Régi-új GeForce-ok

Hirdetés

Tesztek – I.

Először régebbi, lassan akár már elavultnak is nevezhető játékokkal próbáltuk ki a grafikus kártyákat. Hogy biztosan ne ütközzünk processzorlimitbe, jó magas felbontásokat használtunk.

Egykoron az NVIDIA területe volt az OpenGL, de most a HD 4850 alaposan leelőzte a GeForce-okat. A két GTX között minimális különbséget tapasztaltunk, akárcsak a GT-k között, sőt a négy GeForce nagyon együtt volt. Ez minden bizonnyal a közel azonos raszterizálási teljesítményüknek köszönhető.

Hasonló volt a helyzet a Half-Life 2-ben és a Rainbow Six Vegasban is. A Radeon elöl szárnyalt, majd lemaradva követték a GeForce-ok, egymás nyakába lihegve. A leglassabb 8800 GT és leggyorsabb 9800 GTX+ között 25% körüli volt az eltérés.

Call of Duty 4-ben már nem volt akkora előnye a Radeonnak, és a két-két GeForce produkciója is jobban elkülönült.

Végül a meglehetősen processzorigényes Colin McRae DiRT-ben a 9800 GTX+ tudta hozni a Radeon HD 4850 szintjét. Itt a többi GeForce arányosan két-két fps-sel maradt le.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés