- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen széket vegyek?
- Kimaxolta az Apple az M4-as SoC-családot
- Amazon Kindle
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Üdv a leendő DJI topicban. Azért szeretném ezt a különálló topicot létrehozni, mert bár a Drón topicot is én hoztam létre, az a topic is, valamint a quadkopteres mély víz topic is messze van ettől és szeretném, ha ez kapna egy önálló, külön topicot. A drón topicban többnyire raceres és azzal kapcsolatos kérdések vannak, ez a márka és ez a platform élesen elkülönül mind a két topictól. Ahogy a számítógépek alkatrészei, részegységei közt is óriási különbségek vannak, itt is. A kameraplatform és az ehhez kapcsolódó kérdések egy külön topicot igényelnek szerintem. Arról a nem elhanyagolható tényről nem is beszélve, hogy a DJI-nak már egész komoly típusflottája van. Remélem, a topic megmarad. Ha jóváhagyásra kerül ez a topic, elkezdeném az 1-es hsz összeállítását a témában. Mivel a cégnek nagy gépei vannak többnyire, hatványozottan aktuális rájuk és ránk nézve is a törvényi keretek megtárgyalása, ami a topic 1-es hsz részébe is bekerülne. Szintén itt fogunk kitérni arra, hogy a jogszabályokon kívül milyen megelőző intézkedésekre, formanyomtatványokra van szükség a légtér szabályos használatához, itt külön kiemelve az eseti légtér használatot, valamint a DOE, mint egyesület szerepét ebben. Megtárgyalnánk a felelősségbiztosítás mikéntjét is, valamint megpróbálunk másik társaságot bevonni ebbe. Azért nem a DJI drón címet adtam a topicnak, mert a cég nem csak kizárólag drónokat forgalmaz. Éppen ezért a topic keretein belül minden termékükkel kapcsolatos problémát fel lehet vetni.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Ok, megkaptuk a szabad jelzést. Ezúton is köszönöm. .
Első lépésben az egyes hsz-hez gyűjtenék pár dolgot. Akinek van esetleg a birtokában magyar nyelvű használati utasítás, vagy bármi, aminek más hasznát veheti, az kérem vagy linkelje be, vagy küldje el nekem, és én felrakom megosztva, belinkelve ide. Nekem kimondottan egy P4-es magyar nyelvű használatira lenne szükségem. Ha valaki ki tudna segíteni, megköszönném. -
Geller72
veterán
Rendeltem P4-hez KARBON propokat BG-ről.Naná, hogy sima plasztikot küldtek. Megreklamálom, hátha. Amúgy valamiért annak ellenére, hogy szinte megegyezik a gyárival, sport módban mégis gyorsabb a végsebessége 5 km/h-val. Érdekes..
-
Geller72
veterán
Kameraplatform helyes használata - nem kezdő szint. .
A sztori röviden:
"“A fény haldoklása” címmel készített különleges 4 és fél perces videót Ian Montgomery fotós, légi videós, drónpilóta és Phil Pastuhov légi operatőr. Montgomery rövidfilmötlete annyi volt, hogy vigyenek ki a sivatagba nagy fényerejű lámpákat és filmezzenek – de mindezt felülről, drónokkal. Az egyszerű ötletből nagyszerű filmetűd született.
A felvételeket két drónnal készítették: az egyikre, egy Alta 8 drónra
(csupaszon alapára 17.495 USD. 8 moci, 18"-os propok) összesen 150 000 lumen fényerejű ledlámpás reflektorokat szerelt Daniel Riley (Startus Led), a videót pedig egy 24 megapixeles Zenmuse X7 6K Super 35mm kamerával fölszerelt DJI Inspire 2 (Ez naon olcsó a másikhoz képest, 3.000 USD-ről indul) drónnal forgatták.A felszereléssel az arizonai Paria kanyon kősivatagába, a kietlenségében is gyönyörű White Pocket szikláihoz mentek, és a legnagyobb éjszakai sötétség közepén fölszálltak a drónokkal. “A célunk az volt, hogy olyan látványt rögzítsünk, ami összezavarja a néző méretarány- és perspektívaérzetét. Szerintünk ez elég jól sikerült” - mondta Montgomery"
-
Amarton
tag
Sziasztok!
DJI Mavik Pro-val kapcsolatban szeretnék pár véleményt meghallgatni.
Tervezem egy ilyen drón vásárlását, azonban a YouTube-on látott videók kicsit elbizonytalanítanak.
Nagyon sok felvételen azt látni, hogy a kép "szaggat", amikor a drón gyorsabban fordul.
Tipikusan olyan a jelenség, mintha valaki 25FPS-re állítaná be a felvételt egy mobil telefonon miközben a zársebesség pedig 1/1000 lenne.
Van itt olyan professzionális felhasználó, aki mondjuk használ a kamerához ND filtert és mondjuk egy ND8-as szűrőt felpattintva 4K-ban 25FPS-el 1/100-as zársebességgel kamerázott?
Kiváncsi lennék, hogy ebben az esetben is laggol-e a kép.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
#91166208
törölt tag
Udv mindenkinek. Mostoha lanyom kapott egy numark mixtrack pro 3 at. Kerdesunk a kovetkezo: hogyan tudjuk megoldani azt hogy egy szamrol leszedjuk az eneket es masik alapot tegyunk ra ? Vagy forditva ... varialni szeretne valamit. Be lett regisztralva a gep a mumark oldalan es a hozza valo 1.3 as programmal rendelkezik. Ez kepes erre vagy kell masik ? Koszi a segitseget
-
Geller72
veterán
Általánosságban elmondható, hogy a Mavic kamerája elmarad a kívánt szinttől. Én magam is ezért vettem inkább P4-et. A Mavicen túladtam kb 2 hét után. (vagy még annyi sem). Összességében az is elmondható, hogy a neten lévő videók igazából 1080p/25 FPS-el készültek, ami BIZTOS, hogy kevés bármelyik gépnek a kamerájához. Az sem mindegy, hogy sport módban, sokkal agilisebben fordulsz, vagy másik - olyan repülési módban, ahol mind a sebesség, mint a reakciók sokkal finomabbak. Én alapvetően ha felvételt készítek, maximum P (pozició) módban teszem, sport módban csak a repülési elemzésekhez szükséges videókat készítem, későbbi tanulmányozásra. És 1080p/50 fps alatt nem állítok felvételt. Ehhez már valóban jó micro sd kari kell, sokan itt véreznek el, ezért szaggat a felvétel, vagy szakad meg. Célszerű a 80mb/sec-es karik használata, és a magasabb felbontás beállítása. 4k-hoz a legtöbb, uhs1-es kártya el fog vérezni. A P4-hez is használható olyan üzemmód, amivel a mozgást sokkal jobban, finomabban lehet elvégezni, ezáltal a felvételeid látványosan jobbak lesznek. Nem beszélve arról, hogy a mozgásból adódó, hirtelen fényváltozásokat egy gyorsabban mozgó kameramozgással, vagy drón mozgással sokkal kevésbé fogsz tudni kezelni. Ha komolyabb videózással akarsz foglalkozni, a Mavicot el lehet felejteni. Ez nem azt jelenti, hogy az rossz lenne, csupán azt, hogy egyáltalán nem ilyen felhasználásra szánták.
-
Amarton
tag
Én itt arra lettem volna kíváncsi, hogy van-e olyan felhasználó, aki tudatosan manuális módban használja a kameráját.
25fps és 1/50 vársebességgel a megfelelő ND szűrő alkalmazásával.
Ha a zársebesség kellően hosszúra van választva, akkor elméletileg nem fordulhat elő olyan szituáció, hogy "szaggat" a kép, mert ilyenkor a gyors mozgásoknál is a képkockák a hosszú zársebességnek köszönhetően elmosódnak.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
twine
veterán
Van,hogy manuális módban hasznalom a gépet, de nagyon ritka, és akkor is 60frame NtSC-t használok...
Phantom4-el repülök,nem tudom van e,és mekkora a különbség a két gép kamerája között,,,eleinte olvastam a P4-nel is erről a szaggatasrol, de én vagy nem forgattam a gépet "elég gyorsan", vagy a 60frame miatt, vagy a vágó akivel dolgozom lag nélküli jelenetekkel dolgozott...nem tudomÉrtem én hogy szabvány, és Pal meg 25frame....
Na most már ezt ki nem törlöm...most jöttem rá hogy, 4K-rol beszélsz...egy éve van meg a gép, egyetlen egyszer rögzítettem 4K-ban, hogy tudjam működik az opció...
Szóval az egész válasz storno...Azért mertem hozzászólni, mert bár nem érzem magam prof. felhasznalonak, sok éve állok kamera mögött, az elmúlt egy évben sok dronos anyagomat adták le broadcast műsorszórásban, hasznalok szűrőket is, (bár sűrűbben CPL-t, ha szükséges) nem volt vele gond...
Ha gondolod, és lesz rá időm, legközelebb kipróbálom neked a P4-nel és feltöltöm a nyersanyagot!
De ahogy mondod, az általad említett beállításokkal nem szabad, hogy szaggatasrol beszéljünk...
Amúgy a firmware frissítésel érkezett tripod mód nagyon sokat segít a lassú mozgasokban( bár ennek semmi köze a kamera beállításaihoz, csak jelzem,hogy aki tényleg repülő kamerakent használja a gépet, annak hasznos funkció)
Udv[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
Hozzáteszem, szerintem atlagos fényviszonyok között nagyon jók a Phantom4 "auto" beállításai, legtöbbet így használom a gépet, legfeljebb az AE lockot szoktam kapcsolni ha szükséges! Persze szűrőt használva van hogy után kell állítani...de azt hiszem az természetes...
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Repült a subscribe A drónos topic mellett szerintem tök jól elfér ez, ott inkább a racer kategória megy, engem pedig a videózás és azon belül is a DJI érdekelne inkább. (Egyébként Mavicom van).
@Amarton: jelen. Elég sok időt fordítottam erre, és az olvasottak/látottak alapján kizárólag manuális módban videózok. Megvettem a gyári DJI ND sort (4/8/16), az biztosan rendben van, a kínaiakról sok rosszat olvasni minőség téren (gondolok itt az aliexpresses olcsó Mavicos ND filterekre), de biztos bele lehet nyúlni ott is jó vételbe.
Egyébként tapasztalataim szerint 1/60-al (én 30fps-el nyomom, nem 25) kb. a naplemente közbeni/utáni időszakban tudnál filmezni, ezért is elkerülhetetlen az ND. Kicsi szenzor ide vagy oda, azért az a fix 2.4-es rekesz nagyon sok fényt enged be. Itt egy példa arra, amikor 1/60-al ment a felvétel manualban, a torony világításánál látható hogy kb. mikor készült, után fél órával már be is sötétedett teljesen (disclaimer: a videón látható reptéren üzemeltető személyzetként vagyok/voltam jelen, szóval tudom hogy mit/mikor szabad, valamint a drón nem volt a torony nívójánál fentebb).
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
-
d.tiborz
aktív tag
Üdv Mindenkinek,
csatlakozom egy Mavic-kal. -
Geller72
veterán
Tegnap kirepültem 3 akkut a P4-el. "P"-ben indultam el, elmentem párom nagymamájának házához, kb 1.7 km, nézelődtem, aztán olyan 70%-os akkuval elindultam visszafele. Átkapcsoltam sport módba, hogy ne tököljek, majd nyomtam egy RTH-t. Gondoltam, ha majd fölém ér, úgy is észreveszem, aztán átveszem és repülöm másfelé. ~230m magasan lehettem, mert voltak közben dombok és más tereptárgyak is. Eltelt vagy 3 perc és nem jött a gép. Annyi idő alatt már ugye bőven vissza kellett volna érni, akár 2x is. Felvettem a szemüveget és látom ám, hogy laig vonszolja a seggét, "huszon"-al jön visszafele. Igaz, tetemes szembe szél volt, de sport módban ezt nagyon nem is kellett volna megéreznie. Egyértelmű volt, hogy nem sport módban, vagyis annak megfelelő sebességgel jön, akku 49%, magasság még mindig 223m. Lassal fölém ért, átvettem, és padlón kezdtem lehozni. Vagyis szerettem volna, mert lefele is olyan tetűn jött, hogy azon kezdtem aggódni, mielőtt leér, elfogy a szufla és leesik nekem 50-ről. A lényeg, hogy nagy neccesen, már sikítva de lejött. Én voltam a hülye. A kamera tartót nem szoktam levenni, csak megfordítani és kitolni a szélére. Most nem fordítottam meg, csak hátrébb toltam, aminek a következményeként valószínűleg beleért a szenzorok látóterébe és ezért volt az a tetű mozgása. Az ütő majd megállt bennem. Ennyit a figyelmetlenségről. . Levettem és a másik akkuval már hasított is. Amúgy van valakinek gyári Dji szemüvege? Lenne kérdésem vele kapcsolatban.
-
twine
veterán
Vagy az idő sz@r, vagy nekem nincs időm repülni
Pedig mióta beszéltünk, furdal a kíváncsiság...
1: nem is tudtam, hogy RTH-ban is él a sport mód
2: ha ilyenkor is működik a sport mód, mi a helyzet a szenzorokkal, hiszen "S" módban elvileg azok lekapcsolnak...
3: adódik a kérdés, RTH+"S"port =szenzor'z ON?
Nekem ez így kicsit zavaros...
3.1:
RTH+Sport=Sport de szenzor off,,, akkor téged mi lassított?[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Engem az lassított (szerintem) hogy annak ellenére, hogy sport módban nem foglalkozik a szenzorokkal, valamennyire ezek szerint mégis számít, ha letakarod valamivel, ahogy nekem sikerült. RTH nélkül sem gyorsult, ha átkapcsoltam sport módba. Az RTH-t még P módban nyomtam, ha jól rémlik és menet közben löktem át sport módba. Ez normál repülésnél ha manuálisan irányítom, ott átkapcsol és onnan sport módban megy tovább.
Mivel nem lett gyorsabb akkor sem, amikor átkapcsoltam sport módba, kérdés, hogy egyáltalán engedte e a sport módot? Mert ez ugye nem derült ki, a sebesség nem változott annak ellenére, hogy a kapcsoló S állásban volt. Amikor már felettem volt is, és lefele jött volna, akkor is tetű lassú volt, kb 0.3-0.5 m/s-el jött lefele max.Visszakérdezek:
-Ha sport módban repülsz és a terepviszonyok miatt jelet vesztel, akkor nem jön haza a gép, mert sport módban nincs szerinted RTH? . Még ha failsafe is, akkor is egy RTH.Itt van egy faja RTH leírás, de azt a részt pont nem említi, amire mi kíváncsiak vagyunk. Viszont másnak jól jöhet.
Annyi, hogy nekem Sport módban, RTH-nál nem tököl a leszállással, hanem lejön, mint a kő. . Biztonságos helyen lehet, hogy ezt fogom használni. Ahol van helyem és nincs semmi útban.
[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
"-Ha sport módban repülsz és a terepviszonyok miatt jelet vesztel, akkor nem jön haza a gép, mert sport módban nincs szerinted RTH?"
Téves...! Félre értesz...
"szerintem"
RTH kell ,hogy legyen minden esetben bárhol áll a kapcsoló,,,
Csak (vegyük a jelvesztés esetét alapul) nem cső gázon 72km/sebességgel száguld haza, hanem a "P" módos "normál" 32(?) vagy 27(?) már nem emlékszem km/h-val jön haza, és természetesen szenzorokkal felvértezve....Kijelentő módban írtam, de találgatok csak pedig van 32h levegőben töltött időm, és 246 repült km-em... rengeteg RTH-al...'oszt mégsem vagyok biztos ebben...
Én azt mondom RTH-ban nincs 72km/H
Független attól, hol áll a kapcsoló...Természetesen a tévedés jogát fenntartom
És ha már a számoknál tartunk...
Kinek hogy áll a repülési naplója? Ti szoktátok nézegetni?
Én nagyon élvezem hogy kapunk ilyet a DJI-tól...
Nem f@szméregetés miatt írtam, hiszem egy profi pilótához képest valszeg l0f@sz az időm...
Hanem épp azért, mert szerettem volna a témát bedobni...[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Nagyon ritkán használom a Dji GO-t, csak ha néha napján tablettel repülök, szemüveggel meg a litchi-t használom.
