Hirdetés

Az NVIDIA válasza: GeForce GTX 680

Hirdetés

Metro 2033, AVP, Deus Ex

Az elsősorban "optimalizálatlanságáról" híres Metro 2033 alatt a GTX 680 szinte pontosan a HD 7950 eredményeit hozta. Ez a játék amellett, hogy nem jól optimalizált, még olyan komplex post-process számításokat is végez, mint a diffuse DOF (Depth of Field). Ez az a pont, amiről a cikkünk elején beszéltünk. A GCN architektúra a bonyolult számításokat könnyedebben kezeli, emellett fontos, hogy a Tahiti-alapú kártyáknál nagyobb memória-sávszélesség áll rendelkezésre.

Az AVP esetében eléggé hasonló kép fogadott minket. Hasonlóan a Metro 2033-hoz, a játékban alkalmazott advanced shadow sampling algoritmus meglehetősen komplex shadert futtat, ami a komplex feladatokra kihegyezett GCN architektúrán hatékonyabb, noha ez ebben az esetben kisebb előnnyel jár, mivel kevésbé érzékeny a memória-sávszélességre, mint a post-process effektek általában. A Deus Ex érdekes eredményeket adott, hisz míg átlagértékekben tudta hozni a HD 7970 szintjét a GTX 680, addig a minimumokban elmaradt tőle.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés