Előzetes és ideális beállítások
A négy darab gyárilag beállított képprofil mellett egy felhasználói fióknak is jutott hely a választható képmódok között. A kínálatban ezúttal is található egy óriási fényereje és túlságosan élénk, műanyag hatású tónusai miatt otthoni környezetben kevésbé használható opció, amely a Dinamikus névre hallgat. A maradék három, tehát a Mozi, a True Cinema és a Normál viszont beválhat átlagos fényviszonyok között. Ezek között a fényerő mértékében, a színhőmérséklétben és az aktív képmódosító funkciók tekintetében figyelhető meg némi eltérés.
Egy kalibrátorral, illetve a LaCie Blue Eye Pro névre hallgató alkalmazás segítségével vettük szemügyre tüzetesebben az előzetes beállításokat. Sorrendben ezek a következők: Dinamikus, Mozi, Normál,True Cinema. A kép jobb oldalán látható, hogy a bemért 18 szín milyen mértékben tér el a referenciától. Ennek meghatározására használatos a delta E, ami egy olyan numerikus érték, amely két különböző szín távolságát határozza meg egy színrendszeren belül. Minél kisebb a delta E értéke egy adott színnél, annál közelebb áll a referenciához, vagyis annál jobb.
Itt pedig következzenek az általunk legjobbnak vélt beállítások.
Panasonic TX-55CX750E | |
Kontraszt | 80 |
---|---|
Háttérvilágítás | 35 |
Fényerő | -11 |
Színárnyalat | 0 |
Színtelítettség | 54 |
Színhőmérséklet | Meleg 2 |
Élénk színek | Ki |
Adaptív háttérvilágítás-vezérlő | Ki |
Környezetérzékelő | Ki |
Zajcsökkentés | Ki/Automatikus |
MPEG-javítás | Ki |
Felbontásjavítás | Automatikus/Maximum |
Intelligent Frame Creation | Ki/Közép |
Kontrasztvezérlés | Ki |
Gamma | 2,2 |
Fehéregyensúly vörös szint | +4 |
Fehéregyensúly zöld szint | 0 |
Fehéregyensúly kék szint | +1 |
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!