A 72 km/h-ban persze én sem vagyok biztos, de szerintem sport módban gyorsabban jön haza. De ezt majd leteszteljük jobb idő esetén. Elküldöm 500 méterre és az rth megnyomása után mindkét esetben mérem, hogy mennyi idő alatt jön haza, valamint nézem a sebességét is.
A phantompilots-on kielemzik ezt. Ott ezt írják:
Azaz elvileg lehetséges a max sebesség, azonban nem biztos, hogy ezt használja sport módban, mindenesetre kikapcsolt szenzorokkal elméletileg gyorsabban jön haza. Én P módban sem néztem az RTH sebességélt, de ezután azt is megnézem, mert a régi sebességhatárok a P4 előtti gépekre vonatkoztak, és azt tudom, hogy a P4-nek mások a beállított értékei, mint a P3-ig volt.
[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
Ha lesz rá időd, és kiprobalod, mindenképp oszd meg velünk pliiiz...
Nekem lövésem nincs mikor tudok legközelebb repülni..
Tegnap úgy volt, hogy "élmény" repülök kicsit...
Kb. 5 perc volt a levegőben töltött időm, mert a gyerek szétnyünnyögött idegileg...
Előtte utoljára 10.-én repültem "hivatalból" rallye-n...
Mostanában nem töltök túl sok időt a levegőbenKíváncsi vagyok az eredményekre... Miközben jön haza a gép, ne felejtsd el megnézni menüben aktívak e a szenzorok...
De az ilyesmi ismét azt feltételezi, hogy akkor "több féle" RTH mód van...
Mert jelvesztés esetén ugye tök "autonóm" rendszerré alkul a gép, tehát mindegy mi volt az utolsó kapott utasítás, hiszen a kapcsolatot elvesztette a kontrollerrel, "magára maradt" meg kell oldania hogy hazaterjen....
Ilyenkor a logika nekem azt mondja, tuti bekapcsolt érzékelőkkel repül...Másik opció, hogy gombnyomásra RTH... Na itt kérdés, hogy Sport módban milyen sebességgel indul haza, és hogy ha nagy sebességgel jön, be van e kapcsolva a szenzor... És hogy van e értelme, hogy be van kapcsolva, hiszen nem véletlen, hogy S módban ki vannak kapcsolva a szenzorok...
Valszeg ilyen sebességnél már nem képes feldolgozni a kiegészítő érzékelők "képét" a proci, illetve ha fel is dolgozta mire"odaérne" a parancs a motorokhoz, hogy lassitson már késő a 10-15m-en belül, (ameddig "lát" a gép)Ez utóbbi logikából kiindulva gondolom én azt, hogy RTH közben nincs nagy sebesség...
[ Szerkesztve ]
-
Amarton
tag
Nagy dilemma.
Spark vagy Mavic?
Spark fele árban van.
Néztem felvételt és nem láttam a hátrányát a 2 tengelyes gimballnak.
Szerintetek?http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
Geller72
veterán
Nem fele. De ezt már szerintem megbeszéltük. A Mavic 30% kedvezménnyel volt BG-n alig 700 euro. A spark ~600 mínusz a 6% kedvezmény, vagy a BNF-ben, (amit sokat RTF-ként adnak, mert az igaz, hogy ready to fly már úgy is, de attól az még nem a rendes RTF) 440 euro - 6%.
Ami nagyon nem a fele. A rep idő az majdnem az. De szerintem ezt te már eldöntötted. .
-
Amarton
tag
Én a Magyarországon kapható Fly More Combo-ról beszéltem.
Edigitál.
A Spark 220 ezer a Mavic meg 425.
Nem döntöttem el. A Mavic felé hajlok csak hát most a sparkra is felfigyeltem.
A DJI Care mennyire éri meg?
Bele kerül egyszeri 38000 Ft-ba és 40 ezerért cserélik a gépet.
78 ezerből szerintem a Mavic esetében egy töréssel járó javítás is kijön, nem (hacsak nem esik egy vonat alá)?
Ha úgy esik le, hogy eltünik, akkor úgy is mindegy, mert nem fedezi a Care.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
Geller72
veterán
Sparkot itthon (Fly More combo) 189k-ért, Mavicot, szintén ilyen felállásban 360-ért már kapsz. Igen, ha akarsz, erre igénybe veszel care-t. Az, hogy melyiket akarod, szerintem főképp ízlés kérdése, mert technikailag nem nagyon van miről beszélni.
Szerintem:
Spark:
Pro:
-Kicsi, tényleg és kompakt mindenben. Szállítás, etc.
-Új technika, sok minden új, szoftveresen még csak ezután jön vagy épp most jelent meg hozzá.
-Relative olcsó. Azaz ebben az árban ilyen méretben, ilyen tudással csak pár gép van, ami pariban van vele. De van.Kontra:
-Relative kis rep idő, emiatt szűk rep idő, sok akku kellhet huzamosabb filmezéshez/szelfizéshez
-Kicsi range, ami lehet, hogy a legtöbb embernek elég, de kisebb, mint a Mavicnak. Akinek ez számít, annak hátrány. Akinek az elvi 2km elég, annak ezzel nem lesz gondja. De a kisebb range terepen is szűkebb keresztmetszetet ad
A bruttó 15 perc rep idő, az maximum 10 perc lesz nettó. Mire felszállsz, beállítod, mit hogyan csináljon, és időben lehozod, a kettő közt max 10 perc van. Ez lehet, hogy elég lesz egy Downhill, vagy bármi más rövidebb filmezéshez, de nagyjából ennyire lehet vele tervezni. És éppen ezért több akku kellhet, ami megdrágítja végső soron a gép vásárlását.
-"Csak" FHD 30 FPS, ami viszont a legtöbb embernek otthonra elég lehet. Technikailag szerintem elég lehet, de 2018 derekán szerintem illett volna egy 4K képes kamera bele.
-2 tengelyes gimball, ami csak a mavichoz és a többi 3 tengelyes gimballal ellátott gépekhez viszonyítva lehet hátrány, normál felhasználásra nem igazán gond. De számolni kell vele, ha különbségeket sorolunk fel.Mavic:
Pro:
-Ő is kicsire összepakolható, jól hordozható
-Nagy range
-Hosszú repidő (relative, a sparkhoz viszonyítva nettóban a duplája)
-Egyre barátságosabb lesz az ára
-Gyors és halk is
-Jobb kameraKontra:
-Drága még mindig
-Szerkezetileg hagy némi kívánnivalót maga után. Kérdés, hogy a 137652164317523765. ki-be nyitogatást hogyan viseli a technika
-Kamerája csak a sparkhoz viszonyítva jobb, amúgy egy P4-hez képest alulmarad.Hasonlítgathatjuk sokáig, de ebben igaza volt Jackal_ -nak. A két gép célközönsége nem minden esetben ugyanaz.
Gyanítom, hogy a leendő vevők közül sokan olyanok lesznek, akik már egy meglévő Dji drón mellé veszik, mondjuk egy Phantom mellé. -
Chal
addikt
+1
Szerintem pont annyival drágább a Mavic amennyivel többet ad. A DJI nem annyira hülye, elég jól kibalanszolta az árakat. Viszont rengeteg vele a gond, ebből adódóan én nem mernék kínai forrásból rendelni (DJI-nál nincs világgari), de persze egyéni preferencia és péntárca kérdése, a kínaira is aktiválható EU-s DJI care refresh, szóval annyival bentebb lehet az ember.
FB-n a hazai Mavicos csoportban folyton ment az adok-kapok, mert sok embernek volt hardwares garanciális hibája, akiknek viszont nem, azok többnyire ekézték a panaszosakat (egyedi dolog, nincs is annyi gyártási probléma, stb..). Végül csináltak egy szavazást, amiben az jött ki, hogy a csoport 3x%-nak volt már DJI által elismert garanciális javítása vagy cseréje. Persze nem reprezentatív a dolog nyilván, viszont mindenképpen említésre méltó. Spark kapcsán nem tudom mi a helyzet ilyen téren.
