing before moving up to the top level, the FIA World Endurance Championship of which the Automobile Club de l'Ouest ..."
-
albert8
addikt
Akinek esetleg van kedve egy kis 24-órás Spa versenyhez annak link[link]
[ Szerkesztve ]
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
Yayoh
aktív tag
Eurosporton is adják kisebb nagyobb megszakításokkal , 20:30-tól Eurosport 1-en folytatják.
-
-Mike-
addikt
WEC: Montoya tipped for Porsche LMP1 test
Indy500, Monaco után jöhet egy le mans győzelem.[ Szerkesztve ]
-
Nissan lelőtte az LMP1-es projectet. Ennyi volt, vége.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ventur@
senior tag
Tegnap olvastam én is a hírt. Azért arra kíváncsi lettem volna hogy:
ha átmegy rendesen a törésteszteken
ha a hibrid rendszer tökéletesen működött volna...... akkor, mire lett volna képes ez a merőben új elképzeléssel épített autó. Úgy nézz ki, ezt már soha nem tudjuk meg .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Alapjaiban szerintem már az első tengely terhelése, komrányzott kerék hajtása gond volt. Azt nem hiszem, hogy meg tudták volna oldani.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Yayoh
aktív tag
Most megy a Dubai 24 órás. Stream:[link]