Acer blog: még hosszabb garancia

Egy notebook nem éppen olcsó – ezért is jó hír, hogy az Acer immár minden hazai noteszgépre három év garanciát vállal.

Amikor valaki notebookot vásárol, sok szempontot mérlegel: teljesítmény, kijelző minősége, hordozhatóság, és persze az ár is. Éppen ez utóbbi kapcsán szokott a fórumokon előjönni az az érv, hogy az általunk tesztelt noteszgép tudását a használt piacon olcsóbban is be lehet szerezni. Ez igaz is, ám ilyenkor lemondunk két fontos dologról, ami egy, akár többször százezer forintba kerülő eszköznél bizony nem elhanyagolható: a szervizháttér és a garancia. Ez az a két tulajdonság, amivel a használtan vett gépek ritkán tudnak szolgálni, adott esetben viszont jól jöhet mind a kettő.

Kellemetlen, ha dolgozni kell, de a notebook már be sem kapcsol
Kellemetlen, ha dolgozni kell, de a notebook már be sem kapcsol [+]

Az Acer Magyarország ezen szempontok szerint már eddig is elég jól állt, különösen azóta, hogy a tavalyi év végén megnyitott Budapesten a kiemelt szervizük, így már nem is kell feltétlenül megvárni az egyébként kényelmes, háztól-házig történő fuvarozást a Brnóban található regionális központig, és vissza. A garancia területén pedig mostantól lesz igazán jó a helyzet: a cég a prémium kategóriában már jó ideje három évet vállalt, de mától, tehát 2019. augusztus 1-től így tesz valamennyi notebookja esetén. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy mostantól az összes Aspire, Spin, Swift, Nitro, Predator, Travelmate, Extensa és ConceptD gépre 3 év teljes körű garanciát biztosítanak. A vásárlók ez idő alatt választhatják az említett háztól-házig szervizszolgáltatást, vagy a budapesti, Öv utca 185-ben, a Technotrade-nél található márkaszerviz meglátogatását.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Acer

Azóta történt

Előzmények