[ Szerkesztve ]
-
code1005
senior tag
Sziasztok,
nem lehet rendesen tölteni a phantom 3 advanced drónom controllerét. 51%-ig tölti és ott már nem csinál semmi vele. A töltő tuti jó (drón aksit tölti rendesen) Volt már ilyen valakinek?
plata o plomo
-
twine
veterán
Na uram, én az előbb kipróbáltam...
Pont ugyanolyan sebességgel jön haza "S"-ben is, mint "P"-ben...
Nincs Sport mód RTH közben, és a szoftver szerint az érzékelők is be vannak kapcsolva, hiába van "S"port módba tolva a kapcsoló...Nagyjából erre is számítottam...
[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
"Valszeg ilyen sebességnél már nem képes feldolgozni a kiegészítő érzékelők "képét" a proci, illetve ha fel is dolgozta mire"odaérne" a parancs a motorokhoz, hogy lassitson már késő a 10-15m-en belül, (ameddig "lát" a gép)
Ez utóbbi logikából kiindulva gondolom én azt, hogy RTH közben nincs nagy sebesség... "
MOst ugyanezt elmondtad....
Első beszélgetésünk óta mondod ezt az RTH közben sport módot, hogy szerinted van(bár biztos te sem voltál benne)...
[link]Én meg első beszélgetésünk óta "Tamáskodtam", hogy szerintem nincs ilyen,(mert a logikám mást diktál) de kijelenteni nem szeretek valami olyasmit, amiben nem vagyok biztos...
Ennek a találgatásnak szerettem volna pontot tenni a végére...
"Itt a vége fuss el véle..."
Ennek is pontot tettünk a végére
[ Szerkesztve ]
-
d.tiborz
aktív tag
-
Geller72
veterán
1099 euro a p4 pro a gb-n. Obsidian szinben raadasul.
-
Amarton
tag
Mavichoz rendelt már valaki szűrő készletet?
Ebayen is elég változatos az ár.
Félek, hogy Magyarországon is ugyan azt adják, csak drágábban.
ND szűrőnél nem ártana, ha tényleg semleges lenne.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
Chal
addikt
Elég vegyesek a tapasztalatok. Az olcsó aliexpressesek közül a nagyrésze műanyag szemét, becsillan, nem jó minőségű, stb.. Van egy ami ajánlott (már elfelejtettem sajnos a nevét), az jobb mint a gyári, de cserébe drágább is A gyári tuti üvegből van, és jó minőségű, de persze azt is hamisítják ezerrel. Én végül meguntam az egész nyomozgatást, és megvettem a gyári sort (ND4/8/16) itthon, hivatalos kereskedőtől. Drága volt, de így legalább béke van.
[ Szerkesztve ]
-
Amarton
tag
Valaki használ SPARK-ot és esetleg FinalCut-ban vágja az anyagot?
Most néztem a YouTube-on, hogy van vallami issue a Spark és a FinalCut között.
29.98-as FPS-t érzékel a FinalCut, és emiatt elég durván szaggat a kép.
Ha át van a videó konvertálva 29.97FPS-re, akkor pedig tökéletesen folytonos.
Kérdés, hogy most is jelen van a probléma? Frissítették-e a Spark firmware-t ,illetve a FinalCut 10.3.4-ben ki van-e javítva?http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
twine
veterán
A Márton nagy problémája..."szaggat e a kép...?"
Nehogy támadásnak vedd, csak viccelek feltűnt, hogy mióta itt vagy a topicban ez a kérdéskör foglalkoztat csak Rögzítés közben szaggat e? editálás közben szaggat e?
Mavicel? Sparkal? Final Cut-alatt?
Vegyél már egy gépet... Tök jó meglátodTényleg nehogy rossz néven vedd a mosolygásom
Ja... Egyébként nem tudom 2 éve eladtam a mac-em...(i7 mini 2012late "kimaxolva SSD-vel , meg 16gb Ram-al) Annyira Microsoft csecseken nevelkedtem, hogy két év alatt nem tudtam átállni...Final Cut-ot szerettem, de az OsX rémálom volt számomra... Pedig nem vagyok szemellenzős ...
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Viszont a BG-n most 10% akció van a DJI kiegészítőkre. DJI10 a kód.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- BestBuy topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Villanyszerelés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Ukrajnai háború
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest