Játékok
Alkalmazástesztjeink befejezéseként játékokat vettünk elő, és azt mértük le, hogy az egyes pályákat mennyi idő alatt tölti be a számítógép. Ebben a tesztben evidens, hogy a processzor és a RAM sokkal nagyobb prioritással szól bele a végeredménybe, de mivel mindennapi alkalmazások, ezért ezeket is ki kellett próbálnunk.
UT2004 alatt az összes winchester 15 és 18 másodperc alatt tölti be az adott pályát, a szórás 20 %-os, ettől függetlenül a valóságban ez szinte észrevehetetlen.
Far Cry és Doom 3 alatt még kisebb a szórás, 10 % körüli, ez 2-3 másodpercet jelent.
A Half Life 2 ezzel szemben elég komoly differenciát mutat az egyes merevlemezek között. Van egy olyan gyanúnk, hogy esetleg a cache pl. a WD Caviar SE esetében kevésbé volt kiürülve, mint a többi merevlemeznél, de az is lehet, hogy egyszerűen tényleg ennyivel lassabb az adott vinyó.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!