Moderált árcédulát kaphat a végleges Oculus Rift

Az Oculus Rift DK2-es fejlesztői csomagjai után már csak a CV1-es, azaz a végfelhasználóknak szánt verzió van hátra. Ennek fejlesztése még sok időt vesz igénybe, így a megjelenés 2015-re, vagy inkább 2016-ra tehető.

Palmer Luckey, az Oculus alapítója a Eurogamer számára adott interjúban elmondta, hogy a végleges termék árcédulája 200 és 400 dollár között lesz. Ez több dologtól függhet majd, így ennél pontosabb becslést most még nem lehet adni.

A végleges Oculus Rift egyébként nagyobb felbontást kínál majd, így utóbbi 1440p, esetleg akár 4K is lehet, továbbá a frissítés frekvencia is 90 Hz-re vagy nagyobb értékre nőhet.

Az Oculus Rift nehézségei közé tartozik majd, hogy amennyiben 4K-s kijelzőt kap, akkor ahhoz még sztereó 3D módban kell számolni a tartalmat. Ez később is két GPU-s rendszert igényel majd, de jelen pillanatban a CrossFire és az SLI konfigurációk üzemképtelenek a rendszerrel és a mai feldolgozási modell mellett ez így is marad. Az Oculus Rift használatához tehát teljesen le kell cserélni a ma használt több GPU-s technológia alapjait, ezen belül is minden kontrollt a játékfejlesztők kezébe kell adni.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés