OCZ Apex és Vertex, Corsair M64

Hirdetés

Játékok és Norton Ghost

Tesztkörünk utolsó előtti állomásán néhány játékban mértük le egy-egy pálya betöltődésének az idejét. Az SSD-k olvasásbeli fölénye itt is megmutatkozik, de nem olyan mértékben, mint az IPEAK tesztben, amikor mentett állásokat töltöttünk be vagy mint a különböző benchmarkokban. Ez annak tulajdonítható, hogy az IPEAK tesztben nem egy, hanem sok játék betöltését vizsgáltuk, így az ott látható nagymértékű különbség a sok kis előny összeadódásából adódik. Százalékosan nézve csak a Call of Duty 4 betöltési idői között volt nagyobb a különbség, az ET:QW és a Crysis nem tudott értékelhető sorrendet felállítani.

A Ghost32-vel egy közel 6 GB méretű image fájlt (ami egy teljes Windows XP-s rendszert tartalmaz) töltöttünk fel a tesztlemezre, és ennek a folyamatnak az időigényét jegyeztük fel. Ezúttal is írási és olvasási műveletek sorozata váltotta egymást, így az SSD-k közül csak a gyorsabbak voltak képesek a merevlemezekkel versenyezni. A Vertex az élre került hajszálnyival megelőzve az Intel X25-M-et. Az OCZ Apex a lassabb MLC-sek között az élre állt, de erre az eredményre nem lehet büszke.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés