Az NVIDIA az előző év őszén jelentette be az RTX Remixet, amely egy olyan futtatási környezet, amivel régebbi, DirectX 8 és DirectX 9 API-t használó játékokat lehet átkonvertálni Vulkan API-ra, és ezzel hozzáadható a sugárkövetés, aminek hála javítható a leképezés minősége. Persze, ha jó eredmény kell, akkor javarészt ez nem automatikus folyamat, mivel a rendszer esetenként rosszul állítja be a felületeket, amivel például a beton is tükröződhet, mint az üveg, de ezek a tényezők manuálisan korrigálhatók. Maga a konstrukció egyébként a Portal with RTX című alkotásban debütált, és ehhez hasonlóan más régebbi játékokat is modernizálni lehet.
A fentiek kapcsán jó hír, hogy az RTX Remix fejlesztése nyílt forráskód mellett fut tovább, és ebben benne van leképező x86-os utasításait AMD64-re konvertáló Bridge modul, maga a DXVK, a jelenetmenedzser, ami a régi API-ra írt jelenet reprezentációját képes path tracingre alkalmassá tenni, illetve ott van a path tracer is, utóbbi a jobb minőségű leképezést biztosítja. Van még lehetőség ezek kiegészítésére is különböző, nem szabványos modulokkal, amelyek már nem nyílt forráskódúak, de ezek használata nem kötelező az RTX Remix alapvető működéséhez.
Az NVIDIA RTX Remix futtatási környezet – most kiadott – 0.1.0-s verziója az alábbi GitHub oldalon érhető el.