Tesztek II.
A BF2 az NVIDIA kártyáinak fekszik jobban, mindkét párból a GeForce kerül ki győztesen. COD2 alatt a nagyok párharcából ismét a GeForce kerül ki győztesen, igaz előnye csak 1 fps, tehát elhanyagolható. Az X1800 GTO itt gyorsabb a 7600 GT-nél.
Az SCCT-t is transzparens élsimítással teszteltük 1280x1024 és 1600x1200-as felbontásban, elvégre a leglassabb kártya, az X1800 GTO is képes volt 33 fps-t kipréseli magából. A 7600 GT gyorsabb volt, mint ATI-s megfelelője, és a 7900 GT is szépen helybenhagyta az X1900 GT-t. Egyelőre olyan játékokat teszteltünk, melyekben a shaderek száma vagy komplexitása még nem túl magas. Amúgyis, korábbi tesztünkből kiderült, hogy az NVIDIA a 84.21-es meghajtóprogrammal rendesen rákészült az SCCT-re. Amikor kikapcsoljuk az élsimítást és bekapcsoljuk a HDR-t, illetve a parallax mappinget, a 7900 GT óriási előnye 3 %-ra csökkent, az X1800 GTO pedig megelőzte a 7600 GT-t.
Az NFS:MW az ATI megoldásait részesíti előnyben, ugyanakkor hozzá kell tenni, hogy a Radeonokon ez a játék igen csúnya (lásd itt).
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!